Postin lokerokoodia ei ole tullut
Posti on laittanut pakettini automaattiin ja postin sivujen mukaan lähettänyt siitä minulle tekstarin. En ole tuota tekstaria saanut.
Postin asiakaspalvelu on täysi vitsi, ei siellä vastata.
Miten tämän asian kanssa pitäisi toimia? Mistä tuon koodin saa? Miksi posti ei enää lähetä uusintatekstaria kuten joskus ennenvanhaan?
Lähettäjä on haluton tekemään asialle mitään, hän on rahansa saanut.
Kommentit (15)
Käyttäisit sitä Postin appia niin ei tarttis murehtia mitään tollasia...
Ei kai posti viikonloppuna edes palvele soita viikolla uudelleen vaikka lähimpään postin toimipisteeseen
No ihan reippaasti kysyt vaan sieltä postilta sen koodin niin kyllä ne sen sulle antavat. Vai täältäkö sen luulet saavasi?
Posti on hukannut kolmessa vuodessa kaksi kirjettäni ja kantanut kolme pakettia väärään toimipisteeseen. Jokaisessa on ollut oikea osoite ja ovessa lukee nimi.
Mistä hitusta me Postille maksamme, jos itse joutuu hommaamaan maksetulle lähetykselle kyydit perille sen postimaksun lisäksi???
Viimeksi Posti väitti, että lähipostitoimipaikka oli täynnä: ei ollut, tarkistin. Siellä on joku laiska paska kuskina, joka ei vain viitsi hoitaa lähetyksiä perille. Se vie ne minne huvittaa.
Jakajia en moiti, mutta tämä idiootti kuormurikuski joutaisi kilometritehtaalle.
Ihan sama juttu kävi pari viikkoa sitten, kun olin odottamassa pakettia saapuvaksi. Paketti oli saapunut pakettiautomaattiin Postin sivujen seurannan mukaan, mutta mitään viestiä ei kuulunut.
Soitin postin asiakaspalveluun ja lähetti tekstiviestin uudelleen, jolloin sain koodin.
Asiakaspalvelija sanoi, että Oma Posti-sovelluksesta näkee noutokoodit jos viestiä ei tule.
Postin asiakas92 kirjoitti:
Ihan sama juttu kävi pari viikkoa sitten, kun olin odottamassa pakettia saapuvaksi. Paketti oli saapunut pakettiautomaattiin Postin sivujen seurannan mukaan, mutta mitään viestiä ei kuulunut.
Soitin postin asiakaspalveluun ja lähetti tekstiviestin uudelleen, jolloin sain koodin.
Asiakaspalvelija sanoi, että Oma Posti-sovelluksesta näkee noutokoodit jos viestiä ei tule.
Pari vuotta sitten mulla kävi sama juttu. Kävin postitoimistolla kysymässä, ne neuvoi mua ottamaan yhteyttä postin asiakaspalveluun. Öh, en oikein meinannut tajuta. Mä luulin että postitoimiston tädit OVAT postin ASIAKASPALVELU. No, eivät olleet.
Mun piti mennä kotona postin nettisivuille. Siellä taisi olla asiakaspalvelun CHAT. Siellä juttelin ja ne lähetti mulle heti uuden tekstiviestin missä se koodi oli.
En tiedä miten siihen ihmeelliseen asiakaspalveluun nykyään saa yhteyttä. Ehkä ei ole enää chat. Ehkä tosiaan pitää soittaa kuten sinä sanoit. Tai ehkä tosiaan sieltä omapostista löytyy jotain. Postitoimistoon ei ainakaan kannata mennä.
En ole uusavuton. Posti vain on uus-sekava.
Miten nämä postin appit ja oma postit toimivat? Siis silloin kun ei ole älypuhelinta. Saako ne jotenkin tietsikkaan?
Ja ihan oikeesti: älkää viitsikö haukkua kun en näin vanhana ihmisenä osaa näitä nykyajan kotkotuksia. Että jos joku osaisi neuvoa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai posti viikonloppuna edes palvele soita viikolla uudelleen vaikka lähimpään postin toimipisteeseen
Huomasitko, että lähetys oli pakettiautomaatissa, niille on ihan se oma tukensa, toimipaikat eivät ongelmatilanteissa ole se oikea keino hakea ratkaisua, posti selvittää itse toimintaansa liittyvät ongelmat.
Siis Oma Posti-sovellus pitää ottaa käyttöön, mutta auttaakohan tuo jo tulleisiin paketteihin. Jos ei, lähimmästä postista pitää siten kysyä, koska siellä varmaan se "huolto" on. Ja lähipuhelinnumerokin on mainittu automaatin seinässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Siis Oma Posti-sovellus pitää ottaa käyttöön, mutta auttaakohan tuo jo tulleisiin paketteihin. Jos ei, lähimmästä postista pitää siten kysyä, koska siellä varmaan se "huolto" on. Ja lähipuhelinnumerokin on mainittu automaatin seinässä tms.
Ei. Vaan automaattien kyljessä on pakettiautomaatin tukinumero.
Eipä näy mulla siel sovelluksessakaan lokerokoodi, lukee vaan että paketti noudettavissa pakettiautomaatissa…
Se tulee myös meiliin, katso sieltä.
Kun tiedät mihin automaattiin on mennyt niin mikäli posti sionä yhteydessä niin kysy virkailijalta.
Eiköhän postin sivuilta löydy numero johon soittaa ellei sinulla ole mahdollisuutta ladata omapostia.
Postin aivoituksia ei voi koskaan tietää.