Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi hiljensi somekiusaajat tv-avautumisella – kertoo nyt: pahimpia vihaviestejä tuli vanhemmilta naisilta

Vierailija
16.05.2020 |

Sara Sieppi, 28, kuuluu niihin harvoihin ihmisiin, jotka tienaavat elantonsa sosiaalisen median kautta. Entinen Miss Suomi on tottunut siihen, että hänen somestaan nousee puheenaiheita, eikä kaikkia voi miellyttää.

Sen verran nahka on parkkiintunut vuosien varrella, että kun Saran sanomisista leimahtaa somekohu, se ei pilaa päivää.

Hän välillä vastaa ilkeyksien kirjoittelijoille, koska haluaa katkaista sellaisen somekäytöksen.

– Se on yleisin kommentti, että en tee oikeita töitä. Jos ostan laukun tai lähden matkalle, ihmiset ajattelevat, etten tee sitä omilla rahoillani. On kummallista, miten edelleen ajatellaan, ettei nainen voisi tienata itse elantoaan, Sara sanoo Iltalehdelle.

– Pahimpia vihaajiani ovat olleet somessa vanhemmat, perheellisetkin naiset. Heiltä olen saanut ikävimmät kommentit.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä teeskentelijä! Ei ole pitkäkään aika kun valitti siitä miten häntä nuorena hyväksikäytettiin eikä kukaan neuvonut häntä ettei kannata kaikenmaailman valokuviin ja tosi-tv ohjelmiin suostua.

Kun katsoo hänen viimeaikaisia tV esiintymisiään ja kuviaan, niin ihan sama tosi-tv hömppä ja puolipaljastavat herutuskuvat vain jatkuvat...

Tämä pistää omaan arvoonsa kaikki neidin sanomiset...

Vierailija
22/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin somekeskustelussa kaikkein inhottavimpia ( ja usein tyhmimpiä) kommentteja antavat vanhemmat naiset.

Esim. Facebookin keskusteluryhmissä, kun joku kommentoi tosi kärkkäästi ( ja jopa tyhmästi) ja avaa hänen profiilinsa, niin sieltä paljastuu noin 70-vuotias nainen.

Oletin pitkään esim. tällä palstalla, että ne kiukuttelijat ovat teinejä, mutta teinit ovat kasvaneet somekeskusteluun ja useimmat osaavat pelisäännöt ja olen kallistunut epäilemään, että täälläkin moni näistä saattaa olla vanhempi naishenkilö.

En itse oikein ole koskaan tajunnut sitä mitävarten on pakko heti olla sanomassa jotain tosi ikävää. Jos joku ärsyttää niin miksi näkisi vaivaa mennä esim. seurailemaan instagramiaan.

Rakentavaa palautetta voi toki aina antaa jos arvelee siitä olevan jotain lisäarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mennä johonkin tositvohjelmaan, esim BB, niin voisi avautua ja antaa itsestään hyvän vaikutelman. Näyttää ettei ole vain se itseään tälläävä neiti, jolla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Kyllä hän varmaan kohta perustaa perheen ja hankkii lapsia, alkaa olla jo siinä iässäkin, että korkea aika.

Vierailija
24/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Sara tietää, kuka niitä viestejä lähettää?

Vierailija
25/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppiä  on varmaan harmittanut kun ensin Maisa ja nyttemmin Sofia ja Martina ovat saaneet kaiken huomion viime aikoina. Voin vaan kuviitella sen orvon olon.

Vierailija
26/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin somekeskustelussa kaikkein inhottavimpia ( ja usein tyhmimpiä) kommentteja antavat vanhemmat naiset.

Esim. Facebookin keskusteluryhmissä, kun joku kommentoi tosi kärkkäästi ( ja jopa tyhmästi) ja avaa hänen profiilinsa, niin sieltä paljastuu noin 70-vuotias nainen.

Oletin pitkään esim. tällä palstalla, että ne kiukuttelijat ovat teinejä, mutta teinit ovat kasvaneet somekeskusteluun ja useimmat osaavat pelisäännöt ja olen kallistunut epäilemään, että täälläkin moni näistä saattaa olla vanhempi naishenkilö.

En itse oikein ole koskaan tajunnut sitä mitävarten on pakko heti olla sanomassa jotain tosi ikävää. Jos joku ärsyttää niin miksi näkisi vaivaa mennä esim. seurailemaan instagramiaan.

Rakentavaa palautetta voi toki aina antaa jos arvelee siitä olevan jotain lisäarvoa.

Osuvia havaintoja.

Vierailija
27/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ikinä mitään positiivista avautumista?

Vierailija
28/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nämä 50-v eläm´änkoululais-Ninat hu.rittelee, kiusaa muita

Vierailija
29/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se sara Sieppikin on ns vanhempi nainen. Onko silloinkin yleisesti vanhemmat naiset hirveitä vai muuttuvatko silloin ihaniksi ja nuoret naiset pahimpia??

Vierailija
30/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se sara Sieppikin on ns vanhempi nainen. Onko silloinkin yleisesti vanhemmat naiset hirveitä vai muuttuvatko silloin ihaniksi ja nuoret naiset pahimpia??

Niin, ehkä sitten ajatellaankin perinteiseen pohjalaiseen tapaan, että vanhoissa naisissa asuu viisaus (ja miehissä hulluus) :D

Vierailija
31/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaan johtopäätökseen kallistun myös. Varsinkin Saran, Maisan ja Sofian lynkkaukset vaikuttavat sellaisten ihmisten aikaansaannoksilta, jotka ovat itse jo hieman nuupahtaneita ja joiden tapa syyllistää muita ihmisiä on, noh, hieman vanhanaikainen. 

Vierailija
32/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä sitten ajatellaankin perinteiseen pohjalaiseen tapaan, että vanhoissa naisissa asuu viisaus (ja miehissä hulluus) :D

Pohjanmaa onkin asia erikseen ;)

Vierailija
33/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaan johtopäätökseen kallistun myös. Varsinkin Saran, Maisan ja Sofian lynkkaukset vaikuttavat sellaisten ihmisten aikaansaannoksilta, jotka ovat itse jo hieman nuupahtaneita ja joiden tapa syyllistää muita ihmisiä on, noh, hieman vanhanaikainen. 

Keitä he ovat? Minkä alan ihmisiä?

Vierailija
34/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa miten miehet pakottavat vaimonsa ja kumppaninsa lähettämään viestejä nuorelle naiselle. 

Vierailija
35/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen aina ole hömelö vaikka hänellä olisi silikonit, huulitäytteet ja hiustenpidennykset. Ei saa tuomita.

Vierailija
36/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen kaikki Maisa torppa -ketjut, Martina, Sofia ja stefu -ketjut ovatkin vanhojen naisten kirjoituksia? Oujee. Vanhat naiset ovat ryhmä joka pyörii heidän Instagrameissaan piikittelemässä. Nuorempi sukupolvi vain kauniisti kannustaa. Sovitaan sitten näin.

Vierailija
37/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nuori sukupolvi pitää tuo humaani asenne ettei sitte jossain rajapyykin kohdalla teistä yhtäkkiä tule ilkeitä, pahansuopia ihmisiä :D

Vierailija
38/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen kaikki Maisa torppa -ketjut, Martina, Sofia ja stefu -ketjut ovatkin vanhojen naisten kirjoituksia? Oujee. Vanhat naiset ovat ryhmä joka pyörii heidän Instagrameissaan piikittelemässä. Nuorempi sukupolvi vain kauniisti kannustaa. Sovitaan sitten näin.

Varmaan kaikki piikittelijät eivät ole vanhoja, mutta luulisin kuitenkin nuorempien suhtautuvan vähemmän jyrkän tuomitsevasti Maisan ja kumppanien edustamaan tietynlaiseen instaposeerauskulttuuriin (vaikka eivät itse vastaavia kuvia omaan instaansa laittaisikaan). Näin mututuntumalla...

Vierailija
39/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka näille Instababeille siis maksaa? Tuo kuvio on jäänyt vähän epäselväksi. Millä mekanismilla tuosta saa rahaa? Eikö mainokset tule instassa vastaan vaikka katsoisit sukulaisen kalanperkuuta, miksi niistä maksettaisiin joillekkin ja kuka maksaa?

Vierailija
40/88 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fossiilit eivät pysty ymmärtämään, että nykyään elantonsa voi tienata muutenkin kuin ojaa kaivamalla.

Miksi tuo ei vaan postaa sitä kuvaa ja pistä somea kiinni? Sitten voi tehdä muuta tuottavaa. Seuraavana päivänä seuraava kuva. Ai niin, pää ei kestä yksinäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi