Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Pojan tuttava, parikymppinen kaveri, oli lomamatkalla. En nyt muista missä maassa, mutta sai siellä idean mennä ottamaan tatuointi paikallisessa liikkeessä. Saikin tatskasta verenmyrkytyksen, ja oli muutaman päivän kuluttua kuollut. (Tämä ei ole keksitty juttu, vaan tapahtui viime talvena.)
Kaikki järkevät ihmiset tietää, että tatska otetaan puhtaassa ja mieluiten kotimaassa missä hygieniasta tiedetään paljon enemmän.
Bää bää! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muoti.
Koska muutkin.
Ok, oi sinä totuuden herra, joka tiedät kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
Ne jotka tuijottelee ja arvostelee tatuointeja on samoja juntteja jotka nähdessään vanhoja viiltelyarpia kysyvät kovaan ääneen "Miks sulla on tossa arpi???? mitä sulle on sattunu :O" . Sen tietää ihan jokainen mistä ne on tullut ja silti ääneen ihmettelijöitä aina riittää niin mielummin niin että ihmetellään "Mikäs tatuointi sulla tossa on?" kuin että "Mitäs kamalia arpia sulla tossa on?"
Hm jotkut pitää yksittäistä ns. hihatatuointia seksikkäänä
Bää bää! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muoti.
Koska muutkin.
Minäkin olen yksilöllinen lumikide, koska muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on se rahvaan harrastus.. Harvemmin "yläluokalla" on niitä ihopiirrustuksia..
Oon sitten nähnyt aika monta rahvasta lääkäriä, julkkista ja miljonääriä.
Hienot ja hyvät tatuoinnit maksaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan aina Tinderissä ruksia noille.
Kivointa on painaa niitä joilla on alaselässä tatska.
Ainakin tietää, millaista naista painaa, kun on se lutkaleima selässä...
😝Hyvin tiivistetty. Tatskat on naisella ehdoton turn off.
On miehelläkin turn off. En voi olla miehen kanssa jolla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on se rahvaan harrastus.. Harvemmin "yläluokalla" on niitä ihopiirrustuksia..
Tämä on hassu väite kun harvoin varmaan näitä yläluokkalaisia näette alasti.
Tatuoinnin on kyllä jännä aihe kun ne jaksavat risoa muita niin paljon. Töissäkin on näitä jotka haukkuvat tatuoituka pelleiksi ja "kyllä ihmisen älykkyyden huomaa noista tatuoinneista". Sitten jauhavat sitä minulle jolla on tatuointeja, mutta ei tosin näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
Olisi kannattanyt viiltää vielä syvemmältä.
Olisin sata kertaa mieluummin tatuoitu kuin kaltaisesi ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanyt viiltää vielä syvemmältä.
Kiitos, olin kauan itsekin samaa mieltä. Lapsena kun omiin vanhempiin ei voinut luottaa, pahoinpideltiin, hyväkskäyttöä, ei ollut ketään luotettavaa kelle kertoa joten purin itseeni. Ja nyt kun kerron siitä ihmiset sanoo että oisit tappanu ittes mieluummin ku peität arvet tatskoilla.
Kiitos todellakin, en ehkä olisi halunnut nähdä kuinka kamalia nykyään ihmiset osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Onko tatuoinnista hyötyä? Ei.
Onko tatuoinnista haittaa? Voi olla.
Onko tatuointi yhdentekevä? Todennäköisesti.
Käy siis miten tahansa, ei tatuoinnista ole ainakaan hyötyä. "You don't put a bumper sticker on a Ferrari."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
"Et sinä mittään oo nähny! Valetta! Mun väite on tosi ja kuka väittää muuta on valehtelija!"
Juu. Hyvä ihmiset.. tatuointi onkin varallisuuden merkki, sillä tatuoinnit maksaa.
Moni tuntemani on peittänyt tatuoinneilla arpia tai muita "virheitä". Ei jokaisella ole kaunis ja upea iho, jota esitellä. Jos tatuoinnit lisää itsetuntoa, hyvä heille!
Vierailija kirjoitti:
Onko tatuoinnista hyötyä? Ei.
Onko tatuoinnista haittaa? Voi olla.
Onko tatuointi yhdentekevä? Todennäköisesti.
Käy siis miten tahansa, ei tatuoinnista ole ainakaan hyötyä. "You don't put a bumper sticker on a Ferrari."
Onko tatuoinnista hyötyä? On, peittää ikävät arvet. Mielenterveys säilyy parempana kun kädessä on kuva eikä arpia.
En nyt sano tätä tarkoituksena loukata ketään, mutta olen huomannut, että isot tatuoinnit korreloivat vahvasti henkisen epätasapainon kanssa.
Jokainen tosin saa tietenkin tehdä kropallensa mitä huvittaa, eikä siihen muilla ole mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Hyvä ihmiset.. tatuointi onkin varallisuuden merkki, sillä tatuoinnit maksaa.
Hienot ja laadukkaat kyllä. Niin kuin vaatteiden muotimerkitkin.
Halvalla saa kehnoa vaatetta ja tatskaa.
Jos mietin tatuointi vai silikonit, niin ehdottomasti tatuointi on parempi.
Koska muutkin.