Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2663)
Kohta joku tajuaa vaatia mirkan seuraajat myös tuomiolle, henkilöllisyyden poliisi selvittää hetkessä. Alkaa raha-automaatti kilistä jokun jokainen eukko makselee Mirkan takia.
Minkälasia on ne ihmiset, jotka tuommoista ihmista lähtevät seuraamaan ja kehumaan?
Hyvä että maailmassa riittää imaginäärisiä vastustajia, joiden päälle voi kusta ja tuntea ylemmyyden tuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Vhl:n pusero on jostain varastettu. Näitä vanhojakaan vaatteita ei ole koskaan kenellekään jaettu siviiliin mukaan otettavaksi. Että semmosia työkavereita... Toki muutenkin todella mautonta ja säälittävää.
Jep. Kuva tuosta lähtee kyllä huomenna Vamoksen sekä Diakonissalaitos hallintoon.
Ihanaa rakas. Sitä parempaa maalittamista ja pahan kierrettä. Jaxuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vääristelyhän jatkuu. Silti, missä seuraajien äly. Hokeminen 11 000 koirankakka pussista on älytöntä. Ei, korvaus pitkäaikaisesta panettelusta, illkumisesta, kiusaamisesta, joka ei vieläkään lopu. Koulukiusaaminen jättää pysyvät jäljet. Eikö tämä bloggari juuri ollut nuorten tukena työssään? Ei aikuisiakaan saa kiusata! Mitä bloggari ja seuraajansa tekisivät jos tämä kiusaamisen ja maalittamisen uhri särkyisi ja tekisi itselleen jotain?
Surullista että tällä vääristelyllä on vaikuttaisi olevan kaksi motiivia: huomion haku ja rahan tavoittelu.
Juuri tämä. Ihmettelen miten seuraajilta puuttuu täysin kyky katsoa asiaa ostajan näkökulmasta. Vuosia kestänyt halveksunta, haukunta ja kiusanteko on koettu ostajan uhriutumiseksi. Mitähän seuraajat tekisivät samalla tilanteessa? Ensin on ostettu hirveällä summalla omakotitalo, josta oikeutetusti saa hinnanalennuksen ja sen jälkeen alkaa vuosien hel#etti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Mirkan työnantaja nn? Voitaisiin joukolla pyytää, että rikoksesta tuomittu ei saa toimia ainakaan nuorten kanssa. Mitähän tuumii se Jari? Jarin ex vaimo varmaan nauraa partaansa, mies löi kätensä siihen ihteensä kun vaimoa vaihtoi. Aivettä nautin kun Mirkka joutuu maksamaan. Jess!
Mitä pahaa Mirkka on tehnyt sinulle? Koetko jakavasi oikeutta ja parantavasi maailmaa? Katkeruus rumentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Vhl:n pusero on jostain varastettu. Näitä vanhojakaan vaatteita ei ole koskaan kenellekään jaettu siviiliin mukaan otettavaksi. Että semmosia työkavereita... Toki muutenkin todella mautonta ja säälittävää.
Jep. Kuva tuosta lähtee kyllä huomenna Vamoksen sekä Diakonissalaitos hallintoon.
Ihanaa rakas. Sitä parempaa maalittamista ja pahan kierrettä. Jaxuhalit.
Kysyn että seisooko Diakonissalaitos tälläisen toiminnan takana, kun kuvan paita on kuitenkin työkaverilta saatu. Ihan asiallinen kysymys minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Ihmettelen miten seuraajilta puuttuu täysin kyky katsoa asiaa ostajan näkökulmasta. Vuosia kestänyt halveksunta, haukunta ja kiusanteko on koettu ostajan uhriutumiseksi. Mitähän seuraajat tekisivät samalla tilanteessa? Ensin on ostettu hirveällä summalla omakotitalo, josta oikeutetusti saa hinnanalennuk
Kaikkien ei pitäisi ostaa omakotitaloja. Myyjän vastuulla saalistajista ja ostosten katujista on saanut kuulla enemmän kuin tarpeeksi. Toki myynnissä oli hölmöä välittäjän taholta käyttää remonttihuoletonta ilmausta. Hölmöä naiviutta luottaa asiantuntijan puolueettomuuteen jota itsekin oli käyttänyt. Jos ei ole itse tuollaista remonttia läpi käynyt ja lopulta siitä luopunut ei voi ymmärtää myöskään myyjän tunnetilaa siitä vääryydestä jota kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että seisooko Diakonissalaitos tälläisen toiminnan takana, kun kuvan paita on kuitenkin työkaverilta saatu. Ihan asiallinen kysymys minusta.
Miksi? Eiköhän työntekijät ole tehneet sen yksityishenkilöinä pitämänsä työkaverin piristämiseksi. Oletko katkera kun Mirkalla on työ ja työkavereita? On tämä huvittava palsta. Kaikkea hyvää ja muista, että oman elämäsi parantamisessa olet itse vastuussa ja internet-hahmoja vastaan taisteleminen ei sitä paranna. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Ihmettelen miten seuraajilta puuttuu täysin kyky katsoa asiaa ostajan näkökulmasta. Vuosia kestänyt halveksunta, haukunta ja kiusanteko on koettu ostajan uhriutumiseksi. Mitähän seuraajat tekisivät samalla tilanteessa? Ensin on ostettu hirveällä summalla omakotitalo, josta oikeutetusti saa hinnanalennuk
Kaikkien ei pitäisi ostaa omakotitaloja. Myyjän vastuulla saalistajista ja ostosten katujista on saanut kuulla enemmän kuin tarpeeksi. Toki myynnissä oli hölmöä välittäjän taholta käyttää remonttihuoletonta ilmausta. Hölmöä naiviutta luottaa asiantuntijan puolueettomuuteen jota itsekin oli käyttänyt. Jos ei ole itse tuollaista remonttia läpi käynyt ja lopulta siitä luopunut ei voi ymmärtää myöskään myyjän tunnetilaa siitä vääryydestä jota kohtaa.
Mutta miten se voi olla että Mirkka joutuu koko ajan hankaluuksiin ja oikeuteen ja aina häviää? Itse en ole koskaan joutunut edes poliisin kanssa tekemisiin, saati oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämä liittyy tänään annettuun tuomioon? Oliko oikein alkaa kostoksi piinata ja halventaa ostajaa? Aika jännä sattuma muuten, että juuri tänään tänne on ilmaantunut poikkeuksellisen paljon Mirkkaa puolustavia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ??? Ei oma tunnetila oikeuta tuollaiseen kiusaamiseen. Sen on nyt oikeus todennut, senkin. Miten me voimme vaatia koululaisilta parempia käytöstapoja kun julkisuudessa melkein ristiinnaitaan koulussa toisia kiusaavat lapset, mutta aikuisille tämä on ok, koska harmittaa?
Tämä on hyvä ennakkopäätös. Ei kukaan saa omassa somessaan julkaista toisesta henkilöstä henkilöön meneviä tietoja ja panettelua, ei vaikka väittäisi niiden olevan jonkun muun kirjoittamia. Jos julkaiset yksityisviestit, olet vastuussa. huom kuten oikeus totesi, kyseessä vieläpä pitkäaikainen julkinen ivaaminen ja piinaaminen, joka ei taloasiasta keskustelun näkökulmasta ollut mitenkään tarpeellista. Olen ollut huolissani, miten ostajan psyyke kestää tätä kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tajuaa vaatia mirkan seuraajat myös tuomiolle, henkilöllisyyden poliisi selvittää hetkessä. Alkaa raha-automaatti kilistä jokun jokainen eukko makselee Mirkan takia.
Minkälasia on ne ihmiset, jotka tuommoista ihmista lähtevät seuraamaan ja kehumaan?
Mirkka on (ikäisekseen) kaunis, itsevarma, sanavalmis ja karismaattinen. Häntä ihailee naiset jotka ei ole mitään noista mutta haluaisivat olla. Vähän kuin kouluaikoina sillä suositulla tytöllä on vaatimattomampia hännystelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälasia on ne ihmiset, jotka tuommoista ihmista lähtevät seuraamaan ja kehumaan?Mirkka on (ikäisekseen) kaunis, itsevarma, sanavalmis ja karismaattinen. Häntä ihailee naiset jotka ei ole mitään noista mutta haluaisivat olla. Vähän kuin kouluaikoina sillä suositulla tytöllä on vaatimattomampia hännystelijöitä.
Ja varmasti siitä samasta syystä kerää kateellisia ja katkeria tuomitsijoita. Koko langan aihekin alkoi kateellisella kannattaa seukata jääkiekkoilijan kanssa kun saa synttärilahjaksi auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että seisooko Diakonissalaitos tälläisen toiminnan takana, kun kuvan paita on kuitenkin työkaverilta saatu. Ihan asiallinen kysymys minusta.Miksi? Eiköhän työntekijät ole tehneet sen yksityishenkilöinä pitämänsä työkaverin piristämiseksi. Oletko katkera kun Mirkalla on työ ja työkavereita? On tämä huvittava palsta. Kaikkea hyvää ja muista, että oman elämäsi parantamisessa olet itse vastuussa ja internet-hahmoja vastaan taisteleminen ei sitä paranna. :)
Mirkka on tuonut nykyistä työtään itse useasti näkyviin somessaan. Myös tämä paitakuva joka työkavereilta oli saatu, jaettiin siellä tänään. Toivon että tämä ei ole hänen työpaikkansa arvojen mukaista. Ja ei, en ole katkera, minulla on työ enkä ole ulosotossa niinkuin Mirkka kohta luultavasti on. Ehkä sinun ei kannata tänne keskusteluun tulla ja pahoittaa mieltäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälasia on ne ihmiset, jotka tuommoista ihmista lähtevät seuraamaan ja kehumaan?Mirkka on (ikäisekseen) kaunis, itsevarma, sanavalmis ja karismaattinen. Häntä ihailee naiset jotka ei ole mitään noista mutta haluaisivat olla. Vähän kuin kouluaikoina sillä suositulla tytöllä on vaatimattomampia hännystelijöitä.
Mirkka on ikäisekseen hyvin tavallisen näköinen. Toki somekuvat erilaisia kuin on livenä. Itsemurhan tehnyt mies, paljon velkaa, asumisoikeusasunto ja toisen nimissä oleva mökki. Hyvin manipuloivalla tavalla osaa kirjoittaa, siinä olet oikeassa. Itse olen nuorempi, varakkaampi, hyvät sosiaaliset suhteet, puhdas rikosrekisteri ja ydinperhe. En ymmärrä miksi olisin kateellinen. Ostajan puolesta sen sijaan olen pahoillani enkä usko, että tämä kiusaaminen loppuu tuomioon. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ??? Ei oma tunnetila oikeuta tuollaiseen kiusaamiseen. Sen on nyt oikeus todennut, senkin. Miten me voimme vaatia koululaisilta parempia käytöstapoja kun julkisuudessa melkein ristiinnaitaan koulussa toisia kiusaavat lapset, mutta aikuisille tämä on ok, koska harmittaa?
Tämä on hyvä ennakkopäätös. Ei kukaan saa omassa somessaan julkaista toisesta
Sitähän se on. Barbara Streissand ilmiö. Munattomia nillittäjiä maailmassa riittää. Onko oman munattoman nillittäjyyden alleviivaaminen parin kympin arvoista? Melko halvalla meni talo joka oli perusparannettu laajalti ja vielä korvauksina sai ikäistään paremmassa kunnossa olevan katon. Varmasti kirjailija-toimittaja mikälie virheitään on tehnyt ja kaivanut kuoppaa syvemmälle, mutta riitaan tarvitaan kaksi osapuolta.
Ei se paha mieli poistu oikeuden päätöksellä. Se on siellä oman pään sisällä ja jokainen voi korjata sen vain ihan itse. Julkisuuden henkilön ei kannata googlailla itseään sillä harpyijat on repimässä niitä mielikuvia palasiksi. Eli kohtuus kaikessa. Ostaja oli kohtuuton ja käyttäytyi osaltaan typerästi. Jos jää siihen tunteeseen vellomaan, niin lopulta tuhoaa itsensä vainoharhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että seisooko Diakonissalaitos tälläisen toiminnan takana, kun kuvan paita on kuitenkin työkaverilta saatu. Ihan asiallinen kysymys minusta.Miksi? Eiköhän työntekijät ole tehneet sen yksityishenkilöinä pitämänsä työkaverin piristämiseksi. Oletko katkera kun Mirkalla on työ ja työkavereita? On tämä huvittava palsta. Kaikkea hyvää ja muista, että oman elämäsi parantamisessa olet itse vastuussa ja internet-hahmoja vastaan taisteleminen ei sitä paranna. :)
Mirkka on tuonut nykyistä työtään itse useasti näkyviin somessaan. Myös tämä paitakuva joka työkavereilta oli saatu, jaettiin siellä tänään. Toivon että tämä ei ole hänen työpaikkansa arvojen mukaista. Ja ei, en ole katkera, minulla on työ enkä ole ulosotossa niinkuin Mirkka kohta luultavasti on. Ehkä sinun ei kannata
Voi. Älä nyt projisoi tuntojasi. Olen vain ulkopuolinen tarkkailija joka huvittuneena seuraa tätä ylemmyyden tunnon hakemista käyttämällä omaan elämään liittymätöntä kolmatta osapuolta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "piristävää" on vankivaatteessa? Miten se liittyy Torikkaan? Eikö se tajua, että ei ole tuomittu vankeuteen?
Kalliiksi kävi tämä täysin turha ja tarpeeton rikos. Ei riitä ymmärrystä.
Kuka Mirkan työnantaja nn? Voitaisiin joukolla pyytää, että rikoksesta tuomittu ei saa toimia ainakaan nuorten kanssa. Mitähän tuumii se Jari? Jarin ex vaimo varmaan nauraa partaansa, mies löi kätensä siihen ihteensä kun vaimoa vaihtoi. Aivettä nautin kun Mirkka joutuu maksamaan. Jess!