Mistä voisi löytää rikkaan tai edes hyvätuloisen miehen?
Kommentit (17)
Täällä mutta vähän varattu. Eihän haittaa?
Löytyy, löytyy kun olet hyvällä tavalla naisellisen viehettävä.
Vältä 'en mä ainakaan jne' ilmaisuja.
Mistä löytyy rikas tai ainakin varakas nainen yli viiskymppiselle miehelle? Minä vaan kysyn.
M.54
Käy golfkentän ravintolassa lounaalla ja lyöttäydy mieleiseen miesporukkaan pöytäseuraksi. Siitä se saattaa lähteä. Tältä kesältä alkaa olla jo myöhäistä, mutta kevät koittaa taas pian.
Iso riski kyllä on, että päädyt jonkun salarakkaaksi ja joudut vain pettymään. Nämä rikkaat ja hyvätuloiset, kun on hyvin usein jo varattuja.
kyllähän noita helsingin baareissa pyörii. kysyt vain ammattia, niin se antaa jo vihiä
Yleensä - ei toki aina - varakkaat miehet ovat myös älykkäitä. Sivistä siis itseäsi niin sinulla on yhteistä puhuttavaa potentiaalisen miehen kanssa.
Tutki verokalenteria ja katso sieltä kärkipäästä. Sitten selvität ketkä heistä ovat sinkkuja. Siitä se lähtee.
Mitä sinä tuot suhteeseen? Hyvän persoonan? Viisautta? Tuet miestä millä tavalla?
Minä olen saanut sellaisen. Suhteen alkuaikoina ei tosin vielä ollut, mutta tiesin, että tulee saamaan suuria perintöjä. No, naimisissa olemme olleet jo 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Baarista
Ihmiset jotka notkuu baareissa eivät ole priimatavaraa millään mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Käy golfkentän ravintolassa lounaalla ja lyöttäydy mieleiseen miesporukkaan pöytäseuraksi. Siitä se saattaa lähteä. Tältä kesältä alkaa olla jo myöhäistä, mutta kevät koittaa taas pian.
Iso riski kyllä on, että päädyt jonkun salarakkaaksi ja joudut vain pettymään. Nämä rikkaat ja hyvätuloiset, kun on hyvin usein jo varattuja.
Kyllä varmaankin voit löytää haluamasilaisen herran golfkentältä, mutta se on sitten eri asia tuletko hänen kanssaan onnelliseksi.
Golf on pikkutyttömäisin harrastus miehelle, mutta saavathan he pukeutua siellä haluamallaan tavalla pinkkiin..
Löysin varakkaan ja hyvätuloisen puolison työkuvioista, itsekin kun olen varakas ja hyvätuloinen.
Terv. N 36
En tiedä. Minulle tuollaisia on ollut tarjolla useita, varmaan koska elämässäni on aina ollut varakkaita miehiä/ihmisiä niin se on ikäänkuin normaalia.
Mutta jos on elänyt sellaisessa kuplassa, missä on normaalia olla varaton tai pienituloinen, niin ehkä ihan vaan opiskelu tietyillä aloilla voisi auttaa verkostoitumaan? Toki saatat silti käyttäytyä jotenkin niin, ettet päädy oikeisiin piireihin.
Entä mistä hyvätuloinen nainen löytäisi ei-k.päisen miehen?
Apua