Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2663)

Vierailija
2201/2663 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muija on ITSE vainonnut sitä talon ostajaa sukulaisineen jne.  eri tavoin jo vuosia - ja kehtaa väittää olevansa ITSE tässä nyt joku uhri? Huhheijaa

Vierailija
2202/2663 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tammi-helmikuussa poliisi soittaa minulle ja kutsuu kuulusteluihin. Käyn poliisikuulusteluissa kaksikin kertaa, koska Riikka-poliisi sallii kuulustelutodistajansa hyökätä sanallisesti kimppuuni vastoin lakia ja saan tämän vuoksi uuden kuulemisen. Kuulustelutodistaja ei saisi osallistua kuulusteluun. En tiennyt tätä ja käytin ison osan ajasta vastatakseni todistajan syytöksiin, joita hän esitti ilman että oli edes vaivautunut lukemaan blogiani. Poliisi päättää syyttää minua myös vainoamisesta, mutta tämä syyte kaatuu onneksi lähtötelineisiinsä. Totean, että minä tässä olen vainottu, mutta poliisi ei ymmärrä mitä sillä tarkoitan. Tämäkin jo kertoo sen, ettei poliisi ole välittänyt perehtynyt asian laajaan asiayhteyteen. Kokemus todistaa, ettei Ao ja rikoksesta epäilty ole samalla lähtöviivalla kuulusteluissa. Minulla ei ole asianajajaa mukana kuulusteluissa, koska Riikka-poliisi sanoi, etten tarvitse sellaista. Olisin todellakin tarvinnut. 

Joo, tämä eukko horisee kyl niin omiaan. Kun poliisi kuulustelee, kuulustelee se aina useammankin kuin kerran, kun on näinkin vakavasta rikoksesta kyse. Et hohhoijaa taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2663 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo vastuuvapauslauseke. Ai siis jos sanon aina alkuun minähän en millään pahalla niin saan tehdä tai sanoa mitä tahansa?

Vierailija
2204/2663 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo vastuuvapauslauseke. Ai siis jos sanon aina alkuun minähän en millään pahalla niin saan tehdä tai sanoa mitä tahansa?

Nää tällaiset jutut paljastavat, että Mirkka on harvinaisen yksinkertainen ihminen, 

Vierailija
2205/2663 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! Mirkalle voisi myös laukoa vähän totuuksia, kunhan muistaisi ensin ilmoittaa vastuuvapauslausekkeen. Hän on kyllä ihan itse keksinyt, että tuollaisen verukkeella voisi laukoa mitä vaan ilman seuraamuksia.

Nyt insta täyttyy Mirkkaa tukevista seuraajien kommenteista. Siellä sanotaan, miten Mirkka on ollut aina niin asiallinen ja jopa pitänyt ostajan puolia (ftw?). Väitetään että tämä perustuu siihen että 98% julkaisuista on nähty. Joko Mirkka kirjoittaa noita itse tai kyse on yksinkertaisista ihmisistä. Toki on tullut todettua, että Mirkalla on oma uskollinen lammaslauma joka on sokea Mirkan teoille, tyypillistä narsistisen ihmisen toimintaa. 

Jospa tämä saaga loppuisi kun tuomiot on luettu. Ei ole enää edes viihdyttävää vaan alkaa mennä surullisen puolelle. Paitsi että Mirkka ei osaa lopettaa, vaan jatkaa varmaan hamaan tappiin asti.

Vierailija
2206/2663 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jopa WTF 😂😂 

Vierailija
2207/2663 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä Torikasta tulee jotenkin oudot fibat. Miksi yli nelikymppinen esittelee somessa ahteriaan? Toinen meriitti tietysti myös varattuihin miehiin sekaantuminen.

Kaikkihan siellä nykyään peppuaan esittelee entistä pääministeriä myöten.

Vierailija
2208/2663 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkalla on rankka elämä. Tosi kummallisen huono tuuri oltava, että monessakin tuomioistuimessa ollaan aina toisten puolella. Seksikkäänä, menestyneenä ja kuuluisana oleminen aiheuttaa niiiin paljon kateutta ja vihaa, eihän sitä ehdi kuin puolustautumaan. Ja ne kaikki himotut miesystävätkin vielä lisää kateutta, vaikea siinä uhrina ottaa vastaan kun Kurosen eksänä on niin inhottu rumempien silmissä. 

Pahoin pelkään, että Mirkan loppuelämä kulkee samaa rataa taistelusta toiseen. Se on vaan niin upea, että ei ole edes mahdollista, että muita kiinnostaisi omat juttunsa enemmän kuin hän. Väistämättähän sitä joutuu draamaan jos toiseenkin, kun on vaan niin väsymätön, rohkea ja kaunis sankaritar! 

Pakko nostaa. Ei kauaa kestänyt seuraavan draaman löytäminen! Siis poliisinkin kanssa on napit vastakkain kun Poliisi on Muiden Puolella......

Peiliin vois katsoo välillä muutenkin kuin tarkistaakseen tissivaon. 

Vierailija
2209/2663 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurosella näyttää olevan oikein kaunis ja fiksu tyttöystävä. Instakuvat on tyylikkäitä ja hyvällä maulla toteutettuja, niissä ei esitellä puskureita eikä persvakoa 👍👍😆

Vierailija
2210/2663 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että Mirkka oli naureskellut salatilillään miten aikoo tuhlata saamansa kirjarahat ennen oikeudenkäyntiä eikä aio maksaa korvauksia vastapuolelle. Että ihan v***uiluna pistää ulosottoon korvaukset.

Oma tyyli säilyy kyllä viimeseen asti.

Vierailija
2211/2663 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että Mirkka oli naureskellut salatilillään miten aikoo tuhlata saamansa kirjarahat ennen oikeudenkäyntiä eikä aio maksaa korvauksia vastapuolelle. Että ihan v***uiluna pistää ulosottoon korvaukset.

Oma tyyli säilyy kyllä viimeseen asti.

Ihanaa! Toivottavasti kans tekee noin. Itse sain omat saatavat ulosoton kautta kaksinkertaisena koska korot ovat niin kovat. 

Vierailija
2212/2663 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeesti KUKAAN ei kerro tuolle ihmiselle, ettei loukkaantumisella oo mitään tekemistä tämän rikoksen kanssa mistä häntä syytetään. Face palm.

Vierailija
2213/2663 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uhriutumisen huippu tuo postaus jossa listaa "omat loukkaantumiset top 5". Muistaako joku mitä tarkoittaa tuo kohta missä ao:n sisko ottanut Mirkkaan yhteyttä? Muistelen että hän huomautti Mirkkaa täysin aiheesta kun ei maalittaminen loppunut millään. Häneltä tullut arvostelu onkin nyt yhtäkkiä törkeintä mitä Mirkka on koskaan kohdannut. Mitä..? 😄

Vierailija
2214/2663 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, alkaa olla vissiin kaikki aika kyllästyneitä Mirkan juttuihin. Minä myös. Sama levy pyörii aina vaan, sama kaava käsitellä vastoinkäymisiä.

Tää on Mirkalle varmaan se kaikista pahin skenaario. Että ketään ei enää kiinnostakaan tuleeko tuomio, millä perusteella, mitä Mirkalla on päällä oikeuden istunnossa. Viimeisimmissä postauksissa yrittää jo aika epätoivoisesti lietsoa jonkinlaista draamaa asian ympärille.

Vierailija
2215/2663 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tulevaa oikeusmurhaa täytyy jo vähän etukäteen markkinoida! Kyllähän sit toki rientää ystävä järjestämään rahankeräyksen et täpärästi taas vältytään ulosotolta. Eiku nythän sinne nimenomaan haluttiin. Eli nyt pitäs kerätä siis koska Mirkka ehti tuhlata kirjarahat oikeusvaatteisiin, vai mites tää nyt menee?

Vierailija
2216/2663 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tulevaa oikeusmurhaa täytyy jo vähän etukäteen markkinoida! Kyllähän sit toki rientää ystävä järjestämään rahankeräyksen et täpärästi taas vältytään ulosotolta. Eiku nythän sinne nimenomaan haluttiin. Eli nyt pitäs kerätä siis koska Mirkka ehti tuhlata kirjarahat oikeusvaatteisiin, vai mites tää nyt menee?

Ei taida enää olla niitä ystäviä, jotka järjestäisi mitään keräyksiä, koska hän sai vuosien ystävyydetkin palasiksi.

Vierailija
2217/2663 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tainnut kaveripiiri pienentyä vuosi vuodelta. Mihin hävisi vanhat ystävät?

Vierailija
2218/2663 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianomistajan siskon viesti liittyi minusta vaan siihen, että pyysi Mirkkaa lopettamaan veljensä ja veljen perheen vainon. Harmi kun ei ole tästä sc, Mirkka varmasti vääntää asiaa ihan valheelliseksi. Muistan vaan itse pöyristyneeni miten Mirkka sitä siskoa nöyryytti julkisesti. Ja viimeistään silloin tajusin että tää nainen on kreisi narsku jota pitää varoa.

Vierailija
2219/2663 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄😄😄😄😄 Mirkku-tädin AA on on koittanut myös vihjata että kyllä tässä on nyt menty vähän liian pitkälle 😄😄😄😄 Ai että! 

Vierailija
2220/2663 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tästä hommasta pitäisi tuomio tulla? Onko tarkka päivä tiedossa?

Ei taida olla. Olikohan käsittely maaliskuussa vai muistanko väärin? Jos se on julkinen, kiinnostaisi mennä seuraamaan. 

Nyt Mirkka nostaa tikun nokkaan näitä jotka uskaltaa esittää tosiasioita. Epävarmuus vaatii hakemaan hypetystä julkisesti omilta tukijoilta. Kohta saadaan lukea seuraajien kommentteja aiheesta, aina sama kaava! 

Onko käsittely vielä tässä kuussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi