Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa
Kommentit (118)
Viime vuosina ollut muotia naisilla tatuoida toinen käsivarsi täyteen. Kiinnostaa tietää valitaanko käteen monta eri kuvaa vai onko se yhtä isoa sekamelskaa? 🤔
Itse en perusta vankien näköisistä naisista, mutta annan kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Pojan tuttava, parikymppinen kaveri, oli lomamatkalla. En nyt muista missä maassa, mutta sai siellä idean mennä ottamaan tatuointi paikallisessa liikkeessä. Saikin tatskasta verenmyrkytyksen, ja oli muutaman päivän kuluttua kuollut. (Tämä ei ole keksitty juttu, vaan tapahtui viime talvena.)
Voit saada sen myös ihan vaikka sheivatessa. Tai tamponista.
Tatuointi on w.tn merkki. Naiset ottaa yleensä tatuointeja kiinnittääkseen huomion pois lihavuudestaan
Minusta pienet ja taidolla tehdyt yksityiskohtaiset tatuoinnit on hienoja. Se, että koko käsi on tatuoitu pääkalloja, kelloja, nimiä tai päivämääriä on ihan hirveää niin miehillä, kuin naisillakin. Samoin jotkut koko reiden peittävät "live, love, laugh" -tekstit on hirveitä, mauttomia ja ei ole mitään persoonallista.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on w.tn merkki. Naiset ottaa yleensä tatuointeja kiinnittääkseen huomion pois lihavuudestaan
Jaa, kyllä tiedän paljon hoikkiakin naisia, joilla on tatuointeja ja vielä sellaisissa kohdin, että tykkäävät esitellä paljasta pintaa esim. somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan aina Tinderissä ruksia noille.
Kivointa on painaa niitä joilla on alaselässä tatska.
Strampstamp, tribaali alaselässä! Oli muotia 2000-luvun alussa ja hauskaa kun nykyään ne tatskan ottajat on keski-ikäisiä mammoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Pojan tuttava, parikymppinen kaveri, oli lomamatkalla. En nyt muista missä maassa, mutta sai siellä idean mennä ottamaan tatuointi paikallisessa liikkeessä. Saikin tatskasta verenmyrkytyksen, ja oli muutaman päivän kuluttua kuollut. (Tämä ei ole keksitty juttu, vaan tapahtui viime talvena.)
Tatuointi on avohaava. Katsokaa tarkkaan studio ja tekijä minne menette tatuoitavaksi. Suomalainen ammattilainen (Huom. kaikki tatuointeja tekevät eivät ole ammattilaisia...) on perillä aseptiikasta, ja hankkii tarvikkeensa turvallisista paikoista ja osaa ohjeistaa myös asianmukaisesti jälkihoidon.
Maailma muuttuu kirjoitti:
Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.
Niin, maailma muuttuu ja kohta nämä musteläiskät eivät ole enää muotia ja hienoa, uniikkejahan tatuoidut eivät ole olleet pitkään aikaan. Sen muoti-ilmiön kanssa joutuu sitten elämään lopun ikäänsä.
t. 37v tatuoimaton vanhus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.
MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.
=>
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.
Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.
Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".
No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.
Ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevaisuuden kanssa, tykkääkö tatuoinneista naisilla vai ei.
Ei niin tykkäämisellä. Mutta jos haukkuu ja alentaa ihmiset jollain ulkoisella syyllä, niin se on suvaitsemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.
MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.
=>
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.
Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.
Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".
No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.
Ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevaisuuden kanssa, tykkääkö tatuoinneista naisilla vai ei.
Ei niin tykkäämisellä. Mutta jos haukkuu ja alentaa ihmiset jollain ulkoisella syyllä, niin se on suvaitsemattomuutta.
Minä näen hieman eri valossa sellaiset ulkoiset syyt, joihin voi itse vaikuttaa kuin sellaiset, mihin ei voi.
Ihminen ei voi valita, mikä on hänen ihonvärinsä, mutta jos hän ihan tietoisesti valitsee elämäntavoillaan itselleen vaikkapa sairaalloisen lihavuuden tai tupakanhajuisen olemuksen, on se mielestäni sellainen ulkoinen ominaisuus, jota ei suvaitsevaisenkaan tarvitse arvostaa. Haukkuminen ja alentaminen on toki tällöinkin rumaa.
Tatuoinnit ovat aivan kamalia kaiken kokoisina aivan kaikilla!
Voi tätä nuoruuden intoa. Toivottavasti heillä on sitten kypsyttyään varaa poistattaa tatuoinnit turvallisesti, kun ne vaarantavat terveyttä ja sairauksien hoitoa.
Tää on ysärin "vaatteet on mun aatteet" -muunnos. Mitäpä se meitä liikuttaa ett osa haluaa leimautua nuoriin itsensä tatuoinneilla peittävien ryhmään? Kyllä se ryhmä sitten muuttuu myöhemmin. Siitä tulee jossain vaiheessa vanhantunut, nuoruudessa itsensä tauoida antanut -ryhmä. Osa ei enää haluaisi sitten siihen ryhmään kuulua, mutta sitäpä ei siinä vaiheessa enää voi valita, toisin kuin rastatukan nyhtämisen pois, tai hopparihousujen nostamisen niin ettei alushousut enää näy.
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu kirjoitti:
Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.
Huomaa, että täällä palstalla on tuollaisia mukanuoria m, jotka ovat ihan last season and gone. Nykyajan nuoret, huom. siis oikeasti nuoret eli alle parikymppiset, pitävät noita isoja tatskoja vanhojen juttuina, ovat jo pois muodista. Puhdas iho on todella hyvä keino ottaa pesäeroa vanhempaan sukupolveen, vain vanhoilla on noita isoja rumia tatskoja, nuorilla on kaunis puhdas iho.
Hmm. Mieheni on tatuoija ja sanoo joutuvansa selittämään usein 16-17 vuotiaille ettei tee edes pientä kuvaa alaikäisille. Vaikka sitä olisi kiva esitellä Instassa, niin ei.
Ei naisen tatuoinnit ja että nainen on vain lähäri tai siivooja joka ei ole käynyt kuin peruskoulun. Haittaa miestä vaikka olisi tämä akateeminenkin kun kalu on pystyssä. Tämä on tunnettu tosiasia. Sen sijaan akateemisen naisen arvolle ei sovi edes tapailla ei akateemisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli rankka lapsuus mutta miksi ihmeessä pitää viillellä sen takia.
Tuolla tavalla tunnistaa helposti moniongelmaisen päihteiden väärinkäyttäjän. Seksikumppanien runsas lukumäärä joka asiaan liittyy vahvasti takaa sen, että yksiavoiseksi luotettavaksi kumppaniksi heistä ei tule koskaan olemaan.