Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Suosittu Jos joutuisit ottamaan jonkun samaa sukupuolta olevan julkkiksen elämänkumppaniksi, kenet ottaisit ja miksi?
Tämmöinenkin ketju löytyy, jos kiinnostaa :)
Samu Haberin tietysti. On niin symppis ja ihana💓
Omaa miestäni en kyllä vaihtaisi mistään hinnasta, mutta jos nyt olisi aivan pakko, niin Olavi Uusivirta on ihana. Komea, vähän outo, älykäs ja lahjakas monella alalla. Katsoin juuri Viulisti-elokuvan, jossa oli todella seksikäs. Myös iän puolesta sopisi. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan.
On ollut puolisonsa kanssa jo kauan, eivät ole hankkineet yhtä lasta enempää, on karistmaatinen ja fiksun oloinen tyyppi.
Minäkin ottaisin Tommin. Komea pitkä mies ja tosiaan fiksun oloinen. Luulen, että huumoritkin natsaisivat yhteen.
Olin kerran leffajonossa hänen perässään ja oli varmaan 2 metrinen ja todella laiha. Tulisi alemmuuskompleksi eikä edes yltäisi pussaamaan. Itse 170 cm ja silti tunsin itseni kääpiöksi.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Johannes Holopaisen. Ja mieluiten ihan nyt just heti. En ikinä kyllästyisi pitämään sitä hyvänä <3
Harmi vaan kun teini-Ronja kerkes eka!
Siiri "äitee" Rantanen. Päihittäisi edelleen nykyhiihtäjät, miehetkin.
Samuli Edelman, tuletko miehekseni 🤭🥳...
No, jos et niin sitten se jämäkkä Urheilu uutisten lukija ( vaaleat hiukset n.45- 50v )...harteikas , niin ystävällisen näköinen 🤗
Laura Gustafssonin tietenkin: hän on verbaalisesti lahjakas ja luova ja siksi erittäin älykäs, lisäksi erittäin kaunis. Kaiken maailman näyttelijät ja urheilijat ja muut julkkikset jäävät kilometrien päähän.
tässä ketjussa muston hienoo kertoo että oon valkoinen sinkku heteromies
Salma Hayek.
Eikä se niin joutumista olisi...
Ottaisin sen lääkärin tv- ohjelmasta Hengenvaarallisesti lihava, tohtori Nown. Tulisin onnelliseksi, olen siitä varma.
Konsta Hietanen! Konsta on Salkkareissa isokullinen homo ja luulen, että Hän on samanlainen sivarissakin.
Konstalle olisi paljon käyttöä neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri
Hmm... Travis Fimmel (Vikings -sarjan näyttelijä)
John F Kennedyn poika joka samanniminen (hän kyllä kuoli)
Jaques Brel (alunperin belgialainen, Pariisissa vaikuttanut laulaja, näyttelijä, postilentäjä)
Ottaisin Tytti Yli-Viikarin. Hoitanut loistavasti omat raha-asiansa ja luulisin, että on ihan hyvä petikaveri.
Matt Dillon.
Ei ole naimisissa, ei lapsia, ei pahemmin skandaaleja - ainakaan en ole kuullut, se oli niin ihana jo 80-luvun alussa kun siihen ihastuin, ja kuvien perusteella on vieläkin.
Peter Franzen, olis aika namu, komea ja ihana ääni