Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamelinvarvas ongelmana

Huole
14.05.2020 |

Onko muilla tälläistä kiusallista vaivaa? Mieheni huomauttaa asiasta jatkuvasti ja pitää sitä ällöttävänä. En tiedä onko mun alapää jotenkin erikoisen mallinen vai mitä.. Varsinkin salihousuissa tulee väistämättä, vaikka en edes vedä housuja kainaloon!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää alistuko miesten haukuttaviksi

Vierailija
22/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla muodostuu se helpommin, ei voi mitään. Mullakin tulee, vaikka on pari kokoa isommat housut mitä tarttis (ja niitä sitten joko niillä nauhoilla tai vyöllä kiristelen), enkä vedä ylös asti niitä housuja. Kävellessä housut asettuu aina niin, että kamelinvarvas näkyy. Kiusallista, mutta minkä teet. Ja ihmiset huomaa. Pitäisi kai käyttää aina vain hametta :( Mulla on myös se ongelma, että nännit nöpöttää 24/7, niin joudun käyttämään tosi paksuja rintaliivejä. Inhottavaa kun joutuu peittelemään.

Älä hemmetissä peittele!!! Olisi upeaa nähdä enemmänkin naisia, joilla erottuisi kamelinvarvas ja nännit, ai että!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vedä niitä housuja sinne vakoon asti.

Anatomiasta kamelinvarvas johtuu, ei housujen sijainnista. Toki housut voi jättää roikkumaan haaroista mutta se on epämukavaa ja vielä typerämmän näköistä kuin rehti kamelinvarvas. Napakka materiaali auttaa varpaan tasoituksessa, ja jonkunlaisesta pikkuhoususuojan kaltaisesta "häpysuojasta" olen myös kuullut.

Vierailija
24/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi lopettaa tällaiseen häpeään alistuminen ja jättää rintaliivit pois ja antaa kamelinvarpaan näkyä. Miehet yrittää kontroloida teitä, älkää alistuko siihen.

Tästä ei ole kovin montaa askelta burkhaan.

Vierailija
25/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoissa on erilaisia haaraleikkauksia, joissakin näkyy enemmän ja joissakin ei ollenkaan.

Olen nähnyt ainakin perinteisen housuhaarakiilan, vaakasuuntaisen kaistaleen, jossa ympärillä saumat ja sitten kolmiomaisen kaistaleen. Tuossa vaakasuuntaisessa kaistaleessa näkyy välillä varpaat :(.

Vierailija
26/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrostan, siis korrostakaa niitä kamelinvarpaitanne ja nöpöttäviä nännejänne siellä kireiden lykra- ja teryleenitreenivaatteidenne alla! Siis korrostan! Korrostakaa!

Vierailija
27/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousunsuoja?

Ei kun kamelinvarvas.

Jestas, repesin, purskahti sylky kun nauru tulvahti suusta.

Vierailija
28/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoissa on erilaisia haaraleikkauksia, joissakin näkyy enemmän ja joissakin ei ollenkaan.

Olen nähnyt ainakin perinteisen housuhaarakiilan, vaakasuuntaisen kaistaleen, jossa ympärillä saumat ja sitten kolmiomaisen kaistaleen. Tuossa vaakasuuntaisessa kaistaleessa näkyy välillä varpaat :(.

Laita sukat jalkoihin.

Vierailija
29/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas kauniilla naisella on kuin mansikka kakun päällä. Älkää peitelkö niitä, please.

Vierailija
30/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän varpaitani vahvuutenani.

Supertiukalla kiilalla letut pääsee kunnolla oikeuksiinsa.

N55

Vierailija
31/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma! Olen huomannut sen vaikuttavan, missä kohti sauma kulkee housuissa. Monet housut jää ostamatta kun kamelinvarvas näkyy niin selkeästi. Koolla ei ole merkitystä, joten olen ajatellut sen johtuvan alapään rakenteesta :D Annan näkyä, omaa miestä se onneksi vain himottaa.

Vierailija
32/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja osta sopivan kokoiset housut.

Vierailija
33/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan rakenteellinen juttu, ei kaikki voi sille mitään! Itelläni ei tätä kamelinvarvas-efektiä tule ikinä, vaikka minkämoiset housut ois jalassa. Liekö mulla sitten niin mini lättähäpy :D mielestäni kamelinvarvasta EI tartte hävetä tai peitellä! Eihän miehetkään peittele sitä, että heidän sukukalleutensa ääriviivat näkyy housuista läpi!? Miksi naisten pitäisi hävetä kehoaan?

Miksi ap miestäsi ällöttää? Mua ainakin ihmetyttäis, jos mies pitäisi p imp saani ällöttävänä!

Vierailija
34/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi lopettaa tällaiseen häpeään alistuminen ja jättää rintaliivit pois ja antaa kamelinvarpaan näkyä. Miehet yrittää kontroloida teitä, älkää alistuko siihen.

Eihän miehet näitä kontrolloi, vaan toiset naiset. Ei aloittajallakaan mitään miestä ole oikeasti.

Ei taitaisi mun poikaystävä päästää mua ulos jos kamelinvarvas näkyis. Hameenkin alla täytyy pitää shortseja jos pituus loppuu polven yläpuolelle 🙈

Vierailija
35/58 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin nuori, ei koskaan tullut mieleenkään hävetä "kamelinvarvasta". Miksi? No, koska sellaista käsitettä ei oltu vielä edes keksitty.

Suomessa ei tunnettu silloin myöskään reisivakoja tai VPL:ää (visible panty line).

Joka naisen kannattaa unohtaa tuollaiset.

Jos kamelinvaravashousut istuvat huonosti eli hankaavat sitä kallista paikkaa, sitten kokeile parempia alushousuja ja hyvin leikattuja pitkiä housuja (jos sellaisia enää löytyy).

Vierailija
36/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät pim ppi karvat auttaa+ pikkuhousunsuoja😁

Vierailija
37/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja osta sopivan kokoiset housut.

Voi jee sus! En oo ylipanoinen vaan ihan timmi mimmi ja pienoinen pim pukkaki eikä tyyliin häppärit oo mitkään ajokoiran korvat, mut silti kamelinvarvasta pukkaa trikoissa. Pikkareissa ei saa olla keskellä sellaiset uraa, mikä pureutuu sinne vakoon, koska se tekee sen efektin.

Vierailija
38/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ei pysty peittäään, sitä kannattaa korostaa. Eli vedä vaan salihousut kainaloihin ja oikeen tyrkytä tursuavaa ja turpeaa pi*luas.

Vierailija
39/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla muodostuu se helpommin, ei voi mitään. Mullakin tulee, vaikka on pari kokoa isommat housut mitä tarttis (ja niitä sitten joko niillä nauhoilla tai vyöllä kiristelen), enkä vedä ylös asti niitä housuja. Kävellessä housut asettuu aina niin, että kamelinvarvas näkyy. Kiusallista, mutta minkä teet. Ja ihmiset huomaa. Pitäisi kai käyttää aina vain hametta :( Mulla on myös se ongelma, että nännit nöpöttää 24/7, niin joudun käyttämään tosi paksuja rintaliivejä. Inhottavaa kun joutuu peittelemään.

Miehenä kuulostaa oikein hyvältä👍.

Vierailija
40/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se koko kolmio komeudessaan loistaa, niin silloin on liian pienet housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi