Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa

Vierailija
16.05.2020 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se mulle on, mutta mun mielestä tatuoinnit on laimeita. Kaikilla legureilla ja hienostorouvillakin on hihatatuointi. O M G. Ilmankin pärjää. 

Vierailija
42/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.

Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.

Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.

No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Hyvä ihmiset.. tatuointi onkin varallisuuden merkki, sillä tatuoinnit maksaa.

Tai sit syötetään penskoille kaurapuuroa puoli vuotta, kun äippä tai iskä tarvii uuden kuvan ja pitää säästää.

No tuo on mielestäni vain idiotismia, joka ei päde kaikkiin tatskattuihin.

Vierailija
44/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm jotkut pitää yksittäistä ns. hihatatuointia seksikkäänä

On täysin selvää, että nämä "seksikkäät" hihatatuoinnit tulevat olemaan (lähi)tulevaisuudessa ihan yhtä seksikkäitä kuin esimerkiksi tribaalitatuoinnit ovat nykyään. Sitten niitä yritetään Janni Hussina laseroida pois näkyvistä, kun eivät enää olekaan trendikkäitä.

Vierailija
45/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.

Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.

Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.

No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.

MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.

Vierailija
46/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntemani on peittänyt tatuoinneilla arpia tai muita "virheitä". Ei jokaisella ole kaunis ja upea iho, jota esitellä. Jos tatuoinnit lisää itsetuntoa, hyvä heille!

Olen nähnyt pari tatuoinnilla peitettyä arpea. Yksikään ei ole ollut paremman näköinen kuin se arpi. Paljon isompi alue vain huomion kohteena.

Vierailija
47/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on niin lame, ilmankin pärjää.

Vierailija
48/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntemani on peittänyt tatuoinneilla arpia tai muita "virheitä". Ei jokaisella ole kaunis ja upea iho, jota esitellä. Jos tatuoinnit lisää itsetuntoa, hyvä heille!

Olen nähnyt pari tatuoinnilla peitettyä arpea. Yksikään ei ole ollut paremman näköinen kuin se arpi. Paljon isompi alue vain huomion kohteena.

Ok. Ehkä ne ei oo sua varten.

Vierailija
49/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä tatuoinneista, eikä minulla sellaisia ole, mutta miksi tästä samasta aiheesta täytyy aina ihmetellä? :D

N26

Vierailija
50/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskorut oli joskus muotia mut vieläkin näkee niitå. Näyttää ihan roskalta hampaassa. Lame.

Vierailija
51/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa jo etukäteen, kun tietää että porukka ikääntyy, ja jossain vaiheessa väistämättä noista tatuoinneista tulee se "vanhojen keski-ikäisten ihmisten juttu". Tässä vaiheessa tuleekin sitten se epätoivoinen tatuointienpoisto-buumi. Ja se ei ole halpaa lystiä.

Vierailija
52/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.

=>

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.

Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.

Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".

Vierailija
53/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ottaneet musta mallia. 

T, N 45v, iso tatuointi olkavarressa 15v, 

Vierailija
54/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viittasi siihen että vanhana kun iho rypyssä niin tatska on ruma, öö kenellä on enää silloin seksikäs iho muutenkaan?

Vierailija
55/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa jo etukäteen, kun tietää että porukka ikääntyy, ja jossain vaiheessa väistämättä noista tatuoinneista tulee se "vanhojen keski-ikäisten ihmisten juttu". Tässä vaiheessa tuleekin sitten se epätoivoinen tatuointienpoisto-buumi. Ja se ei ole halpaa lystiä.

Onko se sinulta jotenkin pois?

Vierailija
56/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kirjoitti:

Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.

No mä olen 26v enkä ole koskaan ymmärtänyt noita tatuointivillityksiä. Tunnen erään nuoren kauniin naisen, jolla on toinen käysi kauttaaltaan täynnä tatuointeja. Minusta se vaan on suttuisen näköistä.

Olen kyllä siinä mielessä muutenkin vanhanaikainen, etten ymmärrä myöskään nykyajan ripsipidennyksiä, silikoneja, botoxeja, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, huulitäytteitä, kulmakarvojen ties mitä käsittelyitä jne... tietty jokainen saa tehdä mitä tahtoo...

Vierailija
57/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano tätä tarkoituksena loukata ketään, mutta olen huomannut, että isot tatuoinnit korreloivat vahvasti henkisen epätasapainon kanssa.

Jokainen tosin saa tietenkin tehdä kropallensa mitä huvittaa, eikä siihen muilla ole mitään sanomista.

Niinhän se on, että trendien ja muodin perässä juoksemisella tavoitellaan hyväksyntää, ihailua ja joukkoon kuulumista. Ei meistä oikein kukaan ole täysin immuuni näille hyvin inhimillisille tarpeille. Tatuointi on tosin hieman pysyvämpi ja vaikeampi vaihtaa kuin esimerkiksi paidan väri.

Vierailija
58/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu kirjoitti:

Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.

No mä olen 26v enkä ole koskaan ymmärtänyt noita tatuointivillityksiä. Tunnen erään nuoren kauniin naisen, jolla on toinen käysi kauttaaltaan täynnä tatuointeja. Minusta se vaan on suttuisen näköistä.

Olen kyllä siinä mielessä muutenkin vanhanaikainen, etten ymmärrä myöskään nykyajan ripsipidennyksiä, silikoneja, botoxeja, tekokynsiä, hiustenpidennyksiä, huulitäytteitä, kulmakarvojen ties mitä käsittelyitä jne... tietty jokainen saa tehdä mitä tahtoo...

Kuulostaa siltä kuin pitäisit ymmärryksesi pienuutta jotenkin hienona asiana? 

Vierailija
59/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sano tätä tarkoituksena loukata ketään, mutta olen huomannut, että isot tatuoinnit korreloivat vahvasti henkisen epätasapainon kanssa.

Jokainen tosin saa tietenkin tehdä kropallensa mitä huvittaa, eikä siihen muilla ole mitään sanomista.

Niinhän se on, että trendien ja muodin perässä juoksemisella tavoitellaan hyväksyntää, ihailua ja joukkoon kuulumista. Ei meistä oikein kukaan ole täysin immuuni näille hyvin inhimillisille tarpeille. Tatuointi on tosin hieman pysyvämpi ja vaikeampi vaihtaa kuin esimerkiksi paidan väri.

Niin, kaikki meistä eivät ole sitoutumiskammoisia.

Tatuointi on pysyvä piirre, mutta yhtä lailla siihen sopeutuu tai on sopeutumatta kuin muihin pysyviin ulkonäön ominaisuuksiin. Voisi ajatella että on hienoa ettei ulkonäkö ole vaan se minkä on geenilotossa sattunut saamaan, vaan itsekin voi valita jotakin.

Vierailija
60/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei minun nuoruudessani ollut muotia, lähinnä vain merimiehillä ja vankilassa istuneilla oli tatuointeja. Eivätkä onneksi omatkaan lapset ole tuosta muodista innostuneet. Minkäs minä sille olisin mahtanut. Uimahallissa koetan olla tuijottamatta monenmoisia kirjavia kehonosia.

Bingo! "Kun minä olin nuori"-argumentti bongattu! Mieti! Kun sinun äitisi oli nuori nilkkoja ei saanut näkyä, ai kauhistus miten kaikki on sinuakin horatsuna kauhistellut kylillä😂 maailma muuttuu, sinunlaisesi ihmiset muumioituu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä