Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen - upea uros. Ja tanskalaisilla on rento asenne petipuuhissa.
Kieltämättä kuuma!
Peltsi. On maanläheisen oloinen, retkeilevä ja maastopyöräilevä, luonnossa liikkuva mies, joka julkisuuskuvansa perusteella ei ole mikään pinnallinen ja nipo tyyppi vaan suurpiirteinen ja rento.
Luulen, että viihtyisin hänen kanssaan.
Ottaisin sen Ohtosen. Luontoihminen. Luonne hyvin samanlainen luin nykyisellä miehelläni. Ihastuttava. Näyttelijät varmaan hankalia kumppaneina. Urheilijoiden kanssa arki kauheaa säätämistä ja rytmiä ja pakkotahtisuutta. Joku pianisti voisi olla kiva. Tunnen yhden, mutta julkisuus on hyvin rajallinen, niin ei sitä. Muusikko muuten kumppanina, niin ei ei. Joku keikka-elämä, ei sovi mulle. Viikonloput aina yksin. Poliitikko kävisi myös. Olisi ainakin keskusteltavaa. Siellähän on komeita ollut montakin, mutta jääköön ne tässä mainitsematta. Valitsen siis Ohtosen.
Bruce Dickinson, ja juuri siksi . .
Ottaisin Sixten Korkmanin, Martti Suosalon ja Prinssi Williamin.
Korkman pitäisi talouden vatupassissa, Suosalo virittelisi rentoa ja herkkää sfääriä ja William toisi viileän brittiherrasmies-tuulahduksen olkkariini.
Siinä perustelut.
Meneeköhän tämä viesti heille luettavaksi. Ties vaikka olisivat kohta rivissä oveni takana.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä ikäpolvea, että sanon Peter Franzen. Ei ole komeampaa ja olen nähnytkin hänet irl. Nimmari on tallessa.
Mun pitäis kai sitten ottaa Irina Björklund. On kivan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Marc. Gossap... Missä ne on piilotelleet häntä... Kuumin suomalainen. Haluun...
Tarkoitin tietenkin Marc Gassot.....kirjoitin eilen puhelimella ja ulkona itikoitten syödessä, niin kirjaimet meni minne sattuu.
Minä haluaisin Jenny Heleniuksen. Kauniimpaa ei ole olemassa.
Jonkun joka ei halua seksiä. Vihaan seksiä. En tajua miksi pitää olla sillä tavalla. Juu traumoja on.
Nyt herää kysymys miksi kukaan haluaisi olla minun kanssa. No monikin on halunnut vaikka en itse olisi tahtonut. Ihan julkkiskin.
Aikaisemmin olisin ottanut Megan Foxin, mutta nyt se seurustelee jonkun reppanan kanssa, kellä on naamassa tatuointeja.
Eli ei siis tuo nainenkaan ole mikään järjen jättiläinen.
Sara Forsberg näyttää syötävän hyvältä, ehkä hän.
Ihan sama, kunhan sillä olisi pirusti rahaa ja antaisi sitä minullekin säkkitolkulla. Vaikka Elon Musk.
Vierailija kirjoitti:
Panu Rajalan säälistä. Osaan myös ranskaa ja olen maisteri.
Ai jaa. Minunkin piti ottaa Panu Rajala, mutta ei säälistä. Olen niin sanottu Justiina-tyyppinen nainen ja omistaisin loppuelämäni hänen pitämiselleen kaidalla tiellä. Saisin siitä kokopäivätyön.
Ottaisin Katie Holmesilta hänen nykyisen aivan ihanan poikaystävänsä Bobby Wooten III:n. Kundi on syötävä kuin karkki ja lehtien mukaan jalat maassa pitävä ja vielä kiltti ja mukava mies! Siis hyvännäköinen ja hyväluonteinen. Ei ole lapsia aiemmista suhteistaan, joten ei pelkoa mistään uusperhekuvioista. Bonuksena saattaisi löytyä vielä pätäkkääkin, mutta sillä nyt ei ole väliä.
Mitä muuta voisi nainen toivoa?
Jo kolme kommenttia poistunut. Ei sitten laiteta nimeä, vaan pelkkä titteli.
Nykyinen valtiovarainministeri.
Kyllä se varmasti tämä ilmestys olisi, vaikka en niin blondeista välitäkään. Saisi puoliso tehdä päivällä rahan ja työt, minä hoitaisin iltaohjelman.
En ketään älykkyysosamäärä on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Peltsi. On maanläheisen oloinen, retkeilevä ja maastopyöräilevä, luonnossa liikkuva mies, joka julkisuuskuvansa perusteella ei ole mikään pinnallinen ja nipo tyyppi vaan suurpiirteinen ja rento.
Luulen, että viihtyisin hänen kanssaan.
Mä varasin Peltsin jo varmaan jossain sivulla 10! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugo Weaving
Mäkin voisin ottaa tämän ja vaatisin sitä aina alistamaan itseäni. Uuuh, harva osaa olla yhtä kylmän vaativa, mutta vähän pervosti. Aksentista lisäksi iso plussa.
Miehen kasvoja ei näkynyt elokuvassa V niin kuin verikosto elokuvassa, mutta riitti kun tiesi kuka siellä maskin takana on! Mä olen siis tuo jonka viestiä lainasit.
Adam Driver, eikä olisi kyllä mikään pakkoavioliitto omalta puoleltani. Aivan kuumottavan seksikäs mies, eikä vaikuta tyhmältä ollenkaan.
Auts, yritän olla ajattelematta asiaa...