Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti, miten pääsen yli? :(

Vierailija
14.05.2020 |

Mies jätti toisen naisen takia pari kuukautta sitten, erosimme riidoissa, mies esti numeronikin. Tämä toinen nainen ollut ilmeisesti kuvioissa monta kuukautta. Tavaroitani jäi miehen asunnolle, ei suostunut niitäkään palauttamaan.

Olen yrittänyt jatkaa elämää ihan normaalisti, urheilen ja huolehdin itsestäni. Silti fiilis on aivan paska. Yritin jutella asiasta ystävän kanssa, hän kuunteli aluksi, mutta totesi sitten että jos asia vielä jollain tapaa tulee keskusteluissamme esille, niin hän ei noteeeraa sanomisiani mitenkään.

Pakko avautua jonnekin, oloni on ihan helvetin kurja. Mihinkään ei oikein voi mennäkään paitsi lenkille, tuntuu että olen yksin vankina ajatusteni kanssa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, ap.

❤️

Vierailija
22/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu, puhu ja puhu, vaikka kaupan kassalle. Huomaat ainakin, että saat runsaasti vertaistukea ja kuulet vielä monta kertaa p askempia pettämis-ja jättämistapoja kuin omasi. Senkin voin luvata. Siis ulos ihmisten ilmoille ja luonnossa oleminen auttaa myös.

Hemmottele itseäsi pienillä asioilla. Lopulta aika tekee tehtävänsä.

Nyt koronan aikaan ei ole fiksua jäädä kaupan kassalle jorisemaan.

Tuskin he muutenkaan kovin innokkaasti sitä toivo.

Minä ainakin tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaat liberaalisti persettä pisin kyliä ja pistät Sariolan kokoisen gullikarusellin pyörimään.

Näinkö itse teet?

Kyllä.

M43

Vierailija
24/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä joku kaveri hakemaan kamat pois. Uhkaa poliisilla, koska tuo on varkaus.

Vierailija
25/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä joku kaveri hakemaan kamat pois. Uhkaa poliisilla, koska tuo on varkaus.

Valitettavasti ei ole ketään ketä lähettää, ystävänikin oli sitä mieltä ett asian täytyy antaa olla. Tavaroilla ei myöskään ole mitään suurta rahallista arvoa ja toisaalta mistäs sitä tietää vaikka ukko olisi nakannut ne roskikseen.

-ap

Vierailija
26/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu, puhu ja puhu, vaikka kaupan kassalle. Huomaat ainakin, että saat runsaasti vertaistukea ja kuulet vielä monta kertaa p askempia pettämis-ja jättämistapoja kuin omasi. Senkin voin luvata. Siis ulos ihmisten ilmoille ja luonnossa oleminen auttaa myös.

Vaate- yms kaupat ammottavat tyhjyyttään näinä aikoina. Semmonen parin metrin turvaväli ja aivan hyvin voi normaalisti kommunikoida. Varmaan ihan virkistävää myyjällekin, että edes joku asiakas käy ja avaa sanaisen arkkunsa. Tilanteen mukaan tietysti.

Asiakkaat ovat välttämätön paha! Ollaan vain töissä vain rahan takia.

Terveisin koko kookaupan väki.

Asenne kohdallaan! Jatka samalla mallilla.

Itse tosin asioin mielummin kaupassa, jossa myyjän naamalta ei paista tuo asenne.

Vierailija
27/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaan totutella itse maksaan shoppailut ja matkat

Vierailija
28/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää vaan totutella itse maksaan shoppailut ja matkat

Et mitään parempaa keksinyt? Olen koulut käynyt ja ollut työelämässä 15 vuotta, mulla on omat rahat.

-ap

Vierailija
29/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole edes ystäviä, jolle puhua. Luulin miehen olevani ystäväni, mutta tämä jätti kylmästi nuoremman takia.

En tiedä onko minullakaan enää. Olen tukenut ystävääni kaikenlaissa ongelmissa ja kuuntelin useamman vuoden juttuja eksästään. Minun juttuja hän ei sitten jaksanutkaan kuunnella.

-ap

Kuulostaa Ex mieheltäni. Omista ongelmista jaksoi puhua vuosia, ja minä kuuntelin. Kun itselleni tuli ahdistusta, pelkoa ja tarvetta puhua kun pitkäaikainen työni oli loppumassa, häntä ei kiinnostanut yhtään. Käski ottaa vaan loparit ennen kun edes loppuu, ja olla hiljaa. Suhde ajautui niin etäiseksi, että lopulta vuoden kuluttua en edes tuntenut häntä. Uuden naisen oli sitten hankkinut.

Vierailija
30/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaa itkeä miehen perään, joka lähti toisen matkaan. Sen miehen rakkaus ei ole ollut aitoa sinua kohtaan. Et menettänyt mitään. Elämä jatkuu 🙂

Vierailija
31/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Se auttaa, vaikka sitä odotellessa kovaa onkin. Aikasi kuluksi suosittelen hankkimaan oikean ystävän.

Vierailija
32/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani puolestasi. Itse olen ollut tuo uusi nainen ja olisin niin kovasti halunnut lohduttaa sitä jätettyä vaikka se kuulostaakin varmaan typerältä. Tiedän, että sen naisen elämä meni palasiksi. Minutkin on jätetty toisen vuoksi ja se tuntuu tosi pahalta. Toisaalta se on siinä mielessä helpompaa ettei jää pitämään turhaa toivoa yhteenpaluusta kuin silloin jos jätetään ilman että on uutta kuvioissa. Puolustuksekseni voin kertoa että mies olisi jättänyt hänet ilman minuakin, mutta päätös nopeutui. 

Vierailija
33/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei anna sinulle kuuluvia tavaroita, niin tee rikosilmoitus.

Vierailija
34/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Valitat tänne? Kirjoitat fiiliksiä päiväkirjaan tms.?

Jätin itse edellisen kumppanini, koska suhde oli ihan p_aska. Hän ei ikinä pitänyt lupauksiaan, teki ohareita, esim. oltiin sovittu, että tehdään jotain, tai mennään käymään jossain, niin herra tekee katoamistempun sinä päivänä, ei vastaa viesteihin. Yritti myös pokata toista naista. Oli ilmeisesti tähän rakastunut, muttei saanut vastakaikua niin kelasi, että on sitten kanssani. Ihana meininki.

Oli kyllä kurja fiilis pitkään sen jälkeen, vaikka olin itse jättäjä. Se suhde oli puhtaasti huijausta, rakkaudetonta ajanhaaskausta.

Vierailija
35/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaate- yms kaupat ammottavat tyhjyyttään näinä aikoina. Semmonen parin metrin turvaväli ja aivan hyvin voi normaalisti kommunikoida. Varmaan ihan virkistävää myyjällekin, että edes joku asiakas käy ja avaa sanaisen arkkunsa. Tilanteen mukaan tietysti.

Asiakkaat ovat välttämätön paha! Ollaan vain töissä vain rahan takia.

Terveisin koko kookaupan väki.

Asenne kohdallaan! Jatka samalla mallilla.

Itse tosin asioin mielummin kaupassa, jossa myyjän naamalta ei paista tuo asenne.[/quote

Hyvä! Pysy pois vaan, mä olen kyllästynyt kälättäviin asiakkaisiin, hankkikaa se juttukaveri muualta.

Mä olen töissä], en ole mikään seuraneiti.

Vierailija
36/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä psykologin luokse puhumaan ja käsittelemään asioita. Itsellä se helpotti ja sai ymmärrystä asioihin ja eri näkökulmia. Jos olet töissä niin itse pääsin ihan työterveyspsykologille ilmaiseksi, käsittääkseni tk:n psykologit on myös ilmaisia. Muutamakin käynti helpottaa jo kummasti.

Vierailija
37/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pahoillani puolestasi. Itse olen ollut tuo uusi nainen ja olisin niin kovasti halunnut lohduttaa sitä jätettyä vaikka se kuulostaakin varmaan typerältä. Tiedän, että sen naisen elämä meni palasiksi. Minutkin on jätetty toisen vuoksi ja se tuntuu tosi pahalta. Toisaalta se on siinä mielessä helpompaa ettei jää pitämään turhaa toivoa yhteenpaluusta kuin silloin jos jätetään ilman että on uutta kuvioissa. Puolustuksekseni voin kertoa että mies olisi jättänyt hänet ilman minuakin, mutta päätös nopeutui. 

Älä ole pahoillasi, tuo kuvio kun tuppaa toistumaan, jossain vaiheessa olet itse taas se joka korvataan. Ja ei kai kukaan kaipaa lohdutusta joltain hoidolla. Hitto että ihmiset on outoja.

Vierailija
38/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei anna sinulle kuuluvia tavaroita, niin tee rikosilmoitus.

Voiko tehdä vaikka tavaroilla ei olisi juurikaan rahallista arvoa? Ja onko rikosilmoituksesta oikeasti hyötyä, mies luultavasti vaan kiistää kaiken ja väittää ettei hänellä mitään tavaroita ole.

-ap

Vierailija
39/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika. Se auttaa, vaikka sitä odotellessa kovaa onkin. Aikasi kuluksi suosittelen hankkimaan oikean ystävän.

Tätä mietin itsekin. Jotain uutta harrastusta ajattelin kokeilla kunhan tämä korona toivottavasti laantuu. Olisi kiva tavata uusia ihmisiä.

-ap

Vierailija
40/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet tuonne kaipausketjuun valittamaan meidän muiden jätettyjen kanssa. Siellä jaksetaan vatvoa näitä. Kavereille ei kannata valittaa, jos haluaa säilyttää ne elämässään.

Lisäksi syöt paljon jäätelöä ja vanukkaita ja suklaata, tai mikä nyt ikinä onkaan sun lohturuokaa. Sen jälkeen ahdistut lisäkiloista ja hurahdat urheilemiseen. Hommaat kunnon kostokropan, keskität kaikki ajatukset siihen. Uusit koon muuttuessa koko vaatevaraston, samalla kun käyt kampaajalla ja värjäät tukan. Mikä ettet opiskele jotain uutta kieltäkin, tai harjoittele vaikka laulamaan tai soittamaan pianoa tai mitä näitä voisi olla. Sitten joku päivä huomaat, ettet olekaan enää miettinyt koko miestä lainkaan.

Elä itsellesi, älä muille <3

Olen aktiiviurheilija, kroppa on kuosissa, samoin hiukset. Lohturuokaa en harrasta, ei kiinnosta jätskin ja vanukkaiden mätttäminen. Pianoa osaan soittaa. Yksi maisterin tutkinto riittää, ei enää innosta opiskelu.

-ap

Sävellä biisejä tunteistasi, jos osaat soittaa pianoa.