Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi löytää rikkaan tai edes hyvätuloisen miehen?

Vierailija
28.09.2025 |

Olen kyllästynyt sinkkuelämään ja köyhyyteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
2/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mutta vähän varattu. Eihän haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista

Vierailija
4/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaista

Vierailija
5/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, löytyy kun olet hyvällä tavalla naisellisen viehettävä.

Vältä 'en mä ainakaan jne' ilmaisuja. 

Vierailija
6/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy rikas tai ainakin varakas nainen yli viiskymppiselle miehelle? Minä vaan kysyn.

M.54

Vierailija
7/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy golfkentän ravintolassa lounaalla ja lyöttäydy mieleiseen miesporukkaan pöytäseuraksi. Siitä se saattaa lähteä. Tältä kesältä alkaa olla jo myöhäistä, mutta kevät koittaa taas pian.

Iso riski kyllä on, että päädyt jonkun salarakkaaksi ja joudut vain pettymään. Nämä rikkaat ja hyvätuloiset, kun on hyvin usein jo varattuja.

Vierailija
8/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän noita helsingin baareissa pyörii. kysyt vain ammattia, niin se antaa jo vihiä

Vierailija
9/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä - ei toki aina - varakkaat miehet ovat myös älykkäitä. Sivistä siis itseäsi niin sinulla on yhteistä puhuttavaa potentiaalisen miehen kanssa. 

Vierailija
10/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki verokalenteria ja katso sieltä kärkipäästä. Sitten selvität ketkä heistä ovat sinkkuja. Siitä se lähtee.

Vierailija
11/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tuot suhteeseen? Hyvän persoonan? Viisautta? Tuet miestä millä tavalla?

Vierailija
12/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut sellaisen. Suhteen alkuaikoina ei tosin vielä ollut, mutta tiesin, että tulee saamaan suuria perintöjä. No, naimisissa olemme olleet jo 40 vuotta.

Vierailija
13/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista

Ihmiset jotka notkuu baareissa eivät ole priimatavaraa millään mittapuulla.

Vierailija
14/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy golfkentän ravintolassa lounaalla ja lyöttäydy mieleiseen miesporukkaan pöytäseuraksi. Siitä se saattaa lähteä. Tältä kesältä alkaa olla jo myöhäistä, mutta kevät koittaa taas pian.

Iso riski kyllä on, että päädyt jonkun salarakkaaksi ja joudut vain pettymään. Nämä rikkaat ja hyvätuloiset, kun on hyvin usein jo varattuja.

Kyllä varmaankin voit löytää haluamasilaisen herran golfkentältä, mutta se on sitten eri asia tuletko hänen kanssaan onnelliseksi.

Golf on pikkutyttömäisin harrastus miehelle, mutta saavathan he pukeutua siellä haluamallaan tavalla pinkkiin..

Vierailija
15/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin varakkaan ja hyvätuloisen puolison työkuvioista, itsekin kun olen varakas ja hyvätuloinen.

Terv. N 36

Vierailija
16/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulle tuollaisia on ollut tarjolla useita, varmaan koska elämässäni on aina ollut varakkaita miehiä/ihmisiä niin se on ikäänkuin normaalia. 

Mutta jos on elänyt sellaisessa kuplassa, missä on normaalia olla varaton tai pienituloinen, niin ehkä ihan vaan opiskelu tietyillä aloilla voisi auttaa verkostoitumaan? Toki saatat silti käyttäytyä jotenkin niin, ettet päädy oikeisiin piireihin. 

Vierailija
17/17 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä hyvätuloinen nainen löytäisi ei-k.päisen miehen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi