Missä olit kun lordi voitti euroviisut?
Kommentit (59)
Olin pikkulikka niin omassa sängyssä nukkumassa. Purnasin illalla, että haluan katsoa euroviisuja mutta lupaa ei tullut. Isä olisi ollut aavistuksen myötämielisempi kuin äiti, mutta ei niin ei. Aamulla herätessäni löysin koulupöydältäni isän kirjoittaman lapun: "Lordi voitti euroviisut". Noin hyvin isä minut tuntee kun tiesi tärkeäksi että saan kuulla asiasta heti herättyäni❤
Kotona nukkumassa. Heräsin kun naapuri alkoi huutaa.
Nukkumassa. Katsotiin uusinta seuraavana päivänä lasten kanssa, kun kuultiin voitosta.
Kotisohvalla katselin, lapset torkkui vieressä. Herätin heidät, kun Lordin esitys alkoi ja jossain vaiheessa pistelaskua, kun täysiä pisteitä alkoi tippua. Hieno hetki.
Kotona sohvalla, muu perhe tais nukkua jo. En muista kiljuinko mä vai kiljuiko naapuri pihalla :D
Kotona katsomassa ja jännittämässä. :D Olin tuolloin 12-vuotias, en muista jäinkö valvomaan ja ”juhlimaan” vai meninkö nukkumaan. En muista lähtivätkö vanhempanikaan ”torille”.
Kotona. En yleensä jaksa euroviisuja, mutta Lordin takia katsoin. Varsinkin kun Suomessa oli jo etukäteen julistettu maansurua ja häpeää, miten koko Suomi häpäistään tällä hirvityksellä. Kuinkas sitten kävikään. ;)
Turun saaristossa. Paikallisen pikkukaupan omistajan tyttären kanssa sovittiin ensitreffit tuoksi illaksi. Piti yhdessä katsoa euroviisut mun mökillä.
Ei tullu paikalle.
Join olutta ja kuuntelin Sentencediä sen illan viisujen sijaan.
Näin sattumalta saman leidin pari viikkoa sitten, prisman kassalla. Mä en kuulemma ole vanhentunut päivääkään hänen mielestä 💃
Hän kyllä oli vanhentunut ilmeisesti jokaisen päivän edestä...
Vierailija kirjoitti:
Olin pikkulikka niin omassa sängyssä nukkumassa. Purnasin illalla, että haluan katsoa euroviisuja mutta lupaa ei tullut. Isä olisi ollut aavistuksen myötämielisempi kuin äiti, mutta ei niin ei. Aamulla herätessäni löysin koulupöydältäni isän kirjoittaman lapun: "Lordi voitti euroviisut". Noin hyvin isä minut tuntee kun tiesi tärkeäksi että saan kuulla asiasta heti herättyäni❤
Mun lapseni oli tuolloin kuusivuotias ja oli nukahtanut jo ennen viisuja. Herätin kuitenkin katsomaan voiton julistamishetken, koska arvelin, että tämä ei kyllä taida ehken toistua :) Siitä on kuvakin, kun nuokkuu sohvalla. Oli ollut aivan varma että Lordi viisut voittaa.
Kotona siis olimme.
Menin nukkumaan kun arvasin miten taas käy. Heräsin puoliltaöin ja laitoin telsun auki Uniset aivot ei tahtoneet käsittää mitä tapahtui. Sitten lähdin juoksemaan naapuriin sisaren luo. Siellä paloi vielä valot joten rynkäsin sisään, sisko oli nukahtanut mutta lankomiehen kanssa katsottiin kisa loppuhuipennukseen.
Oli todella vaikeaa uskoa mitä oli tapahtunut ja millä biisillä...tosin olin saanut siitä hyvän fiiliksen kun Juuso ja Peltsi soitti sitä Radiomafiassa ed. perjantaina, istuin traktorissa ja äestin ja lauloin mukana...
Ai kamala. Kotona oltiin ja naapuri toi meille kotiviiniä. Solisluuhan siinä juhlahumussa murtui.
Olin 10-vuotias silloin ja paras ystäväni (joka on edelleen) oli yökylässä ja sain isältäni luvan katsoa koko ohjelman.
Tiesimme kummatkin että Lordi voittaa vaikka muut naureskelivat ajatukselle.
Olimme ihan hysteerisen iloisia kun Lordi voitti, ja seuraavana päivänä ne kaverit jotka naureskelivat Lordille ennen kuuntelivat sitä biisiä sen voiton jälkeen kokoajan. 🙄
Kotona nukkumassa, en jaksanut valvoa pisteidenlaskua. Ensi viikolla Lordilla streamkeikka, lippu jo ostettu :)
Vierailija kirjoitti:
Kotona. En yleensä jaksa euroviisuja, mutta Lordin takia katsoin. Varsinkin kun Suomessa oli jo etukäteen julistettu maansurua ja häpeää, miten koko Suomi häpäistään tällä hirvityksellä. Kuinkas sitten kävikään. ;)
Ja aina silloin, kun Suomen esitystä kehutaan ja povataan sen nousevan ihan kärkisijoille, ei päästä edes toiselle kierrokselle.
Putkassa, oli kunnon liskojen yö.
Viihteellä, sillä en uskonut että Suomella olisi mitään mahdollisuuksia