Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella monella nuorella naisella on nykyään isoja tatuointeja käsivarressa

Vierailija
16.05.2020 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme.

Vierailija
2/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ketään ei suntyöpanosta mielipide kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan aina Tinderissä ruksia noille.

Vierailija
4/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan aina Tinderissä ruksia noille.

Kivointa on painaa niitä joilla on alaselässä tatska.

Vierailija
5/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti.

Vierailija
6/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, ihan hirveää. Miksi pilata ihana, kaunis, puhdas iho jollain harmaalla mustemömmöllä?

Vierailija
7/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muoti.

Milloin se menee ohi?

Vierailija
8/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppaupan kesätytöllä oli isot vaaleanpunaiset tähdet rintojen yläosassa, piti vaatteita aina niin auki että näkyivät, olisin kyllä sen tissejä voinut vähän tarkemminkin tutkia.

Vierailija
9/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se musteen määrä joka imeytyy imusolmukkeisiin.

Vierailija
10/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei minun nuoruudessani ollut muotia, lähinnä vain merimiehillä ja vankilassa istuneilla oli tatuointeja. Eivätkä onneksi omatkaan lapset ole tuosta muodista innostuneet. Minkäs minä sille olisin mahtanut. Uimahallissa koetan olla tuijottamatta monenmoisia kirjavia kehonosia.

Vierailija
11/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen sama ihmetys. MIten se on teiltä pois, jos joku tykkää tatuoinneista? Itselläni ei ole, mutta joillakin työkavereillani on (asiantuntija-ala), sitä en tiedä kuinka monella on sellaisia, jotka eivät näy työpaikalla.

Jotenkin lapsellista tämä "hämmästely" asiasta, joka on ollut ihan normaalia jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
12/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen sama ihmetys. MIten se on teiltä pois, jos joku tykkää tatuoinneista? Itselläni ei ole, mutta joillakin työkavereillani on (asiantuntija-ala), sitä en tiedä kuinka monella on sellaisia, jotka eivät näy työpaikalla.

Jotenkin lapsellista tämä "hämmästely" asiasta, joka on ollut ihan normaalia jo toistakymmentä vuotta.

Ei tässä hämmästelty mitä tahansa tatuointeja, vaan isoja suuren osan käsivarresta peittäviä tatuointeja.

Vierailija
13/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas että palsta täynnä eläkeläisiä ja vanhoja , yöäk.

Vierailija
14/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan tuttava, parikymppinen kaveri, oli lomamatkalla. En nyt muista missä maassa, mutta sai siellä idean mennä ottamaan tatuointi paikallisessa liikkeessä. Saikin tatskasta verenmyrkytyksen, ja oli muutaman päivän kuluttua kuollut. (Tämä ei ole keksitty juttu, vaan tapahtui viime talvena.)

Vierailija
15/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä hämmästelty mitä tahansa tatuointeja, vaan isoja suuren osan käsivarresta peittäviä tatuointeja.

Niin? Ja totesin, että joillakin työkavereillani on.

Vierailija
16/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kirjoitti:

Älä yleistä, olen varmaan sinun silmissäsi vanha (57) ja puolisoni on jo eläkkeellä, eikä meille kummallekaan ole tatuoinnit millään tavalla ihmetyksen aihe.

nr 14 ja 19

Vierailija
17/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kirjoitti:

Ap on 31.

Vierailija
18/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut ainuttakaan tatuoitua naista, johon olisi kannattanut sitoutua. Kyllä sellaisiakin varmasti on, en vain ole itse kohdannut.

Vierailija
19/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ja miehillä myös. Ei viehätä.

Vierailija
20/118 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei huomaa että mul on käsivarsissa tatskat, en käytä semmosii vaatteita. Mutta ne on aina saaneet ihailua missä joutuu hihaa nostamaan.

Mulla oli rankka lapsuus ja viiltelin paljon, kun parannuin halusin peittää arvet tatuoinneilla.

Sori jos se sinua häiritsee, vai oisko kivempi tuijottaa niitä syviä tikattuja arpia käsissä? Mun mielestä ei, ne tatskat ei oo muita kuin itseäni varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi