Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet miehet eivät panosta naisen laukeamiseen?

Vierailija
14.05.2020 |

On olemassa miehiä jotka ovat superhuomaavaisia naista kohtaan ja haluavat antaa naiselle orgasmin (ei väliä miten). Sitten on niitä miehiä joita moinen ei tunnu kiinnostavan. En ymmärrä miksi. Voiko joku mies valistaa?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät tiedä mitä tehdä? Kolmesta vakavammasta suhteesta vain yhdessä nainen on pystynyt sanomaan mistä tykkää ja miltä tuntuu. Ei liene yllätys, että se jatkuu edelleen ja kestänyt pidempään kuin muut yhteensä.

Mies on helppo tyydyttää, nainen taas on kryptinen lukko, joka täytyy avata kohta kohdalta. Palkitsevaa on se, että vuosien jälkeenkin seksielämä senkun paranee.

Näin se on. Itse jäin jo nuorena suhteeseen kun onnistuin heti ensikerralla avaamaan krypisen lukon ja vapauttamaan pillun naisen henkisestä kahleesta. Herätin tytön sisäisen tiikerin, kyyti oli rajua. Kuvittelin sitä ennen, että naiminen on sisään ulos jyystöä. En voinut kuvitellakaan, ettei ole ja että pillu tarttuisi tiukasti kalun varresta kiinni, tyttö lukitsisi lähärissä jalat ympärillesi ja sitten alkaisi myllytys jossa itsellä ei olisi mitään mahdollisuutta liikkua. Siitä hetkestä ymmärsin mistä seksissä on oikeasti kyse. Sille tielle myös jäin ja siitä koko ikäni päässyt nauttimaan. Kaikkeni olen myös tehnyt avakseni tuon kryptisen jatkuvasti muuntuvan lukon. Syystä, että avaamalla pandoran lippaan avaat väylän avaruuteen ja kehosta irtautumiseen. Aivomyrskyn jälkeen tulee monesti syleiltyä vaimoa, sanoja ei tarvita, eikä kyllä pysty muodostamaankaan. Sitä on rakastelu.

Sä oot kyllä jollain ihan eri levelillä näissä asioissa kuin moni muu! :D Keep up the good work!!

Vierailija
122/125 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi tietää kumppanin mielihaluista, jos ainoat sanat ovat "ei noin" tai "en halua sitä"?

Ei tee mitään minua tyydyttääkseen, eikä anna työkaluja minulle, hänen tyydyttämiseksi.

Vaihtaa asentoa tai tekniikkaa, kun sitä pyydän, mutta ei ilmaise mitenkään miltä tuntuu tai mitä itse haluaa.

Kun/jos saa orgasmin, niin seksi loppuu siihen. Ei omatoimisesti jatka, että minäkin saisin. Jatkaa toki, jos pyydän. Silloinkin ehtii sen muutaman minuutin aikana monesti hoputtaa, että "tule jo" tai "eikö sinulta tulekaan". Harmittaa!

No hö, uskon että harmittaa. Monen naisen on vaikea ilmaista halujaan ja toiveitaan, mikä lie siveyskasvatuksen tulos sekin. Ja moni tyttö haluaa vaan miellyttää eikä pidä huolta omasta ilostaan. Sitten helposti varmaan harmittaa ja sit syytetään miestä kun se ei tuota tyydytystä. Olisko tosiaan kyse vaan siitä ettei osata ilmaista niitä toiveita.

Ja jos mies kehtaa vihjata että naisellakin olisi vastuuta omasta orgasmistaan, niin sikahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me innokkaat miehet panostamme kyllä gang bangissa naisten orgasmeihin.  Millaisen orgasmin haluat ? Nähdään Kirkkonummen Wildclubilla 6.6.

Vierailija
124/125 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä miehelle olisi?

Naiset jakaa kokemuksia. Jos olet todella hyvä, joku muukin haluaa kokea sen.

Vierailija
125/125 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22/22 naista olen saanut laukeamaan. 4-5 kanssa enemmän aikaa ja vaivaa. Yhdella ei onnistunut muuta kuin käsipelillä. Muuten on onnistunut ihan munalla, mutta toki esileikit, hyväilyt, käsikaasut, suuseksit yms olleet melkein kaikkien kanssa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme