Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamelinvarvas ongelmana

Huole
14.05.2020 |

Onko muilla tälläistä kiusallista vaivaa? Mieheni huomauttaa asiasta jatkuvasti ja pitää sitä ällöttävänä. En tiedä onko mun alapää jotenkin erikoisen mallinen vai mitä.. Varsinkin salihousuissa tulee väistämättä, vaikka en edes vedä housuja kainaloon!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma,olen hoikka ja rako jalkojen välissä niin tuntuu ettei kehtaa urheilutrikoitakaan käyttää jollei oo pitkä paita

Vierailija
42/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten auta pikkuhousunsuojakaan - no ehkä jos olis tiiliskiven paksuinen... sekin on alta ajan jyräytynyt sinne samaan vakoon.

Eikö mallimaailmassa käytetä jotain jämäkämpiä "kenkälusikoita" pimpendoorassa, ettei alavako piirry vaatteisiin? Eikö näitä saa mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma 😬 Joissakin housuissa todella korostuu, joissakin taas ei näy yhtään. Ja en todellakaan vedä housuja liian ylös. Salihousujen yms. pitää olla tosi napakkaa materiaalia, jottei kamelinvarvas puske esiin. Varmaan ruumiinrakenteellakin on merkitystä. Ärsyttävä juttu kaikkinensa. Monet muutoin hyvät pökät jääneet pitämättä tuon takia.

Eikö ole sellaisia alushousuja, jotka ovat tosi napakkaa materiaalia?

Vierailija
44/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio on yksi osasyy.

Vierailija
45/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio on yksi osasyy.

What? Nyt en usko... ettäkö leveäperäisillä ei olis kamelinvarvasta? Takuulla on ja pulleat rasvahäppärit vielä korostavat sitä :O

Vierailija
46/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla muodostuu se helpommin, ei voi mitään. Mullakin tulee, vaikka on pari kokoa isommat housut mitä tarttis (ja niitä sitten joko niillä nauhoilla tai vyöllä kiristelen), enkä vedä ylös asti niitä housuja. Kävellessä housut asettuu aina niin, että kamelinvarvas näkyy. Kiusallista, mutta minkä teet. Ja ihmiset huomaa. Pitäisi kai käyttää aina vain hametta :( Mulla on myös se ongelma, että nännit nöpöttää 24/7, niin joudun käyttämään tosi paksuja rintaliivejä. Inhottavaa kun joutuu peittelemään.

Ainakin alusvaateliikkeistä saa sellaisia silikoni läpsyttimiä jotka laitetaan nännin päälle, ettei pitkät häikäse vartaantulijoita.

Niitten kanssa voi vapaammin valita rintsikat.

Vierailija
47/58 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"semi-" ja mitätahansa perään.

Vierailija
48/58 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin, Trump ja Ukrainan tilanne yms. on ongelma muttei kamelinvarvas.

Vierailija
49/58 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tämä myös koska vaikka olen normaalipainoinen, ulommat häppärit on erittäin pulleat ja helposti sitten tursuvat housunsauman molemmin puolin siitä edestä. Laitan vaan niin pitkän paidan että peittää sen kohdan, niin on ongelma ratkaistu.

Vierailija
50/58 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patton kirjoitti:

Anna pillusi loistaa.. Äläkä välitä 😀

Anna p*llusi loistaa, se muihin tarttuu

Vierailija
51/58 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa karvoituksen kasvaa, se häivyttää aika paljon.

Mutta miksi te, joita oma kamelinvarvas häiritsee, pukeudutte niin että se näkyy? Tunikaa ylle, jos asia on ongelma.

Vierailija
52/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele paitsi miten se sinuun liittyy ellet ole kameli. Hevosen kaviot ovat minunkin mielestäni paljon kauniimmat.

Vierailija
53/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"semi-" ja mitätahansa perään.

Colon

Vierailija
54/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että on muunkinlaisia housuja kuin tiukat trikoot. Mutta noin muuten, anna näkyä mitä näkyy, mitä sitä häpeilemään kun muoti on mitä on.

Vierailija
55/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma 😬 Joissakin housuissa todella korostuu, joissakin taas ei näy yhtään. Ja en todellakaan vedä housuja liian ylös. Salihousujen yms. pitää olla tosi napakkaa materiaalia, jottei kamelinvarvas puske esiin. Varmaan ruumiinrakenteellakin on merkitystä. Ärsyttävä juttu kaikkinensa. Monet muutoin hyvät pökät jääneet pitämättä tuon takia.

Anna näkyä. Kiihoittavan näköistä.

Vierailija
56/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla muodostuu se helpommin, ei voi mitään. Mullakin tulee, vaikka on pari kokoa isommat housut mitä tarttis (ja niitä sitten joko niillä nauhoilla tai vyöllä kiristelen), enkä vedä ylös asti niitä housuja. Kävellessä housut asettuu aina niin, että kamelinvarvas näkyy. Kiusallista, mutta minkä teet. Ja ihmiset huomaa. Pitäisi kai käyttää aina vain hametta :( Mulla on myös se ongelma, että nännit nöpöttää 24/7, niin joudun käyttämään tosi paksuja rintaliivejä. Inhottavaa kun joutuu peittelemään.

Vapauttakaa mielen kiemurat ja antakaa näkyä.

Ihanaa on nähdä nännit saati tiukat muodot muutenkin.

Vierailija
57/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ainakin nuorison muoti on puolellanne. Peilin edessä kun tälläytyvät, niin oikein tarkistavat ja vetävät välillä housuja niin ylös että varmasti tuntuu ja näkyy. Takapuolikin varmistetaan että että on varmasti sauma tiukalla vakosessa, ennen kuin lähtevät kaupungille.😉

Vierailija
58/58 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta housujasi Simolta Vaatehuoneelta, vaikka ovatkin vain 99:-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan