Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2663)

Vierailija
2181/2663 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No hitto. Ei ole tuttuja miten nämä tällaiset etenee, yleensä kai ihmiset osaa lopettaa siinä vaiheessa kun syyte nostetaan. 

Tavallaan tuntuisi siltä että tälle ihmiselle eo vaan pitäisi antaa yhtään huomiota. Samaan aikaan hänet todellakin haluaa vastuuseen. Kaksinainen olo tännekin kirjoittelusta, kun ao läheisineen ei ansaitse tätä somep*skaa, mutta pakko pitää jossain edes ääntä heidän puolestaan. Eipä tässä ketjussa onneksi mitään muuta kuin Mirkan sanomisia puida. 

Vierailija
2182/2663 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esitellään todisteena selittävää tekstiä blogista, jossa sanotaan että tämä ei ole kostoisku. Niin kerta!

Paitsi että nämäkin tekstit lisättiin sinne sen jälkeen kun hänestä oli jo tehty rikosilmoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2663 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on naimisissa kiekkosankarin kanssa?

Vierailija
2184/2663 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mut Kuronen teki talosta kuuluisan, eli asianomistajan halventaminen on vähintään oikeutettua. Tämmösellä todistuksella oikeuteen! On kuulemma parasta viihdettä tuo salainen haukkumiskanava :)

Vierailija
2185/2663 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mut Kuronen teki talosta kuuluisan, eli asianomistajan halventaminen on vähintään oikeutettua. Tämmösellä todistuksella oikeuteen! On kuulemma parasta viihdettä tuo salainen haukkumiskanava :)

En oo tilaamassa minä ainakaan. 

Vierailija
2186/2663 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on maksullisen kanavan promoaminen päällä!

Vierailija
2187/2663 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova on maksullisen kanavan promoaminen päällä!

Ei tää mitään promoa ole, ei tosta roskasta kannata maksaa 😄 Itse otin mielenkiinnosta kuukaudeksi, voi sit tarvittaessa vaikka ilmiantaa eteenpäin. 

Kurosta tullaan todistuksessa käyttämään keppihevosena.  Naurettavaa on.

Vierailija
2188/2663 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tuolla intan stooreissa.

Vierailija
2189/2663 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin tuolla intan stooreissa.

My bad.

Vierailija
2190/2663 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja noinnikkään siellä "salaisella" kanavalla on jaossa ao:n siskon nimi ja kuvakaappaukset fb-stä. Mietinkin tässä että miten itsekin tuli aikoinaan käytyä siskon profiilissa, mutta täähän se oli. Muistanette, kun Mirkka selvitti että tuomari ja ao:n sisko omaavat saman sukunimen ja ovat fb-kavereita? Ja sisko myös laittoi Mirkalle viestiä että voisi lopettaa ao:n julkisen nöyryytyksen tms. Jälleen kerran tälle asialla palataan irvailemaan. Ja tuomarim jääviyttä toki myös ruoditaan.

Mun mielestä juuri siskon esiin nostaminen nimellä ja kuvalla (fb-profiili näkyy pienesti joten imo sama kuin kuvan jakaminen) on hälyyttävää. On aina ollut. Tätäkin tullaan ihan varmasti katsomaan huonosti oikeudessa. 

Nyt on toisin sanoen privakanavalla kontenttia 🔥 Ao:n sutatut kuvatkin jaossa ja oikeudessa todistaja joka kertoo miksi niitä on ok jakaa. Kunnianloukkaus se vaan jatkuu. Vähän ihmettelen miten vainoamisesta e

On kyllä jo pakkomielteistä touhua. Eiköhän kukaan lähipiiristä halua/pysty/uskalla puuttua tuohon.

Vierailija
2191/2663 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rohkea on kommentoinut Mirkan viimeiseen taloaiheiseen päivitykseen vähän faktoja siitä millaista se hänen vainoaminen ja kunnianloukkaus oli. Tosiasioita, jotka Mirkka toki kieltää. Privatilillä tämä kommentoija joutui maalituksen kohteeksi ja Mirkka kuittaa trollina.  Keksisin itse kyllä parempia trollauksen kohteita kuin Mirkka :D Faktoja vaan.

Vierailija
2192/2663 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka kertoo myös ettei kadu, eikä koe tehneensä mitään väärää "tiedotuksessaan". Rouva on salaisella tilillä myös useasti myöntänyt (varmasti tajuamattaan) että kyseessä on ollut kosto.

Vierailija
2193/2663 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tästä hommasta pitäisi tuomio tulla? Onko tarkka päivä tiedossa?

Vierailija
2194/2663 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla. Olikohan käsittely maaliskuussa vai muistanko väärin? Jos se on julkinen, kiinnostaisi mennä seuraamaan. 

Nyt Mirkka nostaa tikun nokkaan näitä jotka uskaltaa esittää tosiasioita. Epävarmuus vaatii hakemaan hypetystä julkisesti omilta tukijoilta. Kohta saadaan lukea seuraajien kommentteja aiheesta, aina sama kaava! 

Vierailija
2195/2663 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Mirkka nostaa tikun nokkaan näitä jotka uskaltaa esittää tosiasioita. Epävarmuus vaatii hakemaan hypetystä julkisesti omilta tukijoilta. Kohta saadaan lukea seuraajien kommentteja aiheesta, aina sama kaava! 

Tuo on häneltä aina niin naurettavaa.  Jos ei saa tarpeeksi huomiota kuvillaan tai kuvien kommenteilla, pitää yrittää nostaa tarinoihin koska tarvitsee draamaa ja huomiota elääkseen?

Vierailija
2196/2663 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla 10.4. Jos en muista aivan väärin. Olisi varmasti mielenkiintoista. 

On kyllä aika noloa lähtee käräjille tuollasesta asiasta, mutta itsehän on polkunsa valinnut.

Kohta ois tullu halvemmaks rempata talo näilläkin rahoilla, mitä näihin on palanut

Vierailija
2197/2663 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin vinkata verottajalle et mainostaa Levin asuntoa ilman merkintää yhyeistyöstä tai että palvelu saatu. Eikös hän sanonut että tuttu antaa majoittua siellä ilmaiseksi? Kyllä Mirkalla on someyhteistöitä ollut, niin tuskin menee tämä nyt niin että ei tarvitsisi veroja maksaa vailla ilmaiseksi on majoittunut. 

Vierailija
2198/2663 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäinen määrättiin maksamaan 3000€ korvaukset törkeästä kunnianloukkauksesta sekä korvaamaan vastapuolen oikeudenkäyntikulut. Tekijä oli julkaissut sosiaalisessa mediassa usean tuhannen henkilön saataville viestejä, jotka ovat aiheuttaneet suurta kärsimystä asianomistajalle.

Jotain samaa ? Paitsi et Mirkka on räntännyt sinne someen tekstiä vähän useammin kuin kerran.

Et kyllä näistä isoja summia joutuu pulittamaan. Mirkka joutuu varmasti maksamaan vähän enemmän kuin 3000€ on mun veikkaus.

https://www.kaleva.fi/alaikaisen-tyton-sosiaalisessa-mediassa-levittama…

Vierailija
2199/2663 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, alkaa olla vissiin kaikki aika kyllästyneitä Mirkan juttuihin. Minä myös. Sama levy pyörii aina vaan, sama kaava käsitellä vastoinkäymisiä.

Blogissa on nyt julkaistu todella pitkä selonteko syytteeseen liittyen. Jaksaakohan joku noita lukea? Vähän luin ja pointtina siellä ajatus, että Mirkka on vaan ollut hyväntahtoinen. Ei hän mitään pahaa kenellekään ole halunnut - sitä paitsi blogikirjoituksissa on vastuuvapauslauseke 😄 Tyhmä täytyy olla jos ajattelee, että sellaisen suojissa voi suoltaa mitä tahansa. 

Vierailija
2200/2663 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tammi-helmikuussa poliisi soittaa minulle ja kutsuu kuulusteluihin. Käyn poliisikuulusteluissa kaksikin kertaa, koska Riikka-poliisi sallii kuulustelutodistajansa hyökätä sanallisesti kimppuuni vastoin lakia ja saan tämän vuoksi uuden kuulemisen. Kuulustelutodistaja ei saisi osallistua kuulusteluun. En tiennyt tätä ja käytin ison osan ajasta vastatakseni todistajan syytöksiin, joita hän esitti ilman että oli edes vaivautunut lukemaan blogiani. Poliisi päättää syyttää minua myös vainoamisesta, mutta tämä syyte kaatuu onneksi lähtötelineisiinsä. Totean, että minä tässä olen vainottu, mutta poliisi ei ymmärrä mitä sillä tarkoitan. Tämäkin jo kertoo sen, ettei poliisi ole välittänyt perehtynyt asian laajaan asiayhteyteen. Kokemus todistaa, ettei Ao ja rikoksesta epäilty ole samalla lähtöviivalla kuulusteluissa. Minulla ei ole asianajajaa mukana kuulusteluissa, koska Riikka-poliisi sanoi, etten tarvitse sellaista. Olisin todellakin tarvinnut. 

Harmittaa, etten muista kuulustelutodistajan nimeä, mutta ajattelin että selvitän sen ja haluan jutella hänen kanssaan vielä. Etenkin, jos vältän tuomion. "

Se on jännä miten Mirkan kohdalla aina sattuu ja tapahtuu. Todella jännä. Tietynlaisten ihmisten kohdalla elämä on tällaista, että ajautuu vaan hankaluuksiin ja konflikteihin vaikka on itse täysin syytön ja kiltti ihminen. Huvittaa tässä tämä vainoamis-asia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi