Miksi niin monet miehet eivät panosta naisen laukeamiseen?
On olemassa miehiä jotka ovat superhuomaavaisia naista kohtaan ja haluavat antaa naiselle orgasmin (ei väliä miten). Sitten on niitä miehiä joita moinen ei tunnu kiinnostavan. En ymmärrä miksi. Voiko joku mies valistaa?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi tietää kumppanin mielihaluista, jos ainoat sanat ovat "ei noin" tai "en halua sitä"?
Ei tee mitään minua tyydyttääkseen, eikä anna työkaluja minulle, hänen tyydyttämiseksi.
Vaihtaa asentoa tai tekniikkaa, kun sitä pyydän, mutta ei ilmaise mitenkään miltä tuntuu tai mitä itse haluaa.
Kun/jos saa orgasmin, niin seksi loppuu siihen. Ei omatoimisesti jatka, että minäkin saisin. Jatkaa toki, jos pyydän. Silloinkin ehtii sen muutaman minuutin aikana monesti hoputtaa, että "tule jo" tai "eikö sinulta tulekaan". Harmittaa!No hö, uskon että harmittaa. Monen naisen on vaikea ilmaista halujaan ja toiveitaan, mikä lie siveyskasvatuksen tulos sekin. Ja moni tyttö haluaa vaan miellyttää eikä pidä huolta omasta ilostaan. Sitten helposti varmaan harmittaa ja sit syytetään miestä kun se ei tuota tyydytystä. Olisko tosiaan kyse vaan siitä ettei osata ilmaista niitä toiveita.
Ja jos mies kehtaa vihjata että naisellakin olisi vastuuta omasta orgasmistaan, niin sikahan se on.
Me innokkaat miehet panostamme kyllä gang bangissa naisten orgasmeihin. Millaisen orgasmin haluat ? Nähdään Kirkkonummen Wildclubilla 6.6.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä miehelle olisi?
Naiset jakaa kokemuksia. Jos olet todella hyvä, joku muukin haluaa kokea sen.
22/22 naista olen saanut laukeamaan. 4-5 kanssa enemmän aikaa ja vaivaa. Yhdella ei onnistunut muuta kuin käsipelillä. Muuten on onnistunut ihan munalla, mutta toki esileikit, hyväilyt, käsikaasut, suuseksit yms olleet melkein kaikkien kanssa käytössä.
Sä oot kyllä jollain ihan eri levelillä näissä asioissa kuin moni muu! :D Keep up the good work!!