Tahtoisin kostaa. En pääse yli kiusalla tehdyistä lastensuojeluilmoituksista.
Ex teki lähipiirinsä kanssa useita todella sairaita, valheellisia ilmoituksia, joista seurasi pitkiä selvittelyjä. Olin mukamas narkkari joka pieksee lapsia, ja myös lapset piekesevät toisiaan. Lapsilla ei ole virikkeitä, he ovat jälkeenjääneitä ja suurin piirtein kehitysvammaisen tasolla. Meillä on niin saastaista ettei edes siat viihtyisi meillä. Rangaistuksena työnnän lapset nukkumaan sängyn alle. Olen myös saatananpalvoja.
Näitä tällaisia soittoja he soittivat jopa kriisipäivystykseen keskellä yötä, jotta vaikuttaisi dramaattisemmalta. Keskellä yötä meille ei tultu tarkistuskäynnille, mutta pian kuitenkin. Lapset joutuivat riisuutumaan sos.työntekijöiden edessä mustelmien ja muiden vammojen etsimistä varten. Heitä kuulusteltiin ja yritettiin nyhtää vihjeitä pahoinpitelystä. Minut pakotettiin huumetestiin. Lapsilta otettiin näytteet myös, koska minun väitettiin huumaavan heitäkin. Soitettiin koulut, neuvolat ja päiväkodit läpi, kaivettiin potilastietoni. Kotonamme käytiin tutkimuskäynneillä, meidän piti käydä sos. toimen osoittamissa eri paikoissa arvioitavana.. Juuri kun yksi ilmoitus oli tarkistettu, tulikin toinen ilmoitus ja tutkinta käynnistyi jälleen. Vanhemmuuttani arvioitiin, jokaiseen sanaani takerruttiin, jouduin töissäkin kertomaan asiasta koska työni kärsi sen takia.
Noissa jutuissa ei ollut todellakaan mitään perää. Motiivi tälle kaikelle oli se, että ex ilmeisesti halusi vakuuttaa uuden naisystävänsä ja muun suvun siitä että olen sekopää. Lapsia hän ei kuitenkaan halunnut nähdä. Senkin hän käänsi niin että olen vieraannuttaja. Olen myös kuulemma niin arvaamaton että hän pelkää kohdata minut, mies pelkää eikä uskalla hakea lapsia.
Kaikki väitteet todettiin aiheettomiksi, mutta kaikkeen tähän meni kolmisen vuotta. Soitin poliisillekin ja kysyin voinko tehdä rikosilmoituksen. Sieltä sanottiin että ei näitä tutkita. Ihmisillä pitää olla oikeus ilmoittaa lasuun ilman pelkoa. Katsokaas kun ei voi mitenkään näyttää toteen etteikö olisi ollut aito huoli taustalla! Kaikki tämä traumatisoi meidät pitkäksi aikaa, lapset eivät uskalla mennä lääkäriin ilman kyselyä ja itkua että onko pakko mennä. Perusturvallisuus on järkkynyt pahasti. Lapset muistavat myös väärin noita kuulusteluja, ja saattavat kysyä että miksi löin heitä joskus kun he olivat pieniä. Poliisi siis ei tee mitään. Itse olen niin vihaa täynnä, että itken välillä pelkästä raivosta! Näen unia kuinka kostan. Arvatkaa onko ex ollut missään yhteydessä lapsiin? No ei ole, kolmeen vuoteen. Hän porskuttaa onnellisena vaimonsa ja uusien lastensa kanssa. Edes aika ei auta tähän raivoon.
Kommentit (61)
Kunnon kristitty kääntää toisen posken.
Minä tiedän kans yhden naisen joka tehtailee perättömiä lasuilmoja, mutta eipä ne koskaan mihinkään johda, jos ei oikeesti ole perusteita. Kukaan ei ole joutunut huumetesteihin tms pelkän katkeran osapuolen väitteen perusteella tms. Eikä lapsia ole riisutettu. En siis usko tätä. Jotain jätät kertomatta.
Ex ei ole ollut tekemisisdä lasten kanssa kolmeen vuoteen ja tehnyt lasuja ilm. suhteenne päättymisen aikoihin. Oliko se hänen puoleltaan reaktio siitä, että huoltajuutta ei jaettu? Kauna ja kosto ei johda mihinkä386än.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän kans yhden naisen joka tehtailee perättömiä lasuilmoja, mutta eipä ne koskaan mihinkään johda, jos ei oikeesti ole perusteita. Kukaan ei ole joutunut huumetesteihin tms pelkän katkeran osapuolen väitteen perusteella tms. Eikä lapsia ole riisutettu. En siis usko tätä. Jotain jätät kertomatta.
Niin että jos sinä tiedät jonkun. Sehän mainiota. Tämä todistaa että olet aivan oikeassa.
5, mies ei halunnut huoltajuutta. Naimisissa emme olleet. Tarjosin tasapuolista vanhemmuutta. Kaunasta ei todellakaan pitäisi olla kysymys.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos sinä tiedät jonkun. Sehän mainiota. Tämä todistaa että olet aivan oikeassa.
Se oli peruste miksi minä henkkoht en usko pätkääkään näihin, et tuosta noin vaan viedään sinne ja tänne ilman mitään syytä ja työpaikallakin tiedetään ja lapset traumatisoituu. Aloittaja jättää taatusti jotain kertomatta, jos nuo toimet ovat edes totta.
Vierailija kirjoitti:
5, mies ei halunnut huoltajuutta. Naimisissa emme olleet. Tarjosin tasapuolista vanhemmuutta. Kaunasta ei todellakaan pitäisi olla kysymys.
Ap
Vaan mistä?
Kun olin nuori ja kaunis yh, (nyt kaunis 40v) niin tehtiin ilkeyttä.
Pakotettiin huumetestiin. En ole koskaan käyttänyt mitään huumeita enkä käyttäisi.
Näytän erittäin nuorelta ikäisekseni. Miltähän näyttäisin jos olisin kuin ilkeilijät väitti?
Aika kului.
Elämä toi aikanaan oikeuden.
Lapseni kirjoitti 5 ällää.
Elän kaunista elämää.
"väitteet todettiin aiheettomiksi"
Vai eivät voineet todistaa väitteiden todenperäisyyttä? Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli peruste miksi minä henkkoht en usko pätkääkään näihin, et tuosta noin vaan viedään sinne ja tänne ilman mitään syytä ja työpaikallakin tiedetään ja lapset traumatisoituu. Aloittaja jättää taatusti jotain kertomatta, jos nuo toimet ovat edes totta.
Aivan sama minulle uskotko vai et. Toivon saavani jonkunlaista tukea/vertaistukea tai neuvoa tunteideni käsittelyyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmaan nimettömiä lasuja hänen (ex) uudesta perhestään.
Kuulostaa kauhealta. Aika auttaa kyllä ja kiukku laantuu. Tsemppiä!
Eli sä haluat kostaa niin että viattomat kärsii?
Mikä ihme on että aina pitää kostaa? Varsinki naisilla?
Luuletteko että mikään loppuu kostamalla?
Kohta on niin mones kosto jo että ei edes muista mistä kaikki on lähtösin ja kaikki on ihan sekasin ja kaikki läheiset kärsii ympärillä kun vaan on pakko kostaa.
Eiköhän olis parasta jatkaa elämää kun on kaikki asiat selvitetty kunnialla läpi?
Aika parantaa haavat varmasti paitsi lapsien isällä jota tämä vaivaa varmasti pitkään kun ei uskalla lapsiaan hakee eikä nähdä kiusantekonsa takia. Sentään häpee ja hyvä niin.
Viimeistään sitten saat kostos kun se eroo uudesta puolisostaan jonka kanssa on sotkenu teidän elämän.
Paras kosto tulee ajan kanssa ihan itsestään useimmiten.
Lasuihin ei kannata ryhtyä kun niistä kärsii aina lapset
Mahdotonta tuota on antaa anteeksi. Viha on erittäin normaali reaktio.
Älä kosta niin että siitä tulee itsellesi mitään haittaa.
Itse olen joutunut tehdä lastensuojeluilmoituksen syystä (aihetta olisi ollut monelle ilmpitukselle, mutta toin kaikki kaltoinkohtelut esiin sillä yhdellä), eikä se koskaan johtanut mihinkään. Tietoja ei edes tarkistettu. Näin valtavat toimenpiteet ilman minkäänlaista näyttöä kuulostaa siis aika uskomattomilta...
Ap, ihan kauheaa mitä teille on käynyt. koska oikeusvaltiossa ei saa apua, sun on pysyttävä vahvana, itsesi ja sin lasten takia. Valaa uskoa hyvästä elämästä lapsille, etteivät katkeroidu aikuisena. Opettaa heitä toimimaan aina oikein, jotta mistään ei
Päästä syyttämään. Hanki asianajaja, edes pahan päivän varalle, että jos samanlaista sattuisi uudelleen sulla on laki sun puolella. Selvititkö rikottiinko tuossa lakia? Oliko niillä kotietsintäluvat?
Jos ap lähdet koston tielle, niin aivan varmasti ex alkaa hankaloittamaan sinun ja lasten elämää taas. Nauti siitä, että ex antaa teidän olla rauhassa äläkä ole typerä. Vaikka, kuinka vihaisit exääsi hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kristitty kääntää toisen posken.
Paha vain omalta osaltani, etten minä ole kristitty.
Mene selvittämään, voitko vielä tehdä rikosilmoituksen.
Nimittäin valehdellaan ei saa tehdessään lastensuojeluilmoituksen.
Kyllä hän on vähintään kunnianloukkakseen syyllistynyt.
On ihan luonnollista ja inhimillistä haluta kostaa. Nykyisenlaisessa suitsitussa ja kammitsoidussa yhteiskunnassa kannattaa kuitenkin punnita, vaihtaako itsensä tai ison lohkon elämästään johonkin kusipäähän, eli siis kostonjanon kanssa pitää yrittää oppia elämään sen mukaisesti, että tilaisuutta kostaa ei koskaan tule. Jos kuitenkin eteen jonain päivänä osuu tilaisuus maksaa potut pottuina ilman seurauksia, antaa mennä.
Tekisin varmaan nimettömiä lasuja hänen (ex) uudesta perhestään.
Kuulostaa kauhealta. Aika auttaa kyllä ja kiukku laantuu. Tsemppiä!