Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa

Vierailija
16.05.2020 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot ja näkyvät tatuoinnit on hyvä juttu, jos haluaa viestittää ympärilleen kuuluvansa alempaan yhteiskuntaluokkaan.

Vai muistatteko ketään esim. merkittävässä asemassa ollutta poliitikkoa tai vaikka suuren yrityksen johtajaa, jolla olisi ollut isoja, näkyviä tatuointeja?

No ei kyllä tule heti mieleen kasvo- tai sormitatuointeja, sitä en sitten tiedä mitä puvun alta löytyy.

Aika kummallinen vastaus. Ketju aloitettiin puhumalla naisten käsivarsien tatuoinneista. Sinä annat sitten ymmärtää, että merkittävissä asemassa olevilla naisilla ei käsivarret olisi koskaan näkyvillä.

Katsopa jatkossa vaikkapa linnan juhlia, tai googlaa vanhoja kuvia niistä.

Vierailija
82/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kirjoitti:

Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.

Nämä täällä tatuoituja naisia vihaavat ovat palsta-geijoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot ja näkyvät tatuoinnit on hyvä juttu, jos haluaa viestittää ympärilleen kuuluvansa alempaan yhteiskuntaluokkaan.

Vai muistatteko ketään esim. merkittävässä asemassa ollutta poliitikkoa tai vaikka suuren yrityksen johtajaa, jolla olisi ollut isoja, näkyviä tatuointeja?

Täällä yksi ilmoittautuu. Olen ns. korkeampaa yläluokkaa, korkeakoulutettu ja suuren yrityksen CFO. Tosin kyseenalaistaisin tuon "näkyviä" tatuointeja. Minulla on käsivarret tatuoituna, mutta ei niitä kauluspaidan alta näy. Aika harvalla oikeasti on näkyviä tatuointeja kun pukeutuu normaalisti.

Vierailija
84/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kai se mulle on, mutta mun mielestä tatuoinnit on laimeita. Kaikilla legureilla ja hienostorouvillakin on hihatatuointi. O M G. Ilmankin pärjää. 

Puhutaanko tässä nyt suomalaisista piireistä ja Helsinki university väestä vai ihan jostain oikeista hienoista piireistä ja tunnetuista kouluista valmistuneista ihmisistä?

Vierailija
85/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan tuttava, parikymppinen kaveri, oli lomamatkalla. En nyt muista missä maassa, mutta sai siellä idean mennä ottamaan tatuointi paikallisessa liikkeessä. Saikin tatskasta verenmyrkytyksen, ja oli muutaman päivän kuluttua kuollut. (Tämä ei ole keksitty juttu, vaan tapahtui viime talvena.)

Tiiän kans tällasen tapauksen. Sattui keväällä 2018. Oli ihan perusterve, urheilullinen, hyvässä kunnossa oleva alle nelikymppinen mies.

Vierailija
86/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.

Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.

Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.

No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.

MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.

=>

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.

Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.

Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".

No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.

Ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevaisuuden kanssa, tykkääkö tatuoinneista naisilla vai ei.

No ei olekaan, eikä täällä kukaan kritisoi kenenkään mieltymyksiä. Täällä kritisoidaan sitä, että nämä ihmiset kokevat oikeudekseen h*oritella ja haukkua ihmisiä, joilla on erilainen ajattelutapa.

Tässä esimerkki. Mieheni ei kauheasti tatuoinneista välitä, ei halua niitä itse ja toivoo, ettei lapsemme niitä ottaisi. Hän ei kuitenkaan koskaan tästä sanoisi kenellekään rumasti tai esim. lapsille kommentoisi asiaa, sillä hän on fiksu ja ymmärtää, ettei hänen mieltymyksillään ole mitään väliä. Jos lapsi haluaa tatuoinnin, mieheni ei asiaan sotkeutuisi, eikä myöskään kritisoisi lasta.

Vierailija
87/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.

Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.

Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.

No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.

MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.

=>

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.

Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.

Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".

No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.

Tämä. Minulla ei tosiaan ole tatuointeja, mutta en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka paheksuisi tai edes "hämmästelisi" niitä.

Onko laajaakin tutkimusaineisto, millä tähän päädyit?

Vierailija
88/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei minun nuoruudessani ollut muotia, lähinnä vain merimiehillä ja vankilassa istuneilla oli tatuointeja. Eivätkä onneksi omatkaan lapset ole tuosta muodista innostuneet. Minkäs minä sille olisin mahtanut. Uimahallissa koetan olla tuijottamatta monenmoisia kirjavia kehonosia.

Tatuointeja otetaan siksi, että niitä voi katsoa. Tuskinpa ketään tatuoitua kiinnostaa, jos tuijotat.

Vierailija
89/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös paljon kuvia. Hihat molemmissa käsissä, toinen jalka nilkasta reiteen. Arpien peittämiseksi. Kaupungissa jossa asuin teininä, viiltely oli niin yleistä ettei kukaan koskaan kysellyt arvistani. Sitten muutin työpaikan perässä ja työhöntulotarkastuksessa lääkäri kauhisteli oikein isoon ääneen ja tivasi hoiyojaksoja ja lääkityksiä. Ei meinannut uskoa kun kerroin ettei niihin kukaan ole aiemmin kiinnittånyt huomiota. Kuitenkin aika tarkkaan fileerasin melkein kaiken ihon mihin yltin. Tatuoin, koska tatskat ei herätä samanlaista sääliä kun arvet.

Terveisin

Lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhri

Vierailija
90/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi ilmoittautuu. Olen ns. korkeampaa yläluokkaa, korkeakoulutettu ja suuren yrityksen CFO. Tosin kyseenalaistaisin tuon "näkyviä" tatuointeja. Minulla on käsivarret tatuoituna, mutta ei niitä kauluspaidan alta näy. Aika harvalla oikeasti on näkyviä tatuointeja kun pukeutuu normaalisti.

No ihan tosi korkeaa yläluokkaa... :D Miltä tuntuu, kun tiedät tatuointiesi laskevan statustasi vastaavassa asemassa olevien kesken? Ei saunaan kehtaa mennä firman kekkereissä saati kesällä olla rennosti lyhythihaisessa edustusmökillä. Minä en tiedä yhtään akateemista (tai edes ei-akateemista, jotka sattuman oikusta ovat ylenneet johtotehtäviin), joilla olisi tatuointia, puhumattakaan useista. Tatuointi on ihan välitön alemman yhteiskuntaluokan merkki.

Vierailija
91/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele!😊 aika usein tatuoidut naiset ovat avarakatseisimpia ja suvaitsevampia ja kiertävät sinunlaisesi juntit kaukaa😊

Ovatko?

Vierailija
92/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tosi korkeaa yläluokkaa... :D Miltä tuntuu, kun tiedät tatuointiesi laskevan statustasi vastaavassa asemassa olevien kesken? Ei saunaan kehtaa mennä firman kekkereissä saati kesällä olla rennosti lyhythihaisessa edustusmökillä. Minä en tiedä yhtään akateemista (tai edes ei-akateemista, jotka sattuman oikusta ovat ylenneet johtotehtäviin), joilla olisi tatuointia, puhumattakaan useista. Tatuointi on ihan välitön alemman yhteiskuntaluokan merkki.

Ja minä tunnen mm. johtavassa asemassa julkishallinnossa olevan tohtorinaisen, jolla on isoja, näkyviä tatuointeja. Ei mistään tunnetusta suvusta mutta suvusta, jossa vanhemmat ja isovanhemmatkin ovat olleet "yläluokkaa" eli korkeasti koulutettuja, sivistyneitä, hyvässä asemassa olevia ihmisiä.

eri

Vierailija
93/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, meidän firmassa ei perseillä saunassa, mutta viime kesänä firman kesäjuhlissa olin ihan tatuoinnit esillä, kuten monella muulla johtoportaan jäsenellä. Tutkijoita (eli hyvinkin korkeakoulutettuja) firmassamme on yli 20, monella heistä tatuointeja. Ehkä firmallamme meneekin siksi niin hyvin, keskitymme ihmisten kykyihin ja osaamiseen, emmekä ulkonäköön.

Vierailija
94/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaulassa! Miltä se 19-vuotiaana kurkun päälle nakuteltu ruusu näyttää, kun on 40-vuotias ja leuan alle muodostuu heltta?

Vierailija
95/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on atopia ja haluan  ihmisten mielummin kiinnittävän  huomiota kauniisiin kuviini kuin punaisiin läikkiin joita on jalat, selkä  ja  peppu täynnä. Kerran uimahallissa tyhjensin porealtaan, kun ihmiset  luulivat niiden tarttuvan.. ihottuman siis, ei tatuointien :D

Vierailija
96/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskattuja nuoria naisia vältän. Aina sama kaava näiden kanssa. Äparä löytyy, yh-mammaus, Tekokynnet, tekoripset, tekotukka, viinaan ja röökiin menevä. Piste iin päälle haiseva pimpe ro ja mt ongelmat.

Vierailija
97/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten vaikka on jossain johtoportaassa? Ei se sitä poista että ne tatskat on tyylittömiä ja rumia! Kamalan näköisiä, antaa epäsiistin vaikutelman kantajastaan.

Vierailija
98/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vaikka on jossain johtoportaassa? Ei se sitä poista että ne tatskat on tyylittömiä ja rumia! Kamalan näköisiä, antaa epäsiistin vaikutelman kantajastaan.

Voipi olla, mutta sentään tatuoiduilla vaikuttaisi olevan sen verran käytöstapoja, ettei kritisoi toisten ulkonäköä omien mielipiteidensä perusteella. Kuten jo aikaisemmin joku mainitsi, kukaan ei pakota tykkäämään tatskoista, täällä kritisoidaan ihmisten luuloa, että heidän mielipide oikeuttaa kanssaihmisen haukkumiseen. Asia, jota sinäkin näytät viestisi perusteella harrastavan.

Vierailija
99/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen jo tunnistaa noista ulkomailla.

Vierailija
100/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kirjoitti:

Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.

Huomaa, että täällä palstalla on tuollaisia mukanuoria m, jotka ovat ihan last season and gone. Nykyajan nuoret, huom. siis oikeasti nuoret eli alle parikymppiset, pitävät noita isoja tatskoja vanhojen juttuina, ovat jo pois muodista. Puhdas iho on todella hyvä keino ottaa pesäeroa vanhempaan sukupolveen, vain vanhoilla on noita isoja rumia tatskoja, nuorilla on kaunis puhdas iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi