Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeff Bridges tai Kimmo Timonen, ihan puhtaasti ulkonäkösyistä. Ja just tolleen vähän harmaantuneina, tai Jeff vähän enemmänkin.
N31
Jeff on kyllä komea! On mun mielestä iäkkäämpänä komeampi kuin mitä oli nuorena. Toivottavasti mies selviää syövästä.
On ihan täydellisen näköinen vanhana, just sillä pitkällä parralla ja pitkähköllä tukalla. Nuorempi Jeff ei sytytä lainkaan. Sama Kimmo Timosen kanssa kylläkin. Miehet komistuu +45-vuotiaina ;P
N31
Komistuu, jos on hyvät geenit ja ymmärtää myöskin pitää itsestään huolta... Sellainen yhdistelmä on ilo silmälle. :) Itse symppaan vahvasti vanhempia, hyväkuntoisia miehiä!
Jensen Acklesin.
Miellyttävä ääninen, ulkonäkökin on miellyttävä ja lisäksi olen suuri Supernatural fani.
Barack Obaman: älykäs, oikeamielinen, huumorintajuinen, hyvä isä ja puoliso
Tekisin yhdistelmän: pärstä yhdeltä, kroppa toiselta, arvomaailma kolmannelta, luonteenpiirteitä neljänneltä, viidenneltä, kuudennelta, ja niin edelleen...
Olga Temonen. Juuri sellainen nainen ulkonäöltään ja ajatuksiltaan sekä teoiltaan jollaisen naisen haluaisin
Anne Kukkohovin. Hän on kaunis, älykäs, menestynyt ja sopivan pieni perhe - ja koska olen jo 68-vuotias.
Ottaisin Jamie Dornanin. Olisi kyllä vaikeaa, kun pyörtyilisin koko ajan, kun hän olisi kotona.
Lotharilla olisi ammattinsa myötä tullut osaamista ja työkalukin lienee tällaiselle keski-ikäiselle naiselle ihan riittävä.
The White Buffalon. On komea ja seksikäs, miehekäs mies, jonka ääni on hunajaa. Näppärät sormet tanssii kitaralla niin, että eiköhän niistä olisi iloa muissakin jutuissa..........
Brad Pittin tai Jake Owenin 😉
Alex Mattson, hyvännäköinen ja söpö, miks ei ;3
Erika Vikmanin, tykkää meistä yli 75 vuotiaista ja osaa hoidella itsensä vanhuksen väsyessä!
Sanovat että barackin vaimo on mies .Katsokaa hänen käsiään. Micael Michel.
Vierailija kirjoitti:
Ted Bundyn, niin ei tarttis ite laittaa tikkua ristiin.
Meinaatko että saisit hyvät ateriat ?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
George Sorosin että voisin auttaa häntä .Ukko on niin vanha ja v-mainen ja haluaa pilata tämän maailman täydellisesti. Osti mm korona rokotusosakkeita 2015.
Tarjoaisin hänelle Vanhoja pitsejä ja arsenikkiä. Siinä järjestyksessä.
Blackie Lawlessin. Lumoava ääni, sekä puhuessaan että laulaessaan. Ja vaikuttaa oikeasti tosi huumorintajuiselle tavalliselle tyypille, jolla on taipumusta samaan perfektionismiin ja työmoraaliin kuin itselläni - voisimme olla hyvä työpari. Ja oli nuorempana syötävän komea, miksei kelpaisi edelleen ;).
N41
Aleksander Barkov, koska hän vaikuttaa todella symppikseltä ja kaikin puolin samankaltaiselta rauhalliselta, ahkeralta ja pedantilta luonteeltaan mitä itsekin olen. Myös komea ulkonäkö ja pituus viehättää hänessä. Ja olemme samanikäisiäkin ja kumpikin neitsyitä horoskoopiltamme.
On ihan täydellisen näköinen vanhana, just sillä pitkällä parralla ja pitkähköllä tukalla. Nuorempi Jeff ei sytytä lainkaan. Sama Kimmo Timosen kanssa kylläkin. Miehet komistuu +45-vuotiaina ;P
N31