Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2667)

Vierailija
841/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko et käyttää asianajajaa vsi onko sanonut niin?

Ainiin ei muuten ole. Ilmeisesti tässä vaiheessa sellaista ei välttämättä tarvitsekaan kun syytettä ei ole vielä nostettu.

Vierailija
842/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa Mirkka nyt ihan sellainen oikea insta-postaus ja kysy SIIHEN ALLE mielipiteitä, oletko kirjoitellut ostajasta asiallisesti? 

Olipa yllätys, että kun alkoi kerääntyä prosentteja noihin "vääriin" vastauksiin, niin muka kaikki on vastanneet vahingossa väärin. 

Miten läpinäkyvää?! Kuin se kehtaa? 

Minä ainakin vastasin ihan rehellisesti ja valitettavasti Mirkan kannalta ne vastaukset ei olleet sitä, mitä hän toivoi, eli kysely ei todellakaan toiminut niin kuin hän olisi halunnut. Varmaan estää minutkin nyt sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Mirkka vaikuttaa narsistilta ja imbesilliltä ja en yhtään ymmärrä miksi jotkut ovat sille rahaa lähettäneet, rahoittavat hänen ennestään vaurasta elämäntyyliään.

Ei sille kukaan oo mitään lahjoittanut, valehtelee siitäkin asiasta. Luulee näin ärsyttävänsä vastapuolta.

No kun on lahjoittanut! Se ensimmäinen keräys ainakin sai kasaan sen 10 000€ ja sehän meni johonkin vakuutuslaskuun ja sähkölaskuun tms siitä näytettiin dokumentit kyllä, ennenkuin ne sivut hävisi bittiavaruuteen ja olen ymmärtänyt että tosiaan sen  ekan keräyksen järjestäneet eivät enää ole väleissä Mirkan kanssa,ymmärtääkseni toinen heistä ainakin on todell pitkäaikainen ystävä vielä.

Mutta tuo että kyselee nyt somessa onko kiusannut, voi mun jee... Etkö oikeasti osaa katsoa peiliin.

Huhhuhh..no tätä on kyllä pakko seurata että paljonko saa sakkoa. 

Ja tästä lahjoituksesta ei ole muuta faktaa tarjolla kun Mirkku-tädin sanat. Ja kuka vielä uskoo hänen puheitaan, käsi ylös! Aivan.

Lähipiirin mukaan keräys on totta ja niillä tosiaan maksettiin mirkku-tädin laskuja. Hennan tekemästä keräyksestä ei ole mitään tietoa.

Mirkku koko, että Henna on parempi rahankerääjä kuin se ensimmäinen oli. Siksi se piti vaihtaa.

Vierailija
844/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ottanut ison henkivakuutuksen myös. Ensin pullo naamaan, ja rattiin.

Vierailija
845/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt M jakaa liukuhihnalta screenshotteja jossa fanit pahoittelee että vastasi kyselyyn väärin :DDDDD  

Ei taida tulos miellyttää rouva narskua ja kova damage controlli päällä

(sivuhuomiona, jos nuo seuraajien viestit on edes aitoja, miten vajaata porukkaa siellä on ku ei osaa vastata kyllä/ei kysymykseen oikein...)

Poppareita kuluu tässä draamassa

Katoin ihan samaa, kertoo aika paljon noiden seuraajien älykkyydestä jos noin monella menee "vahingossa" vastaukset väärin. No minä ainakin osasin vastata oikein, estoa odotellessa :D

Juuri tämä! Kyllä täytyy olla harvinaisen tyhmää porukkaa tuo hänen fanijoukkonsa, kun vastaavat vahingossa väärin...selittää kyllä kaiken. Nyt en enää ihmettele yhtään, että lahjoittavat tuolle rahaa.

Sai päivän naurut taas tästä selityksestä! 🤣🙈😂

Vierailija
846/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän kaikki rohkeasti vastaamaan kyselyihin! Tein juuri niin itse. On kyllä hienoa seivaamista nuo "voi ei vastasin väärin kun en osaa lukea"-kommentit, sen lisäksi että mirkkuli painelee oikeita vastauksia omilla valeprofiileillaan :D Kysymykset oli erittäin hyvin muotoiltu eikä niihin voi kyllä vastata väärin.

Ja mitähän todisteita hän meinaa kaivella seuraajiltaan? Aloin miettiä, että alkaako piilottaa niitä? Itse ilmiannoin hänen asiattomia julkaisujaan joskus, niin nyt en näe onko siellä vielä S:n kuva esimerkiksi. Aloin miettiä, pitääkö tässä alkaa ottaa itse screenshotteja ennen kuin tietyt asiat katoaa.

Vierailija
847/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkkulihan tekee varmaan mustan listan kaikista väärin vastanneista. Oletan että näkee mitä kukin vastaa vai olenko väärässä? En ole instassa kyselyä ikinä tehnyt.

Vierailija
848/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirkka kasaa seuraajien kommentteja puolustukseksi kuulusteluun. Varmaan paljon auttaa, että itsensä aivopesemät lahkolaiset kertoo, et Samu on m ulkku ja kiusaa. Ei prkl mikä pimatsu! Tsempit Jarille ja lapsille, koittakaa kestää!

Just kun ehdin ajatella ettei pöllömmäks voi enää homma mennä niin kerää someseuraajilta mielipiteitä todistusaineistoksi. Aika hemmetin sekaisin ois oikeusjärjestelmä jos sellaisilla olis merkitystä.

Mikä tuossa oikein on ajatuksena? Huutoäänestyksellä ratkotaan näitä asioita?

Selventäkää tyhmää sillä ei aukea ollenkaan M ajatuksenjuoksu.

Vierailija
849/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että jos hän hankkis työn niin ei noin kiivaasti roikkuis koko ajan somessaan. Kyllä kunnon työnteko tekee ihmiselle hyvää.

Vierailija
850/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että jos hän hankkis työn niin ei noin kiivaasti roikkuis koko ajan somessaan. Kyllä kunnon työnteko tekee ihmiselle hyvää.

Mirka kertoi joskus, että tekee lehteen liittyvää työtä pari päivää kuukaudessa. Eli somettamiseen jää hyvin aikaa.

Vierailija
851/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirka kertoi joskus, että tekee lehteen liittyvää työtä pari päivää kuukaudessa. Eli somettamiseen jää hyvin aikaa.

Pari päivää kuukaudessa ja käteen kolme tonnia! Hyvin tienaa. Ja aikaa jää niin että vois tehdä jotain työtä että sais velat maksuun ilman kerjäämistä.

Vierailija
852/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt muistetaan joka päivä tilinumeroa promota muka kyselyiden perusteella, kun keräyksen loppu lähenee. Tyhmiltä rahat pois. "Arvokas kannanotto ja suora apu", kannanotto mihin? Siihen, että sinä et saa velkojas itse maksettua? Se nyt tiedetään, että suora apu menee Alkoon ja luksuslomakohteisiin. Mirkku varmaan joutunut taistelemaan, että muistaa olla lisäämättä äveriäitä skumppakuvia, kun pitäis leikkiä köyhää.

Vierailija
853/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää kuukaudessa ja käteen kolme tonnia! Hyvin tienaa. Ja aikaa jää niin että vois tehdä jotain työtä että sais velat maksuun ilman kerjäämistä.

Ja aviomies kokopäivä töissä ilmeisesti vakuutus alalla. Jos olisi niin hirveä taloudellinen ahdinko, että siihen pitää ihan ulkopuolista taloudellista apua saada keräysten muodossa, niin eikö yleisen elämänkokemuksen mukaan ennen sitä ole tehty kaikki mahdollinen muu että rahat riittää?

Nyt tämä pariskunta maksaa kahta asuntoa ja reissaa Levillä ja järvisydämmessä sekä lasten hevosharrastukset. Ei kuulosta kovin hätää kärsiviltä.

Mirkkan hyväksi tämä keräys on toki järjestetty mutta eikö se tuo tuloa myös aviopuolison talouteen naimisissa kun kuitenkin ovat?

Vierailija
854/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan julkaista sen kyselyn tuloksia vai jääkö vaan koko juttu sopivasti unholaan, kun ei selitykään tulos ihan pelkillä hutivastauksilla. Hieman epäuskottavaa, että oikein joukolla muka ihmiset vastailleet vahingossa väärin. Aika lukutaidotonta sähläporukkaa täytyy olla, mikä ei sinänsä yllätä, jos Mirkkaa pystyy fanittamaan. Mennyt varmaan puolet Mirkan törkyjutuistakin siinä tapauksessa ohi.

Vierailija
855/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä jonkinlaisen petoksen tunnusmerkit täyty, jos keräyksiä järjestellään taloudellisen tukemisen perusteella mutta todellisuudessa tilanne on aivan jotain muuta? Verotonta tuloa se saajalle kuitenkin on.

Vaikka juridisesti kaikki menisikin ehkä oikein niin moraalisesti tuo on tuomittavaa. Tapa millä Mirkka vöyhkää somessa keräystään mainostaen ostajan kustannuksella on oksettavaa.

Sanoisi edes rehellisesti että laskettelu ja kylpyläreissuihin tässä rahaa kerätään.

Vierailija
856/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisjo joku tietoa millaisia prosentteja näkyy, kun vastaa? Ilmeisesti ei päivity vaikka käy uudestaan katsomassa.

Itse kun tein, oli 8-13% Mirkkaa vastaan ja yllöttävän iso luku eli n. 90% puolella.

Vierailija
857/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Mirkka vaikuttaa narsistilta ja imbesilliltä ja en yhtään ymmärrä miksi jotkut ovat sille rahaa lähettäneet, rahoittavat hänen ennestään vaurasta elämäntyyliään.

Ei sille kukaan oo mitään lahjoittanut, valehtelee siitäkin asiasta. Luulee näin ärsyttävänsä vastapuolta.

No kun on lahjoittanut! Se ensimmäinen keräys ainakin sai kasaan sen 10 000€ ja sehän meni johonkin vakuutuslaskuun ja sähkölaskuun tms siitä näytettiin dokumentit kyllä, ennenkuin ne sivut hävisi bittiavaruuteen ja olen ymmärtänyt että tosiaan sen  ekan keräyksen järjestäneet eivät enää ole väleissä Mirkan kanssa,ymmärtääkseni toinen heistä ainakin on todell pitkäaikainen ystävä vielä.

Mutta tuo että kyselee nyt somessa onko kiusannut, voi mun jee... Etkö oikeasti osaa katsoa peiliin.

Huhhuhh..no tätä on kyllä pakko seurata että paljonko saa sakkoa. 

Ja tästä lahjoituksesta ei ole muuta faktaa tarjolla kun Mirkku-tädin sanat. Ja kuka vielä uskoo hänen puheitaan, käsi ylös! Aivan.

Lähipiirin mukaan keräys on totta ja niillä tosiaan maksettiin mirkku-tädin laskuja. Hennan tekemästä keräyksestä ei ole mitään tietoa.

Mirkku koko, että Henna on parempi rahankerääjä kuin se ensimmäinen oli. Siksi se piti vaihtaa.

Mä en edelleenkään usko et se on mitään tuollaisia summia saanut. Ja jos onkin saanut, on saanut Jarilta ja vanhemmiltaan.

Vierailija
858/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka somekampanjaa ostajaa vastaan onkin käyty aktiivisimmin Instassa, en kyllä sanoisi että blogikaan on ollut täysin asiallinen. Muistaakseni se oli nimenomaan blogi, jossa julkaistiin ostajan työpaikka koko nimen kera. On sielläkin näitä ylilyöntejä ja vähän paremmin verhottuja piikkejä ostajan suuntaan.

Toki myös se, että Mirkka syyttää ostajaa kiusaamisesta, uhkailusta ja vainoamisesta.

Miehenä varsinkin varmaan mukavaa, että nimen ja naaman kera syytetään yh-naisparan vainoamisesta ja kiusanteosta kuin mitäkin creeperiä.

Vierailija
859/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole yksinhuoltaja HUOM. Vaikka sellaista mielikuvaa luokin.

Vierailija
860/2667 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat erillään joo Jarin kanssa vaikka rahaa ei pitäisi olla. Vetäköön jokainen johtopäätöksensä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme