Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Ethan Hawke ❤️❤️❤️ihanan jörö aito mies
Alkaa tuota ikää olla jo sen verran, että ikätoverit rupeavat olemaan toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä eli olisi suuri vaara joutua omaishoitajaksi. Ja mulla kun ei ole hoivaamisviettiä lainkaan, niin jatkan mieluiten eloani vanhanapiikana.
Pidän Sen Omana Tietonani Enkä kommentoi Oonko Edes Sellaisen Kanssa Keskustelu tai Jopa Tunnenko Hänet Jo Lapsuudesta?
Nyt tuntuu että oon Ihan liikaa jo hölöttäny.
Enkä Kerro onko Hän Suomalainenkaan tai sitten ei.
🤔😄
Jonkun instapissiksen esim sofian, ottaisin puhelimen pois ja laittaisin varastoon lukkojen taakse, ei tarvis kuulla mitään heistä enään, ja loppuis se turha matkustelu herutus.
Cillian Murphy on kyllä hyvännäköinen. Peaky B:ssa niin 10+ Sarjan puvustus huh, tämä aikakausi sopii niin täydellisesti Cillianille.
Voisin ottaa myös Adam Driverin, Benedict Cumberbatchin, Daniel Day-Lewisin ja Zlatanin.
Joku alapekuttanu en Kerro kuitenkaan.
Gal Gadot. Koska maailman kaunein nainen ja vaikuttaa äärimmäisen järkevältä
Olga Temosen.
Jos se nyt naisen huolisi. ;)
Bill Burr - hauska ja fiksun oloinen, eli luvassa olisi sekä huumoria että syvällisiä keskusteluja. Hän vain on valitettavasti liian vanha minulle.
Cillian murphy? Jaa on mulla ihan eri maku sitten
Yhes vaihees muuten Orlando bloom tai alexej manvelov.
Jonas Karlssonin.
Kari ketonen, Mut sit kuitenkin liian lyhyt.
Miksi se on sinkku?
Jonne Aaron, ehdottomasti. Enkä haluais muuttaa mitään. Mutta hieman huolestuttaa miten se sitten toimis. Jonnehan ei välttämättä haluais minua😂
Peter Franzenin, hän on aivan kauhean seksikäs !!
Lauri Ylönen vaikuttaa symppikseltä ja huokuu seksikkyyttä.
Ristomatti Hakolan ottaisin. Hän on komea, hauska ja osaa ottaa rennosti, ei mikään pikkuasioista urputtaja. Lisäksi hän opettaisi minut huolehtimaan kunnostani.
Ottaisin Keanu Reevesin. Keanu on kuin jeesus, kaikki pitävät hänestä. Hän on ilmeisesti mukava tyyppi, jota kiinnostaa enemmän moottoripyörien rassailu kuin raha ja julkisuus. Hän lahjoittelee osat palkkioistaan muille työntekijöille ym mahtavaa. Lisäksi hän on komea ja voisin vain tuijotella hänen ihanaa fyysistä olomuotoaan päivät - ja yöt - pitkät.
Kaiken huipuksi hänellä on silmää aikuiselle naiskauneudelle. Nykyinen naisystävä on taiteellinen ja ikääkin on ja harmaa tukka. Olisin kyllä puolet lyhyempi, vähemmän hurmaava jne siinä Keanun rinnalla, mutta ei se mitään, tässä skenaariossahan häneltä ei kysytä mitään.