Missä olit kun lordi voitti euroviisut?
Kommentit (59)
Olin lavatansseissa. Finlanders oli soittamassa ja solistirumpali Jussi Lammela kertoi biisien välissä tilannetietoja, miten pisteidenanto kehittyi. Eipä tuo nyt mitään hirveitä tunnekuohuja yleisön joukossa aikaiseksi saanut.
Olin synnyttämässä. Olin kuumassa suihkussa, kun mies kävi välillä kertomassa, kuinka monta pistettä mikäkin maa antoi.
Treffattiin mun silloisen rakastajan kanssa eräässä stadin keskustan pubissa. Oltiin juuri suukottelemassa, kun voittaja julistettiin. Juhlittiin ja jatkettiin matkaa yöhön ... :D
Lordin voitto sai minut itkemään. Ihan samalla tavalla kuin uutinen prinsessa Dianan kuolemasta, mutta kuitenkin eri tavalla.
Minulla on edelleen tallella Dianan kuolemasta kertovat ip-lehdet.
Pikkubussissa matkalla kaverin häistä Ylöjärveltä kotiin Helsinkiin joskus puolen yön jälkeen, kun pistelasku oli käynnissä. Oli tunnelma katossa!
Kotona imetin esikoista joka oli silloin 3 kk ja heräili jatkuvasti öisin.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä elämääni. Ei liikuta pätkääkään mitkään euroviisut.
Liikuttaako euroviisuaiheinen keskustelu?
Meitä oli 25 henkilön nettiporukka eräässä IRL-tapaamisessa pienessä mökissä, jossa oli vain pienen pieni tv ja siinä pikkuinen ruutu. Kaikki jäivät seuraamaan kun Suomen vuoro tuli ja siinäkös nousi volyymit korkeaksi. Ja loppuyön porukat vain saunoivat ja huutelivat Hardrockhallelujahia.
Itse en niin viisuista välitä, mutta tuollaiset porukalla koetut yhteiset erityiset hetket jäävät jollain lailla kultahippuina muistoihin.
Ei mitään mielikuvaa. Merkityksetön tapahtuma minulle. Toki luin seuraavana päivänä uutisista, kun sitä niin hehkutettiin. Euroviisubiisit ovat vähän liian mitäänsanomattomia minun makuuni. Hyvä biisi herättää tunteita sekä hyvässä että pahassa, ja euroviisubiisit eivät tee kumpaakaan.
Melkein nukahtanut olohuoneen pöydän alle 😃
Lordin Euroviisuvoitosta tulee kuluneeksi ensi vuonna jo 20 vuotta 😮
Vierailija kirjoitti:
Melkein nukahtanut olohuoneen pöydän alle 😃
Ja teini-ikäinen tuolloin 😀
Uuden miesystävän kanssa hänen mökillään 500 km päässä Helsingistä. Hän oli olevinaan cool ja sanoi ettei siellä mitään vtun euroviisuja katsota, mutta aamulla hän ryntäsi tuvasta makuuhuoneeseen ja kailotti television avattuaan intopiukeana että Lordi on voittanut.
Kotona nukkumassa ja taliaivot huusivat naapurissa parvekkeella.
Olin psykoosissa suljetulla osastolla ekaa kertaa. Ei mitään tietoa mistään euroviisuista silloin.
Kreikassa Samoksen saarella, katselin hotellihuoneen telkasta,pisteiden laskun välissä nukuin n tunnin,heräsin kun ilmoitettiin Lordin voittaneen.
Oli rippikoulun etukäteisviikonloppu ja ei saanut valvoa kun viisut tuli telkkarista myöhään.