Halveksin naista joka on paneskellut " ympäri kylää"
Kommentit (27)
Olen ollut 6 vuotta sinkkuna ja halut ne on edelleenkin. Vähintään 4-6kk välein on seksiä saatava. Miksi?
Kun on vuosia yksin huomaa miten tarpeellista on saada olla miehen lähellä ja sylissä. Se on jo psyykkisen hyvinvoinnin takia välttämätöntä. Tätä on mahdotonta sellaisen ymmärtää joka ei ole ollut kuin muutaman kuukauden elämästään sinkkuna päälle 20 vuotiaana.
Omaa elämänkumppania odotellessa olen törmännyt säännöllisesti ihan mukaviin miehiin joiden kanssa on voinut tapailla ja harrastaa seksiä.
Kaikilla ihmisillä elämä ei mene saman käsikirjoituksen mukaan. Se on ihan hyvä muistaa ennenkuin ryhtyy arvostelemaan vaikkei kaikkea ihan ymmärtäisikään. Ja miksi ymmärtäisikään jos ei ole omaa kokemusta.
Vierailija:
Siinä arvosteltiin pillun muoto, haju, koko ja ääntelyt sun muut. Olisi tainnut kyläluudallakin korvat punoittaa jos olisi sen kuullut.
ällöttäviä moukkia1
että jos olet vuosia harrastamatta seksiä niin toisen lähelle päästäminen voi olla lähes mahdotonta. Syntyy sitoutumiskammoa ja lopulta ei uskalla mennä edes treffeille. Kokemusta löytyy, olin yli 2 vuotta selibaatissa ja ei hyvä.
Ekat seksikokemukset sen jälkeen oli kammottavia. Sain paniikkikohtauksia ja pelkäsin kuin sekopää. Ei ole tervettä elää niin kauaa ilman miehen kosketusta.
Vierailija:
kun se ei vaan ole se " oikea" niin se ei ole.. kyllä sitä kymmenvuoden sinkkukaudellä noita miehiä tulee ja menee.
Kateudelta tää enemmänkin haiskahtaa.
Mitä vittuu se muille kuuluu vaikka joku paneskeleekin ' ympäri kylää' .
Mielummin tietysti komeelle. Annan kaikille, mutta erityisesti varatuille. Ihan vaan siksi, kun olen niin vittumainen horo.
kun se ei vaan ole se " oikea" niin se ei ole.. kyllä sitä kymmenvuoden sinkkukaudellä noita miehiä tulee ja menee.