Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Till Lindemann, mies on kuin jumalan lahja naiselle, tekisin mitä vain hänen eteensä... huoh...
Jussi halla-aho on älykäs ottaisin hänet.
Vaikka hän on kymnenisen vuotta vanhempi.
Kalle Lamberg, hauska, turvallisen oloinen ja seksikäs nallekarhu. Olisi varmasti ihanaa
No hän ei ole julkkis sanan varsinaisessa merkityksessä mutta tuon poliisi Kenneth Erikssonin. Ihana periaatteellinen tosimies, harvoja jäljellä olevia.
Matti Vanhanen. Hyväsydämisen tuntuinen, älykäs ja komea.
Eero Aho. Komea ja hyvä näyttelijä.
Mikko Kekäläinen. Tietäisin missä hän on klo 18.30. Hauska ja supliikki.
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi Tarviiko oikeasti perustella?[/quote
Karismaattinen ja lähes sopivanikäinenkin. Miehen näköinen.
Toinen kandidaatti J Karjalainen. Sama kun edellinen eli karismaa riittää. Seksikäs ikäisekseen, on jo yli 60v-.
Vierailija kirjoitti:
Bill Murray, ne silmät, se huumori
Kyllä. Vaikka Billillä on jo ikää ja on mua 28 vuotta vanhempi niin kyllä mä voisin hänen kanssaan lakanoissa kieriskellä.
Jacinta Mulcahy. Persoonallisen näköinen.
Navalnyin. Komea ja älykäs, taistelee korruptiota vastaan.
Harrison Ford. Mies on ikivanha, mutta sopivan rikas, älykäs, kohtelias ja sosiaalinen.
terveisin: nainen, millenniaalisukupolvea
Vierailija kirjoitti:
Till Lindemann, mies on kuin jumalan lahja naiselle, tekisin mitä vain hänen eteensä... huoh...
Ei todellakaan. Ehkä epämiellyttävin mies mitä olen koskaan nähnyt. Ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Manninen. Komea, sivistynyt ja todellinen herrasmies.
On tainnut Aki itse piipahtaa palstalla.
Peaky Blindersin Tommy Shelbyn näyttelijä kelpaisi, namm... Näyttää kuumalta pahikselta mutta roolin ulkopuolella vaikuttaa introvertilta ja älykkäältä (jonkun amerikkalaisen TV Late night show haastattelun perusteella).
Leonardo DiCaprion. Olen kyllä jo hänelle yläikäinen. Ei deittaile yli 25-vuotiaita. Ja nuorempiakin vain sen hetken huuman verran. Komiahan se on kuiteskin.
Heli Laaksonen. On sievä kuin potsi pienenä. Ja aah, se murre, tykkeen.