Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olit kun lordi voitti euroviisut?

Jeij
15.05.2020 |

Torilla tavattiin silloin!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Californiassa. Kaveri soitti ja sano arvaa oikeasti mitä on käynyt. Olin häh? Lordi veti viisut himaan. Vttu nauroin rannalla, että ei voi olla totta. Samalla arvostus tuli heitä kohtaa, vaikka en heidän musasta välitä. ajattelin heti ne puhuvt ja kaikki se niiden oma juttu.

Vierailija
22/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyyliin ainoa näistä vastaajista, joka katsoi Euroviisuja. Tykkäsin katsoa niitä jo silloin, kun ne olivat out yleisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin samaisena päivänä 18-vuotta ja olin juhlimassa kavereideni kanssa.

Vierailija
24/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa jännittämässä lapsen hätäleikkauksen lopputulosta.

Vierailija
25/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko meni edeltä lähiökuppilaan ja minä jäin odottamaan tuloksia. Olin ihan varma voitosta.

Vierailija
26/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä elämääni. Ei liikuta pätkääkään mitkään euroviisut.

Vierailija
27/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän luona Euroviisubileissä. Jo melko pian pisteidenlaskun jälkeen alkoi vaikuttaa voitto mahdolliselta ja selvältä. Sitten seottiin. Muistan kun heräsi aamulla ja vaan nauratti, kun ajatteli lausetta Suomi on voittanut Euroviisut. Myös ratikassa ihmiset hykertelivät asialle ja nauroimme tuntemattomien kanssa. Se on hieno muisto! Tuntui silloin niin mahdottomalta, että voittoa voisi koskaan tulla ja yhtäkkiä kirous oli vain poissa.

Vierailija
28/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa. Mummo meni aikaisemmin nukkumaan ja sanoi vitsillä, että tule sitten herättämään jos Suomi voittaa. :D Noh mummo sai kuin saikin sitten raahautua sängystä olkkariin kuuntelemaan Hard Rock Hallelujah. 

Vierailija
29/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin ja umpiunessa. Kun aamulla kuulin voitosta uutisista, en ollut uskoa korviani. Ensimmäisenä mieleen tuli, että eihän nyt ole edes aprillipäivä.

Rovaniemen päättäjätkin hurahtivat niin pahasti, että nimesivät erään aukion uudelleen Lordin aukioksi. Kuinka moni enää edes muistaa tai tietää, miksi.

Vierailija
30/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nukuin. En ole katsonut Euroviisuja kymmeniin vuosiin. Tylsä ohjelma.

Ps. Putaansuu on sukulaiseni, mutta siitä huolimatta en katsonut kisoja.

Vierailija
31/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin polttamassa hassista hepokullassa.

Vierailija
32/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, olin paria kuukautta vaille 12-vuotias. Katsottiin yhdessä äidin ja siskon kanssa lordin esitys, mutta he menivät sen jälkeen nukkumaan. Minä yritin sitkeästi valvoa loppuun asti, mutta nukkumatti vei voiton kesken pistelaskujen.

Ei haitannut, sillä siinä vaiheessa kun menin nukkumaan, oli selvää että lordi tulisi voittamaan.

Isäni oli tuona iltana viihteellä. Oli kuulemma kovat bileet alkanut siinä vaiheessa yökerhossa ja hard rock halleluja oli loppuillan soinut, kun lordin julistettiin voittajaksi. Olisipa tuolloin itsekin ollut jo täysi-ikäinen:D

Vierailija
33/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisohvalta katsoin. Meillä oli ollut kevättalkoot taloyhtiössä, sen päätteeksi oli grillattu makkaraa ja muuta, ja illalla käytin miehen kanssa (meidän omassa) saunassa. Mies ei ollut kiinnostunut euroviisuista ja hän oli väsynyt, joten hän meni nukkumaan ja minä katsoin viisut yksin. Oli tosi erikoista, kun pisteitä alkoi Lordille tulla ja monet antoivat täydet kaksitoista, jopa Yhdistynyt kuningaskunta. :D Olin ihan täpinöissäni voittajabiisin kuuluessa uudestaan, olin sentään katsonut euroviisuja ihan pikkulikasta saakka, 60-luvun lopulta, ja nyt vihdoin se voitto tuli! Ja biisikin oli ihan hyvä, kunhan osasi katsoa maskien ja pyrotekniikan taakse, sillä niistä kummastakaan en niin kauheasti välittänyt, biisit ovat se, mikä merkitsee - tai ainakin niin pitäisi olla.

Sunnuntaina soitin äidilleni ja totesin muina miehinä hänelle, että ensi vuonna euroviisut ovat sitten Suomessa. Kahdeksankymppinen äitini oli aivan kauhuissaan, että ei kai ne nyt sitä hirviötä vaan äänestäneet voittamaan, ja minä nauroin siihen, että näin nyt kävi.

Vierailija
34/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä nii kuin käki. Elin pahaa ero vuotta.

Vierailija
35/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarilla lepakkomiehessä hyvässä seurassa.

36/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Euroviisuja kotona. Huusimme aivan ääni käheänä pisteidenlaskun aikana, kun pisteitä tuli lisää koko ajan ja voitto alkoi vaikuttaa mahdolliselta. Sekosimme, kun tajusimme, että Suomi ihan oikeasti voittaa. Tuntui uskomattomalta, että Suomi voi voittaa Euroviisut. Aamullakin tuntui, että voiko tämä olla totta. Kaupassakin tuntui, että kaikki ovat iloisia. Hieno muisto. 

Vierailija
37/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sohvalla ja melkein jo mietin, että pitäisikö herättää vauvakin!

Teini vastaa tähän kysymykseen siis "nukkumassa, ldo".

Vierailija
38/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona telkkarin äärellä perheen kanssa. Sitten menin nukkumaan. Mentiin kyllä isän kanssa juhlimaan torille.

Vierailija
39/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perheeni kanssa meidän uudessa kodissa. Päivällä oli laitettu pihaa kuntoon ja kauniiksi ja illalla katsottiin viisuja. Lordin voitto ei mua kummemmin hetkauttanut, olin vain niin onnellinen uusperheemme ensimmäisestä yhteisestä kodista ja sen pihatöistä. Koti ei ole enää sama, ja vanhimmat lapsetkin on jo pitkään asuneet omillaan ja enää nuorin on kotona, mutta puoliso on sama edelleen :)

Lordin voitosta tulee aina mieleen nuo elämäni onnellisimmat ja "helpoimmat" ajat.

40/59 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin kaivohuoneella ja kyllä skoolattiin :)