Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
2301/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, mutta jos kerran olisi pakko niin varmaankin Alma Hätönen tai Diandra vaikuttavat hyväsydämisiltä , järkeviltä ja  ovat nättejä.

Vierailija
2302/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hugo Weaving

Mäkin voisin ottaa tämän ja vaatisin sitä aina alistamaan itseäni. Uuuh, harva osaa olla yhtä kylmän vaativa, mutta vähän pervosti. Aksentista lisäksi iso plussa.

Miehen kasvoja ei näkynyt elokuvassa V niin kuin verikosto elokuvassa, mutta riitti kun tiesi kuka siellä maskin takana on! Mä olen siis tuo jonka viestiä lainasit.

Harmi, että on ihan ikäloppu jo. Olisko ketään nuorempaa australialaista, tai kiwikin käy?

Voisin ottaa vaikka myös Rodger Corserin, vaikka se on yhtä vanha kuin minä. Tai no en sittenkään. Ehkä Xavier Samuel voisi olla vielä käyttökunnossa iän puolesta, en vaan tiedä liekö enää edes hengissä.

https://www.eonline.com/ca/news/445904/shirtless-xavier-samuel-first-lo…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susikoira Roi. Elämänkumppani olisi myös paras ystäväni eikä murjottaisi vaikka olen aseksuaali.

Vierailija
2304/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinze: hyvä perse

Vierailija
2305/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Sanssi (jos bloggaajat menee julkkiksesta) Fiksun oloinen, kaunis ja pitää kireitä housuja. Mitäpä sitä muuta mies kaipaisi

Vierailija
2306/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald McKinley Glover eli Childish Gambino.

Nöyrä ja itseironinen multitalentti (ainakin näyttelijä, käsikirjoittaja, koomikko, muusikko ja ohjaaja). Luonne syvällinen, ihmisenä hyvä (olen perehtynyt).

Kiva kroppa, johon tekisi mielellään läheistä tuttavuutta ja sellaiset kasvot, jotka mielellään näkisi joka ilta ennen nukahtamista ja joka aamu heti herättyä. Valloittava hymy. Hengästyttävä katse.

Vierailija
2307/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston tai Cameron Diaz

Vierailija
2308/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pate Mustajärvi Tarviiko oikeasti perustella?

Ei tartte perustella. Pate olemus on livenä (olen törmännyt joskus kaupassa/parkkihallissa tms) niin karismaattinen, että kylmät väreet menee. Ja se ääni.

Vierailija
2309/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika vaikea löytää ketään. Oman ikäluokan äijät rupeavat olemaan jo käriseviä vanhuksia, hyvä etteivät  sentään taida vielä vaippoja käyttää. Puheet ovat edelleen suuria, mutta teot pieniä, esim. Reetu. Ja nuoremmille en rupeaisi mamman korvikkeeksi. Kotimaisista en osaa mainita ketään kelvollista.

Ulkomaalaisista tulee mieleen sopivaan ikähaarukkaan mahtuva Carl Gustaf Ruotsista, mutta kun sillä on se Silvia ja se on myös aika innokas kurkkimaan ruohoa aidan toisella puolella. Toisena voisin mainita Brittien tulevan kuninkaan Charlesin, mutta sillähän se Camilla ja toinen negatiivinen seikka olisi se, että anoppikin ja appi ovat vielä hengissä. Joten antaapa olla. Jatkan nämä loppuvuotenikin vanhanapiikana. Ja oliko se niin, että minä en saisi muuttaa puolisossani mitään. Entä puoliso, koskiksiko häntä sama sääntö eli ei  saisi muuttaa minussa mitään. Näkis vaan ja kuulis kolinaa! Pysykööt omien mummojensä kainalossa.

Ota kaks nuorempaa, niin ikä vastaa omaasi:)

Vierailija
2310/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin bileet, joihin kutsuisin porukkaa seuraavasti:

Musisoinnista huolehtisivat Lauri Tähkä, Veeti Kallio, Pate Mustajärvi, Jussi69, Vesku Jokinen ja Sami Jaffa.

Ruokavastaavana toimisi Kape Aihinen

Keskustelua vois pitää yllä Henkka Hyppönen, Esko Eerikäinen ja Sami Hedberg.

Jotain pientä näytelmäntynkää vois esittää Tommi Korpela ja Richard Gere.

Sitten vaan viihtyisän illan mittaan katseltais, kenen kanssa kemiat osuu parhaiten kohdalle. Helppoa!

Vierailija
2311/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barac Obaman, pääsisin fiksun, komean ja karismaattisen miehen vaimoksi Amerikan ihmemaahan.

Vierailija
2312/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jonkun uutistenlukijan, joka olisi viisissäkymmenissä.

Vierailija
2313/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää

Vierailija
2314/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam Gontier, ei tulis tylsää.

Vierailija
2315/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Korpelan tai Martti Suosalon. Molemmissa on semmoista karismaa, että sukat pyörii jaloissa! Ulkkareista Jason Momoa, se on kuumaakin kuumempi!

Vierailija
2316/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorf

Vierailija
2317/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan "pakko" niin Benedict Cumberbatch, Travis Fimmel, Sergio Ramos, Ralph Fiennes, Daniel Day-Lewis, Cillian Murphy, Kit Harington, Zelenskyi.

Vierailija
2318/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holman. Luulen ymmärtäväni häntä ihmisenä. Antti on tehnyt ikäisekseen tarkkoja havaintoja tästä elämästä, joten oletan hänen olevan mielenkiintoista keskusteluseuraa. Olen mummoikäinen nainen (hetero), joten sillä seksilläkään ei ole enää niin väliä.

Vierailija
2319/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti. Kova mimmi hyppäs kympistä muistaakseni 2.5 volttia taittaen. Siitä heräs arvostus, joka pysyy lopun elämää.

Vierailija
2320/2753 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni Mykkänen. Sharmikas, oikeudenmukainen, tyylikäs, kroppa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän