Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotimaan matkailua kannattaa nyt suosia

Vierailija
14.05.2020 |

Tänä kesänä kannattaa suosia kotimaan lomakohteita, että matkailuala elpyisi.

Maaseudulta voisi lähteä lomalle Helsinkiin shoppailemaan tai saaristoon ja Helsingistä vaikka Lappiin. Suomessakin on monia mielenkiintoisia kohteita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa mökki ja tutustutte paikkakunnan erikoisuuksiin kuten kivikirkkoihin tai hienoihin kallioihin ym luonnonkohteisiin.

Vierailija
2/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun ampuisi itteä. Ei kiinnosta ees kiviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa lomailla Suomessa, on sen verran kallista touhua. En myöskään halua palella.

Vierailija
4/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole varaa lomailla Suomessa, on sen verran kallista touhua. En myöskään halua palella.

Oletko tutustunut esim. Airbnb:hen? Siellä on edullisia vuokra-asuntoja nyt tarjolla.

Vierailija
5/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun ampuisi itteä. Ei kiinnosta ees kiviä. 

Kyllä useimpia tiedostavia ihmisiä kiinnostaa.

Vierailija
6/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tutustunut esim. Airbnb:hen? Siellä on edullisia vuokra-asuntoja nyt tarjolla.

Haluan lomallani tasokkaaseen hotelliin enkä mihinkään asuntoon.

Vierailija
7/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lähden omalle mökille enkä tapaa ketään koko kesänä.

Vierailija
8/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kotimaan matkustaminen on sallittua kesällä ainoastaan 1-2 tunnin ajomatkan päähän. Saa nähdä miten Suomessa

Vierailija
9/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleleeko siellä kotona jotenkin vähemmän?

Vierailija
10/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan lomallani tasokkaaseen hotelliin enkä mihinkään asuntoon.

No kotonakin on ihan kiva viettää lomaa :)

Vierailija
11/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te Suomivastaiset olette tänä kesänä matkustamassa?

Vierailija
12/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epidemiatilanne ja sen maantieteellinen jakauma pysyy nykyisellään, niin en todellakaan toivo että helsinkiläiset lähtisivät kesällä Lappiin tai muuallekaan kauemmas. Suhteellisen koronavapaiden maakuntien asukkaat voivat toki vierailla muissa suhteellisen koronavapaissa maakunnissa. Matkan pituus kotoa käsin ei tässä ole se ongelma, vaan jos joku haluaa reissata Porista Joensuuhun niin siitä vaan, kummassakaan kaupungissa kun ei käytännössä koronaa ole.

Vierailija
13/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa kotimaan matkustaminen on sallittua kesällä ainoastaan 1-2 tunnin ajomatkan päähän. Saa nähdä miten Suomessa

Joutuu ajamaan vaan lujempaa että ehtii Helsingistä Lappiin.

Vierailija
14/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaan matkailusta meni maku kun yrittäjät alkoivat väheksymään suomalaisia matkailijoita ja palvelemaan ja arvostamaan vain ulkomaalaisia turisteja. Suomalaisen rahat eivät kelvanneet, ulkomaalaisia palvottiin kuin jumalia.

Vierailija
15/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring

Vierailija
16/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te Suomivastaiset olette tänä kesänä matkustamassa?

Itse odottelen rajojen aukeamista. Ajattelimme suunnata joko pohjois-Norjaan tai Viroon.

Sitten pienen lomapätkän ajatus oli käydä Turun saaristossa, kunhan ei vaan silloin osu sateinen keli.

Vierailija
17/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista, kaikki nähty. Tympeä palvelu ja kaikesta rahastetaan viimeisen päälle. Ei kiitos, säästän rahat seuraavaan reissuun ulkomaille tai ostan jotain kivaa kotiin.

Vierailija
18/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin harkita jos hintaan sisältyisi asunnon emäntä kolme numeroa liian pienessä sisäkköpuvussa.

Vierailija
19/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suotavaa että sieltä Meri-lapista tulla tänne Uudelle maalle tartuttamaan. Voitte mennä tänä kesänä Linnanmäen sijasta vaikka sinne Ruotsin puolelle.

Vierailija
20/31 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin harkita jos hintaan sisältyisi asunnon emäntä kolme numeroa liian pienessä sisäkköpuvussa.

Hyi, voin vaan kuvitella millaisia seks imatkoja harrastat aasianmaihin :(