Kotimaan matkailua kannattaa nyt suosia
Tänä kesänä kannattaa suosia kotimaan lomakohteita, että matkailuala elpyisi.
Maaseudulta voisi lähteä lomalle Helsinkiin shoppailemaan tai saaristoon ja Helsingistä vaikka Lappiin. Suomessakin on monia mielenkiintoisia kohteita.
Kommentit (31)
Sama kun ampuisi itteä. Ei kiinnosta ees kiviä.
Mulla ei ole varaa lomailla Suomessa, on sen verran kallista touhua. En myöskään halua palella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole varaa lomailla Suomessa, on sen verran kallista touhua. En myöskään halua palella.
Oletko tutustunut esim. Airbnb:hen? Siellä on edullisia vuokra-asuntoja nyt tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Sama kun ampuisi itteä. Ei kiinnosta ees kiviä.
Kyllä useimpia tiedostavia ihmisiä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut esim. Airbnb:hen? Siellä on edullisia vuokra-asuntoja nyt tarjolla.
Haluan lomallani tasokkaaseen hotelliin enkä mihinkään asuntoon.
Jep. Lähden omalle mökille enkä tapaa ketään koko kesänä.
Ruotsissa kotimaan matkustaminen on sallittua kesällä ainoastaan 1-2 tunnin ajomatkan päähän. Saa nähdä miten Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Paleleeko siellä kotona jotenkin vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lomallani tasokkaaseen hotelliin enkä mihinkään asuntoon.
No kotonakin on ihan kiva viettää lomaa :)
Mihin te Suomivastaiset olette tänä kesänä matkustamassa?
Jos epidemiatilanne ja sen maantieteellinen jakauma pysyy nykyisellään, niin en todellakaan toivo että helsinkiläiset lähtisivät kesällä Lappiin tai muuallekaan kauemmas. Suhteellisen koronavapaiden maakuntien asukkaat voivat toki vierailla muissa suhteellisen koronavapaissa maakunnissa. Matkan pituus kotoa käsin ei tässä ole se ongelma, vaan jos joku haluaa reissata Porista Joensuuhun niin siitä vaan, kummassakaan kaupungissa kun ei käytännössä koronaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa kotimaan matkustaminen on sallittua kesällä ainoastaan 1-2 tunnin ajomatkan päähän. Saa nähdä miten Suomessa
Joutuu ajamaan vaan lujempaa että ehtii Helsingistä Lappiin.
Kotimaan matkailusta meni maku kun yrittäjät alkoivat väheksymään suomalaisia matkailijoita ja palvelemaan ja arvostamaan vain ulkomaalaisia turisteja. Suomalaisen rahat eivät kelvanneet, ulkomaalaisia palvottiin kuin jumalia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te Suomivastaiset olette tänä kesänä matkustamassa?
Itse odottelen rajojen aukeamista. Ajattelimme suunnata joko pohjois-Norjaan tai Viroon.
Sitten pienen lomapätkän ajatus oli käydä Turun saaristossa, kunhan ei vaan silloin osu sateinen keli.
Kallista, kaikki nähty. Tympeä palvelu ja kaikesta rahastetaan viimeisen päälle. Ei kiitos, säästän rahat seuraavaan reissuun ulkomaille tai ostan jotain kivaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita jos hintaan sisältyisi asunnon emäntä kolme numeroa liian pienessä sisäkköpuvussa.
Ei ole suotavaa että sieltä Meri-lapista tulla tänne Uudelle maalle tartuttamaan. Voitte mennä tänä kesänä Linnanmäen sijasta vaikka sinne Ruotsin puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita jos hintaan sisältyisi asunnon emäntä kolme numeroa liian pienessä sisäkköpuvussa.
Hyi, voin vaan kuvitella millaisia seks imatkoja harrastat aasianmaihin :(
Vuokratkaa mökki ja tutustutte paikkakunnan erikoisuuksiin kuten kivikirkkoihin tai hienoihin kallioihin ym luonnonkohteisiin.