Miksi niin monet miehet eivät panosta naisen laukeamiseen?
On olemassa miehiä jotka ovat superhuomaavaisia naista kohtaan ja haluavat antaa naiselle orgasmin (ei väliä miten). Sitten on niitä miehiä joita moinen ei tunnu kiinnostavan. En ymmärrä miksi. Voiko joku mies valistaa?
Kommentit (162)
Tyytyväisyystakuu kirjoitti:
22/22 naista olen saanut laukeamaan. 4-5 kanssa enemmän aikaa ja vaivaa. Yhdella ei onnistunut muuta kuin käsipelillä. Muuten on onnistunut ihan munalla, mutta toki esileikit, hyväilyt, käsikaasut, suuseksit yms olleet melkein kaikkien kanssa käytössä.
Eli 21/22 naisista joiden kanssa olet ollut on saanut orgasmin yhdynnässä? Tilastollisesti uskomattoman hyvä suoritus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lerpahtanut ainoastaan oman vaimoni kanssa. Muiden naisten kanssa ongelmaa ei ole ikinä ollut.
Älkää siis heti syyttäkö kullia, jos se ei käskystänne seiso.
Minulla taas ei ole ottanut eteen muiden naisten kassa alkuunkaan, mutta en nyt ole kyllä koittanutkaan.
No kokeilet sitten, kun ei oma vaimo enää saa sitä ylös. Silloin onki tärkeää selvittää syy eikä seuraus. Koska seuraus jo tiedetäänkin.
Kyllä se vaimon kanssa pelittää. Ei tässä hinausapua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lerpahtanut ainoastaan oman vaimoni kanssa. Muiden naisten kanssa ongelmaa ei ole ikinä ollut.
Älkää siis heti syyttäkö kullia, jos se ei käskystänne seiso.
Minulla taas ei ole ottanut eteen muiden naisten kassa alkuunkaan, mutta en nyt ole kyllä koittanutkaan.
No kokeilet sitten, kun ei oma vaimo enää saa sitä ylös. Silloin onki tärkeää selvittää syy eikä seuraus. Koska seuraus jo tiedetäänkin.
Kyllä se vaimon kanssa pelittää. Ei tässä hinausapua tarvita.
Niin, vielä.
Onneksi mieheni on erittäin innostunut antamaan mulle orkut ja minä hänelle. Toisen nautinto kiihottaa. Jos pelkkä oma orkku kiinnostaa niin sitähän voi runkkailla yksin.
Ei yhden illan panoissa panosteta yhtään mihinkään. Pitkässä suhteessa panostetaan sitten aivan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Voin kuvitella miten aloittajakin makaa lahnana sängyssä.
Alasti pääsyämme runkkaamme kahden kesken. Emme yhdy.
Mennäänkö naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä miehelle olisi?
Vaikka se, että saat todella kuumaa seksiä, ja kumppanisi on aivan kiimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Voin kuvitella miten aloittajakin makaa lahnana sängyssä.
Lahna mies ei puhu eikä suutele.
Mennäänkö naimisiin.
Koska naisten neuvo on. Nauti niin minäkin nautin. Näin ainakin minun kokemukseni.
Mennäänkö naimisiin.
Alasti pääsyämme runkkaamme kahden kesken.
Emme yhdy.
Mitään yhteyttä ei ole.
K.rpä ja p.llu.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden illan panoissa panosteta yhtään mihinkään. Pitkässä suhteessa panostetaan sitten aivan kaikki.
Älä valehtele minuuttimuna. Näyttö alkaa ekasta kerrasta.
terv. Jorma ja aviovaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. Jorma ja aviovaimo
Ja toista ei ole tullut, jos on antanut ekalla kerralla.
Koska monet naiset eivät osaa/kehtaa sanoa ääneen miten haluavat heitä koskettavan ja mikä juuri heistä tuntuu erityisen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Koska monet naiset eivät osaa/kehtaa sanoa ääneen miten haluavat heitä koskettavan ja mikä juuri heistä tuntuu erityisen hyvältä.
Näin. Siinä ei panostaminen auta, jos mies nuolee tunnin väärällä tyylillä, joka ei ko. lyylillä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka sanoiskin, ei mene jakeluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. Jorma ja aviovaimo
Ja toista ei ole tullut, jos on antanut ekalla kerralla.
Höpö, höpö! Vaimo antoi alle kolme tuntia ensi kohtaamisen jälkeen. Aika monta kertaa on tullut senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Siinä ei panostaminen auta, jos mies nuolee tunnin väärällä tyylillä, joka ei ko. lyylillä toimi.
Sitten mies on todella tyhmä, jos nuolee jollain tyylillä, eikä lue miten nainen reagoi mihinkin. Aika itsään täynnä oleva puusilmä saa olla, jos ei huomaa tykkääkö nainen jostain vaiko ei.
Panostan tietysti naisen laukeamiseen ja upotan peukkua pyllyyn. Aluksi joku hiukan vastustelee, mutta hetken päästä jo kieltää lopettamasta.
Tietäjät tietää ja osaajat osaa.