Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2667)

Vierailija
701/2667 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako hän itse noita kommenrreja? Mietin vaan kun kaikki kuulostaa niin samanlaiselta. Ja kuka jaksaa kirjoitella tuollaisia tsemppiviestejä tuntemattomalle tyypille.

Jos ne kirjoittelijat taas ovat hänen hyviä ystäviä ja lähipiiriä, niin miksi joku postailee päivästä toiseen kavereiden viestejä kaikkien luettavaksi.

Vierailija
702/2667 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kyllästynyt koko naiseen. Olis aika hänen tajuta brändätä itsensä uusiksi että voisi esittää olevansa köyhäinkeräyksen arvoinen. Esittelisi itsensä ihmisenä joka tekee ihan oikeasti töitä 40 tuntia viikossa, huolehtii lapsistaan, viettää arkea perheensä kanssa. Sen sijaan ökysaunamökkiä, skumppaa joka välissä ja reissuja kalliisiin kohteisiin. Jos treenataan niin aina sama pullistelukuva todisteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2667 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako hän itse noita kommenrreja? Mietin vaan kun kaikki kuulostaa niin samanlaiselta. Ja kuka jaksaa kirjoitella tuollaisia tsemppiviestejä tuntemattomalle tyypille.

Jos ne kirjoittelijat taas ovat hänen hyviä ystäviä ja lähipiiriä, niin miksi joku postailee päivästä toiseen kavereiden viestejä kaikkien luettavaksi.

No kyllä kirjoittaa ne itse. Ei hänen kuvien alle kukaan kommentoi, niin se jo paljastaa Mirkan säälittävän itserakkauden että pitää noita kommentteja itse rustailla.

Vierailija
704/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kirjoittaa ne itse. Ei hänen kuvien alle kukaan kommentoi, niin se jo paljastaa Mirkan säälittävän itserakkauden että pitää noita kommentteja itse rustailla.

Mirkan uudenvuoden postaukseen jossa toivottelee hyvää uutta vuotta ja kerjää rahaa, on tullut ihan kolme(!) kommenttia. Jos ei itse noita stoorikommentteja tekis, niin kyllähän nämä oletetut tsempparit kommentois myös noiden kuvien alle, mutta ei. Ei mitään. Vaivaiset kolme hyvää uutta vuotta kommenttia noilla seuraaja määrillä. Mirkka, olet jäänyt kiinni.

Vierailija
705/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikkia itse kirjoittaa, tilaa niitä tutuiltaan myös.

Vierailija
706/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia kumpikaan pariskunnasta ei käytä maskia kaupassa. Eivätkö niissä mielesään näytä hyvältä? Ja minkä takia käyvät prismassa, eikös ässät mennytkään boikottiin sokoscasen takia?

Vierailija
707/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, epätoivoisena yrittää vielä kalastella huomiota taas jollain "tunnekuohussa kirjoitetulla" blogipostauksella, "stay tuned". Tietenkin höystettynä taas itse itselleen kirjoittamillaan muka malttamattomilla kommenteilla. Taitaa itsekin alkaa huomata, ettei ihmisiä enää pahemmin kiinnosta hänen horinat.

Vierailija
708/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa taas taatusti tulossa ostajaa kohtaan täyslaidallinen paskaa, siuhen malliin omg tekstiä taas mainostaa.

Vierailija
709/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessss, rikosilmoitus tehty ostajan puolelta, ihanaa. Mirkku viittii vielä kirjoittaa : Mustamaalaaminen ja tai minkäänlainen maalittaminen ei ole eettistä saati muutoinkaan tarkoitusperieni mukaista.

Täyttä paskapuhetta kun vähän myöhemmin uhoaa jatkavansa.

Vierailija
710/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein Mirkalle, että ostaja on tehnyt rikosilmoituksen, mahtava juttu! Sietääkin joutua vastuuseen tosta törkeästä toiminnasta läpi tämän keissin. Kaikki tsempit täältä ostajalle, jos näitä lukee. Mirkka se vaan jatkaa oman oksansa sahaamista yhä edelleen, eikö kannattais jo pitää ne mölyt mahassa.

Vierailija
711/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on vaan niin sekaisin, niin sekaisin et huh huh.

Vierailija
712/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sairas tuo nainen. Kunnianloukkaussyyte on ainoa järkevä veto tuossa tilanteessa.

Heikomman mieli ei olisi tuota M:n myllytystä kestänyt noita kaikkia vuosia.

Nyt hän kääntää asian päälaelleen ja on itse uhri.

Tämä vahvistaa ajatuksen hänen omasta mielen sairaudesta.

Hanki apua ja pian.

Vierailija
713/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää todellista tää Mirkan kyky uhriutua ja kääntää asiat just päinvastoin. Että ostaja muka uhkailee ja vainoaa häntä?!? Ai että mä toivon, että joku uskaltaisi sanoa sille suoraan vastaan. Mutta hänhän tunnetusti hiljentää kaikki vastakkaiset mielipiteet somehyökkäyksellä ja julkisella riepottelulla. No, ostajalla onneksi on paljon todisteita, yhtä kunnianloukkausta ollu koko Mirkan toiminta. Sitä ei millään sananvapauden julistamisella voi maton alle lakaista.

Vierailija
714/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se Johanna Vehkoo kortti sitten kaivettiin esille.

Vierailija
715/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkkan selityksen mukaan hän on PROMONNUT pienkeräystään ja sen vuoksi ylläpitänyt koko showta yllä.

Anteeksi mutta mitä ihmettä?? Jos ei tuo kilkata kenenkään kelloja viimeistään nyt niin pakko ihmetellä mikä sitten.

En ole ennen kuullut että pienkeräyksiä pitää itse promota. Kas kun ei pystytä kävelykadulle ständiä missä pyytää rahaa itselleen.

Ymmärrän varainkeruun jonkun hyvän asian puolesta mutta en sitä, että hän itse kerjää rahaa ja sitä tuntuu kuitenkin rouvalla riittävän siitä huolimatta matkusteluun ja kaikkeen muuhun mukavaan arjen luksukseen.

Aikamoista.

Vierailija
716/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Mirkka odotti? Että hän saa jatkaa kiusaamista maailman tappiin ja ostajan pitäis vaan kiltisti niellä kaikki. Eihän tuolle mollaamiselle tule loppua millään. Ihan turha tästä nyt yrittää hänen tehdä jotain omaa Mirkan nyyhkyfarssia, jossa häntä muka kohdellaan kaltoin (inhoan jo koko farssi-sanaa Mirkan tekstien jälkeen). Katso Mirkka joskus sinne peiliin, et saa tekemisiäsi tekemättömäksi sillä, että yrität jälkikäteen vähätellä tai kieltää niitä.

Vierailija
717/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Kyllä tätä on odotettukin, vihdoin vastapuoli reagoi!!

Uusin blogipostaus on kyllä todella järkyttävää luettavaa; uhriutumista ja vastapuolen syyllistämistä.

Vieläkään hän ei näe omassa toiminnassaan mitään väärää! En käsitä...

Vierailija
718/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Mirkkan tekstin pikaisesti kahlaamalla läpi ja olipa melkoista itku virttä. Samanlaista vuodatusta kuin ne sadat viestit Mirkkan instagramissa kuinka ostaja sitä ja ostaja tätä. Kirja, jos sitä nyt kaiken tämän jälkeen tulee, on varmasti vain uusi väylä ja jatkumoa tälle kiusaamiselle.

Mitähän mieltä ne WSOY:llä tällaisesta kirjoittajasta ja kirjasta on?

Ei omaan oikeustajuun käy, että ketään yksityishenkilöä saa riepotella ja maalittaa julkisuudessa miten sattuu ja promota siihen vedoten valheellisesti uhriutumalla kirjaansa.

Vierailija
719/2667 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka hukkuu kannustajiem viesteihin. Jos noi olis jonkun muun kirjoittamia niin näyttäis edes kerran sen kirjoittajan pikkukuvan tossa kommentin vieressä kuten teki kun ostaja oli kommentoinut. En myöskään tajua tätä yksityisviestien jakoa. Jos halua kommentoida julkisesti niin kuvan alle, jos haluaa yksityisesti viestillä niin miksi ne pitää jakaa kuvan kappaulsilla?

Vierailija
720/2667 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se kunnianloukkaussyyte vihdoin napsahti, mahtavaa! Tätä on odotettu. Kuten myös Mirkan reaktio meni kuten odotettiin, mikä narskun kaataisi. Uusin blogikirjoitus on kyllä taidonnäyte siitä, miten kaiken saa käännettyä päälaelleen. Harmi vaan Mirkka, että todisteet löytyy somestasi, että kuka se vainoaja tässä on ollut. Hieno yritys uhriutua :)

Täytyy kyllä todeta, että tätä ihmistä ei mikään pysäytä. Toivotaan kuitenkin että tuomio tulee, vaikka heti yritti poliisimiehet lirkutella puolelleen.

Uskomaton ajatus, että kunnianloukkaussyyte olisi nostettu estämään keräys. Mirkka, kaikki asiat ei liity suhun, vaikka niin haluat kuvitella :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän