G: Mitä pienyrittäjän palvelua käytit viimeksi & milloin?
Olen palvelualan ihmisiltä, kivijalkaliikkeistä ja vastaavilta kuullut, että asiakaskato on järkyttävä. Tuntuu aika oudolta, että pieniä yrityksiä vältellään samalla, kun ihmiset hamstraa joukolla Prismassa ja parveilee laumoissa puistoissa ja lenkkipolulla.
Mitä palveluita olette viimeksi käyttäneet?
Kommentit (29)
Tällä viikolla kävin niin passikuvassa paikallisella kuvaajalla kuin kampaajallakin. Ostin myös kukkakaupasta sekä kahvilasta kotiin tuotteita. Työpaikalle tilattiin safkaa lähiravintolasta. Lisäksi vein sekä vaimoni ja oman pyöräni vihdoin keväthuoltoon kun huomasin liikkeen olevan auki. Tänään torilta kalaa ja pullaa sekä vielä pari kukkasta paikallisilta yrittäjiltä eli onhan noita nyt tällä viikolla kertynyt.
Kävin kampaajalla, vein kengät suutarille korjattavaksi. Kasvohoito ja jalkahoito varausta vaille.
Tilasin tänään ruokaa lähiravintolasta. Eilen haettiin safkat kotiin toisesta lähiravintolasta. Ei mitään ketjurafloja. Ylihuomenna menee auto läheiselle yhen miehen korjaamolle.
Otin pigmentoinnin kulmakarvoihini kolmisen viikkoa sitten.
Kävin kampaajalla ja ostin kukkia äitienpäiväksi sekä itselleni, että omalle äidille että anopille, paikallisesta kukkakaupasta.
Ostamme myös toisinaan take away ruokaa paikalliselta ravintolayrittäjältä.
Ostin lihaa ja kalaa pienestä kala@lihakaupasta, kävin kampaajalla ja huollatin polkupyöräni, haimme perheelle ruokaa viikonloppuna paikallisesta ravintolasta (ei ketjuliike).
Olen nyt korona-aikana ostanut pienistä ravintoloista noutoruokaa n. kerran viikossa. Mun tyttö on kukkakaupassa töissä ja hänen avustuksellaan ostan siitä kaupasta kukkia kerran viikossa. Maksan tyttöni hierojakäynnit. Hän kävi viimeksi tällä viikolla hierojalla.
Kuntosali ja seuraavaksi on vuorossa hammashygienisti.