Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.
MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.
=>
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.
Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.
Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".
No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.
Tämä. Minulla ei tosiaan ole tatuointeja, mutta en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka paheksuisi tai edes "hämmästelisi" niitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.
En ihmettele!😊 aika usein tatuoidut naiset ovat avarakatseisimpia ja suvaitsevampia ja kiertävät sinunlaisesi juntit kaukaa😊
Vierailija kirjoitti:
Onko tatuoinnista hyötyä? Ei.
Onko tatuoinnista haittaa? Voi olla.
Onko tatuointi yhdentekevä? Todennäköisesti.
Käy siis miten tahansa, ei tatuoinnista ole ainakaan hyötyä. "You don't put a bumper sticker on a Ferrari."
Onko hiusväristä hyötyä? Ei.
Onko hiusväristä haittaa? Voi olla.
Onko hiusväri yhdentekevä? Todennäköisesti.
Onko korvakoruista hyötyä? Ei.
Onko korvakoruista haittaa? Voi olla.
Onko korvakorut yhdentekeviä? Todennäköisesti.
Onko meikistä hyötyä? Ei.
Onko meikistä haittaa? Voi olla.
Onko meikki yhdentekevää? Todennäköisesti.
Käy siis miten tahansa, ei kauneusasioista ole ainakaan hyötyä.😘
Jos tatuoimattomuus on kunnollisen ihmisen merkki, sen vaan haluaisin tietää että mistä lähtien "kunnollisuus" on ollut kiertoilmaisu ilkeydelle, menneisyyteen jämähtämiselle, itsensä ylentämiselle yrittämällä polkea muita ja ahdasmielisyydelle? Minä en näillä ominaisuuksilla retostelisi enkä haluaisi tällaista ihmistä ystäväksi tai kumppaniksi, mutta "kukin tyylillään", kuten tämän ketjun tunnuslause on.
En minäkään "ymmärrä" tämän päivän nuorisomuotia, mutta ei minun tarvitse. Nuorilla on omat juttunsa ja kauneusihanteensa nykyään, kuten myös silloin kun itse olin nuori. Jännä nähdä, mitä kaikkea tulevaisuus vielä tuokaan tullessaan!
Jotkut varmaan ottavat tatuointeja muodin takia mutta en kyllä lähtisi tällä yleistämään.. veikkaan että suurin osa ei ajattele mitään muodikkuutta tai epämuodikkuutta vaan haluavat itselleen kuvan.
Ja joo, voi olla että jotkut tatuointivärit ovat epäterveellisiä. Se on kyllä hyvä huomata että ihmiset ovat av:lla näin terveysintoilijoita! Missä nämä tyypit vaan ovat oikeassa elämässä kun suurin osa ei kokoajan ajattele jokaisessa teossaan terveyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tatuoinnista hyötyä? Ei.
Onko tatuoinnista haittaa? Voi olla.
Onko tatuointi yhdentekevä? Todennäköisesti.
Käy siis miten tahansa, ei tatuoinnista ole ainakaan hyötyä. "You don't put a bumper sticker on a Ferrari."
Onko hiusväristä hyötyä? Ei.
Onko hiusväristä haittaa? Voi olla.
Onko hiusväri yhdentekevä? Todennäköisesti.Onko korvakoruista hyötyä? Ei.
Onko korvakoruista haittaa? Voi olla.
Onko korvakorut yhdentekeviä? Todennäköisesti.Onko meikistä hyötyä? Ei.
Onko meikistä haittaa? Voi olla.
Onko meikki yhdentekevää? Todennäköisesti.Käy siis miten tahansa, ei kauneusasioista ole ainakaan hyötyä.😘
Aika ankeaa elämä olisi, jos kaikkea pitäisi arvioida vain potentiaalisen käytännön hyödyn perusteella. Mihin silloin mahtuisivat ilo, itseilmaisu, luovuus, kauneus, hauskuus, hyvä mieli?
Joten vaihtelen korviksia koska korut ovat nättejä ja helppo tapa piristää arkena. Meikkaan koska kauniiden purnukoiden ja värien kanssa on kiva läträtä ja hauska nähdä miten eri meikit käyttäytyvät naamalla. Tatuointi on, koska on kauhean kätevää kun lempparitaideteos kulkee aika mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmaan ottavat tatuointeja muodin takia mutta en kyllä lähtisi tällä yleistämään.. veikkaan että suurin osa ei ajattele mitään muodikkuutta tai epämuodikkuutta vaan haluavat itselleen kuvan.
Ja joo, voi olla että jotkut tatuointivärit ovat epäterveellisiä. Se on kyllä hyvä huomata että ihmiset ovat av:lla näin terveysintoilijoita! Missä nämä tyypit vaan ovat oikeassa elämässä kun suurin osa ei kokoajan ajattele jokaisessa teossaan terveyttään?
Se, että se toivottu kuva tai tatuointityyli ovat liikuttavan samankaltaisia kullakin ajanjaksolla, kertoo täysin selvästi sen, että toive muodikkuudesta on yksi voimakkaimmista vaikuttimista tatuoinnin oton päätöksen takana. Muun väittäminen on jopa vähän lapsellista.
"Syy miksi halusin tatuoinnin pois oli se, että en kokenut sen enää sopivan tyyliini(...)Tatuoinnissa luki latinaksi “Usko, Toivo, Rakkaus”, eikä siinä sinänsä ollut noin ideologisesti mitään vikaa. Uskon näihin edelleenkin. Ongelma vain ehkä oli itsessään tekstiä koristavat tribaalit ja tatuointi noin niinkuin yleisesti, Hussi toteaa"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201806292201044233
Konformismi on sosiaalipsykologian ilmiö, jolla tarkoitetaan yksilön mukautumista enemmistön mielipiteeseen, arvoihin tai käyttäytymiseen. Esimerkkinä konformistisesta ilmiöstä on pidetty esimerkiksi muotia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole tavannut ainuttakaan ylipainoista, johon olisi kannattanut sitoutua. Varmasti sellaisia makkaroita tursuavia on, en vain ole kohdannut itse.
Yh-mutsit joiden selkään on tatuoitu niiden kolmen lasten (joilla kaikilla on eri isä) nimet pikkulinnuilla koristellen 😍😍😍😍 niin uniikkia ja herkkää 😍😍😍😍
Kahdella vloggaajalla esim. The realm of Maria ja Janita K. Ja olen tosiaan huomannut saman, käyn paljon uimassa ja yleisissä saunoissa.
Isot ja näkyvät tatuoinnit on hyvä juttu, jos haluaa viestittää ympärilleen kuuluvansa alempaan yhteiskuntaluokkaan.
Vai muistatteko ketään esim. merkittävässä asemassa ollutta poliitikkoa tai vaikka suuren yrityksen johtajaa, jolla olisi ollut isoja, näkyviä tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole tavannut ainuttakaan ylipainoista, johon olisi kannattanut sitoutua. Varmasti sellaisia makkaroita tursuavia on, en vain ole kohdannut itse.
Minä en ole tajunnut yhtään ilkeää ja muiden ulkonäköä tuomitsevaa ihmistä johon olisi kannattanut sitoutua. Enkä ole varma, onko sellaisia edes, en ainakaan ole kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Isot ja näkyvät tatuoinnit on hyvä juttu, jos haluaa viestittää ympärilleen kuuluvansa alempaan yhteiskuntaluokkaan.
Vai muistatteko ketään esim. merkittävässä asemassa ollutta poliitikkoa tai vaikka suuren yrityksen johtajaa, jolla olisi ollut isoja, näkyviä tatuointeja?
Näkyvä tatuointi mimmeillä on turn off. Kaulatatuointi varsinkin. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tule heti mieleen kasvo- tai sormitatuointeja, sitä en sitten tiedä mitä puvun alta löytyy.
Jos ei ole tarpeeksi ruma luonnostaan, aina voi ottaa tatuointeja ja läväreitä.
95% amisnaisilla. Sosiologeilla on jäänyt huomaamatta amisten piirissä tapahtunut työväenluokan kulttuurin muutos. Väitän työväenluokan omaavan nuorten duunarien keskuudessa vahvemman identiteetin. Kuin vaikka 20v sitten. Toisaalta on omaksuttu ylempien luokkien tapoja kuten urheiluharrastukset. Mutta toisaalta runsailla isoilla tatuoinnilla ja lävityksillä. Erotutaan selkeästi porvarillisesta ihanteesta eikä siihen edes pyritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.
Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.
Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.
No ei se tatuointi ole arpea parempi. Arvet kertovat eletystä elämästä. Jos siitä tatuoinnista tulee itselle parempi mieli, niin kaikin mokomin. Itse valitsin arvet. Itseaiheutetut ja muiden aiheuttamat.
MINUN MIELENTERVEYS EI KESTÄNTT NÄHDÄ NIITÄ ARPIA KUN MUISTIN MINKÄ TEIN MILLOINKIN. Ei oo kiva muistella kun isä vähän harjoitti fantasioita minuun.
=>
Vierailija kirjoitti:
Kuten täälläkin on käynyt ilmi, valitettavan usein tatuointi kertoo jostain sellaisesta, mitä ei välttämättä kumppanilta tahdo. Kaikki eivät toki pidä parisuhdetta elämän tarkoituksena, mikä on ihan OK sekin.
Lyhytaikaiseen hauskanpitoon tatuoitu nainen on ehkä se paras: "crazy in head, crazy in bed".
No hyvä! Pitää kysyä mitä mieltä on tatskoista kun treffailee! Tietääpähän paremmin varoa ihmisiä jotka ei ole suvaitsevaisia. He yleensä ovat mukavempia ja ihanempia loppuelämän parisuhteita.
Ei sillä ole mitään tekemistä suvaitsevaisuuden kanssa, tykkääkö tatuoinneista naisilla vai ei.
Käsivarsitatskoilla saa kätevästi allit piiloon. Tumma väri pienentää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska muoti.
No ei ole muotia ollut aikoihin.