Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Akin, Helin ja Markun. Eivät turhaan loju nurkissa ja huolehtivat siitä, että jääkaapissa on eineksiä ja koko sisustus on Desinkiä.
Eicca Toppinen olisi minun valintani. Kehräisin onnesta, kun hän soittelisi minulle selloaan.
Huge L. Käyn sen äänestä kuumana. Voihan se olla ettei sovittas yhteen mut ihansama 😂
Kai ulkomaalaisen saa ottaa: Jaimie Dornan, kertakaikkisen täydellinen paketti enkä tarkoita nyt roolia Fifty Shades of Greyssa ( joita en ole katsonut), vaan muita suorituksia. Karismaattinen, komea, hauska, maanläheinen, upea näyttelijä ja osaa laulaa. Niin ja se kroppa.Alan kuolaamaan ihan kohta.
Antti Herlin. Talousasiat kunnossa, varmaan paljon poissa kotoa (töissä) ja muistuttaa ulkonäoltään puolisoani, joten olisi kotoisaa.
Strömsöstä kenen tahansa <3. Narrasin, en kuitenkaan niitä poikia ottaisi :D
Ville Galle. Sais sopivasti omaa tilaan kun hessu vetelis kesät tien päällä.
Heli Huovinen.
On sievä kuin potsi pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Peter Franzenin, hän on aivan kauhean seksikäs !!
Ota sinä Peter, niin minä otan hänen vaimonsa Irinan. 😍 Todella viehättävä sekä luonteen että olemuksen perusteella. Ehdottomasti Suomen julkkiksista se kaunein pariskunta!
Jason Momoa.
Järisyttävän kuuma ja huumorintajuinen mies.
Keanu Reevesin, Kari Hotakaisen ; rauhalliset ja pohtivaiset miehet viehättää. Varsinkin kun nykyinen ukkoni on rauhaton adhd.
Jussi Vatanen, ihana ja vielä maanviljelijä :) ihan parasta!
Jason Stathamin. Upeen näköinen mies. Saisi milloin tahansa siepata minut peräkonttiin. :)
Leea Klemola, Sara Melleri, Jori Sjöroos tai Jussi Nikkilä
En tunne ketään julkkista niin hyvin, että voisin ottss asiaan kantaa.
Ehkä voisin korkeintssn luetella henkilöitä, joits en voisi ottaa puolisokseni.
Alexander Aamond Kilden,norjalainen syöksylaskija,ihan vaan ulkonäön perusteella.
Alvaro Solerin. Ihanan näköinen mies, hymyileväinen, hyväkäytöksinen, kiltin oloinen. Laulunsa saavat hyvälle tuulelle. En ole kuullut mitään negatiivista hänestä julkisuudessa.
Danny. Koska olen 15 v. Haluan iskelmälaulajaksi ja sugardaddyn. Olen kaunis poika ja uskon, että voisin tarjota Dannylle uskomattomia kokemuksia.
Esko Eerikäinen - saisin orkun pelkästä kuuntelusta (miinusta se yx ex).
Tommi Liimatainen - ihana!
Kaikki vaaleet korskeat matalaääniset, kiitos, nam