Nyt olisi 48h kylmäkohotettu pizzataikina. Mitä täytteitä laittaisit?
Kommentit (24)
Mutti pizzakastike, mozzarella, pepperonia ja punasipulia.
Jauheliha, paprika, tomaatti, katkarapu, xanor.
48h on liian vähän. Itse teen aina väh. 96h kohotetusta.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko lihaisan, merellisen, eksoottisen vai mikä teema. Entä miedon maukkaan vai tulisen. Entä keventävän täytteen, maku. Mikä juoma.
Vesi, vähän tulisuutta voisi olla, jalopenoa, sitten pepperonia, ananasta täytyy laittaa. Sitä on muutenkin avattuna jääkaapissa. Oliivit ja sipulin voisi ehkä jättää pois. Olisiko joku suolainen aurajuusto vaikka vielä paikallaan?
Kinkku, ananas, kebab, aurajuusto, salami, punasipuli, tuplajuusto, valkosipuli ja majoneesi.
Kebab, ananas aurajuusto. Päälle vielä majoneessia ja kebabsoossia
Pelkkää Välimerellistä tavaraa. Kalaa, katkarapua, oliiveja, ilmakuivattua kinkkua, toki tomaattipyreen päälle. Sitten jotain ihanaa luostarimaista juustoraastetta...
Ananas, ananas, ananas, persikka.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää Välimerellistä tavaraa. Kalaa, katkarapua, oliiveja, ilmakuivattua kinkkua, toki tomaattipyreen päälle. Sitten jotain ihanaa luostarimaista juustoraastetta...
Tohon tarvis lisäksi salami, ananas, jauheliha.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko lihaisan, merellisen, eksoottisen vai mikä teema. Entä miedon maukkaan vai tulisen. Entä keventävän täytteen, maku. Mikä juoma.
Mitä on keventävä täyte?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hiiva kuolee noin pitkässä kohotuksessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hiiva kuolee noin pitkässä kohotuksessa. Ap
Lisään 48h kohdalla ripauksen hiivaa.
Kokonainen Ananas isoina lohkoina ja Paketillinen Aurajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon tarvis lisäksi salami, ananas, jauheliha.
Eikä, ei edes lampaan jauhelihaa. Liha on yäk.
Banaani, persikka ja tuplajuusto.😋😋