Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
1. Samuli Putron. Osaa varmaan keskustella ja olla hellä. Näkee pintaa syvemmälle.
2. Se Aquaman. Tuntisi kerrankin itsensä naiseksi.
3. Keanu Reeves. On aito. Sanoo ja tekee, mitä elämänarvojensa mukaan. Välittää läheisistään.
4. Charlie Hunnam. En tiedä, minkälainen on luonteeltaan. Kuuma ja komea ulkonäöltään. Ei hävettäisi kulkea hänen rinnallaan.
5. Marko Anttila. Niin aito, sydämellinen ja komea. Perherakas.
6. No hitsi. Mikä sen näyttelijä on, joka on näytellyt Putouksessa sitä olen somelainen ja Kimmo- sarjassa. Se on ihanan rauhallisen ja fiksun oloinen. Komeakin. JUSSI VATANEN.
7. Elokuvaohjaaja Markku Pölönen. Asuu vissiin metsässä. Nauroin silmät päästäni kun se Ylen perjantaissa sanoi, että lapsille pitäisi tehdä sellainen lautapeli, missä on ulosottomiehen uhkaa, köyhyyttä, kierrätystä, köyhtymistä, rikastumista, rahan tuhlausta, säästöä, pikavippejä, asuntolainaa jne. Kelaa ja työkkäriä :D. Että lapset oppisivat esim. koulussa elämän realismia. Vähän niinkuin monopoli.
8. Se haastattelija Sean Ricks. Söpö ja sielukas.
Mark Knopfler. Oi että!! Niin, parasta mitä minulle voisi tapahtua. Laulaisi minun korvaan ja se kitara.. Huh-huh.
Vierailija kirjoitti:
Jouni Mykkänen. Sharmikas, oikeudenmukainen, tyylikäs, kroppa kunnossa.
Jouni Mykkänen on 82-vuotias? Charmikas kyllä, ja älykäs ja oikeudenmukainen!
Risto Isomäki. Älyllisesti ylivertainen.
Ottaisin varmaan Teemu Selänteen. Tai sitten sen yhden näyttelijän, Eero Ahon.
Ottaisin Ukrainan presidentin ihan koska vaan, vaikka heti.
Esko Valtaoja :) Fiksu mies ja komeakin!
Alena Kostornaia.
T: 22v poika.
Russell Brandin kanssa olisi varmasti ainakin mielenkiintoisia keskusteluja.
Ottaisin Zac Efronin, kuuma näyttelijä. Ja luin joskus jostain, että hän on turvaseksin kannattaja, että muistanut käyttää kondomia, ettei ehkä tartuttais muhun sukupuolitautia. :)
rocco siffredin, olis kerranki panomies kotona eikä mikään 3min minimuna
Keanu Reeves. Käytäisiin yhdessä prätkä ajelulla ja meressä uimassa. Hän on niin lämminhenkinen mies ja ei näytä käyttävän paljon alkoholia.
vappu pimiä, hahhah vitsi vitsi, vaikka kerttu rissanen
Ottaisin jonkun kivan lesbonaisen. Olen elänyt heterona, voisin nyt kokeilla uutta.
Kaley Cuoco. Sopivan suttuinen hutsahtava kokonaisuus. Ei tarvitse erikseen kysellä saako laittaa sinne.
Mikko Kuustosen, oon tykännyt aina
Toinen on Mikko Leppilampi. Ihan mukavan tuntuinen hemmo, mutta ennen kaikkea kiva auto ja koti. Tää yökylässä Veitola näytettiin.
Kolmantena on Samu Haber. Mä istuisin sohvalla ja kuuntelisin, kun Samu soittaa kitaraa, vain mulle