Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti, miten pääsen yli? :(

Vierailija
14.05.2020 |

Mies jätti toisen naisen takia pari kuukautta sitten, erosimme riidoissa, mies esti numeronikin. Tämä toinen nainen ollut ilmeisesti kuvioissa monta kuukautta. Tavaroitani jäi miehen asunnolle, ei suostunut niitäkään palauttamaan.

Olen yrittänyt jatkaa elämää ihan normaalisti, urheilen ja huolehdin itsestäni. Silti fiilis on aivan paska. Yritin jutella asiasta ystävän kanssa, hän kuunteli aluksi, mutta totesi sitten että jos asia vielä jollain tapaa tulee keskusteluissamme esille, niin hän ei noteeeraa sanomisiani mitenkään.

Pakko avautua jonnekin, oloni on ihan helvetin kurja. Mihinkään ei oikein voi mennäkään paitsi lenkille, tuntuu että olen yksin vankina ajatusteni kanssa.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tänne vaikka joka päivä. Olen kokenut nuorena saman. En tahtonut millään uskoa, että en voi olla hänen kanssaan. Asuin pienellä paikkakunnalla, ja muutin Helsinkiin. Se auttoi tosi paljon. Nyt tiedän, että oli hyvä etten avioitunut hänen kanssaan. Siinä meni monta vuotta. Pura tänne ja mene ihmisten ilmoille. Ymmärrän sinua.

Vierailija
82/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun egosi on saanut pahan kolauksen, mutta sinun todellinen itse, sielusi on ehjä. Anna mielellesi uutta ajateltavaa, mikä on sinun sydämesi suurin haave? Ajattele sitä monta kertaa päivän aikana ja tunne, miltä tuntuu kun haaveesi on toteutunut. Me luomme oman elämämme, keskity siihen, mitä haluat elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös täällä kaikki viestit kannusta jättämään miehen? Sen verran mies-aloituksia😂

Vierailija
84/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole edes ystäviä, jolle puhua. Luulin miehen olevani ystäväni, mutta tämä jätti kylmästi nuoremman takia.

En tiedä onko minullakaan enää. Olen tukenut ystävääni kaikenlaissa ongelmissa ja kuuntelin useamman vuoden juttuja eksästään. Minun juttuja hän ei sitten jaksanutkaan kuunnella.

-ap

Siis etkö just sanonu että tää ystävä oikein kehuskeli miten pieni ryyppyputki riitti eksästä ylipääseminseen? Vähän huolellisuutta nyt näihin provoihin!

Vierailija
85/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole edes ystäviä, jolle puhua. Luulin miehen olevani ystäväni, mutta tämä jätti kylmästi nuoremman takia.

En tiedä onko minullakaan enää. Olen tukenut ystävääni kaikenlaissa ongelmissa ja kuuntelin useamman vuoden juttuja eksästään. Minun juttuja hän ei sitten jaksanutkaan kuunnella.

-ap

Siis etkö just sanonu että tää ystävä oikein kehuskeli miten pieni ryyppyputki riitti eksästä ylipääseminseen? Vähän huolellisuutta nyt näihin provoihin!

Juu näin kehuskeli ja kuitenkin useamman vuoden sain kuulla miten hänen eksä sitä ja tätä. Vähän tuli sellainen fiilis, että piti minua pilkkana.

-ap

Vierailija
86/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tänne vaikka joka päivä. Olen kokenut nuorena saman. En tahtonut millään uskoa, että en voi olla hänen kanssaan. Asuin pienellä paikkakunnalla, ja muutin Helsinkiin. Se auttoi tosi paljon. Nyt tiedän, että oli hyvä etten avioitunut hänen kanssaan. Siinä meni monta vuotta. Pura tänne ja mene ihmisten ilmoille. Ymmärrän sinua.

Normi tilanteessa menisin toki ihmisten ilmoille, mutta nyt se on vähän hankalaa. Sehän tässä ahdistaakin, oikein mihinkään ei nyt pääse.

-ap

Vierailija
87/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muita kavereita kuin tämä yksi?

Vierailija
88/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole muita kavereita kuin tämä yksi?

On, mutta he ovat aika eri elämäntilanteessa vauvoineen ja yövalvomisineen.

-ap

Vierailija
89/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi tilanteessa menisin toki ihmisten ilmoille, mutta nyt se on vähän hankalaa. Sehän tässä ahdistaakin, oikein mihinkään ei nyt pääse.

-ap

Tuo sun "ystävän" käytös on kyllä jotain ihan hirveetä! Tarvisit nyt ihan kaiken tuen läheisiltä, eikä tuommoinen varmasti auta yhtään että käsketään olla puhumatta. Voisin alkaa sulle kaveriksi vaikka heti. Vaikutat ihan huipulta tyypiltä, jolla arvot kohdillaan. Jaksamista!

Vierailija
90/93 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tuo sun "ystävän" käytös on kyllä jotain ihan hirveetä! Tarvisit nyt ihan kaiken tuen läheisiltä, eikä tuommoinen varmasti auta yhtään että käsketään olla puhumatta. Voisin alkaa sulle kaveriksi vaikka heti. Vaikutat ihan huipulta tyypiltä, jolla arvot kohdillaan. Jaksamista!

Kiitos sinulle ystävällisistä sanoista :)

-ap

Vierailija
91/93 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Juuri näin. Sääli on sairautta ruukasi omat vanhemmat todeta. Pätevä neuvo. Ei kiinnosta tippaakaan tuntemattomien ihmisten ongelmat. Luultavasti peilistä löytyy vastaukset eli kaiken on ansainnutkin.

Vierailija
92/93 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pahoillani puolestasi. Itse olen ollut tuo uusi nainen ja olisin niin kovasti halunnut lohduttaa sitä jätettyä vaikka se kuulostaakin varmaan typerältä. Tiedän, että sen naisen elämä meni palasiksi. Minutkin on jätetty toisen vuoksi ja se tuntuu tosi pahalta. Toisaalta se on siinä mielessä helpompaa ettei jää pitämään turhaa toivoa yhteenpaluusta kuin silloin jos jätetään ilman että on uutta kuvioissa. Puolustuksekseni voin kertoa että mies olisi jättänyt hänet ilman minuakin, mutta päätös nopeutui. 

Kuvottava ajatusmalli kakkoselta. Sinun jos kenen pitäisi tietää kuinka paljon jättäminen toisen takia koskee, etkä siis ottanut opiksesi siitä, vaan päätin oman pahan olosi kostaa eteenpäin ? Ja tuo lause mies olisi jättänyt ilman minuakin, sitähän sinä et todellakaan voi tietää. Olen kyllä huomannut, että varsinkin nämä varattuihin sekaantujan uskovat löyhäpäisesti ihan kaiken, mitä se varattu selittää.

Vierailija
93/93 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pahoillani puolestasi. Itse olen ollut tuo uusi nainen ja olisin niin kovasti halunnut lohduttaa sitä jätettyä vaikka se kuulostaakin varmaan typerältä. Tiedän, että sen naisen elämä meni palasiksi. Minutkin on jätetty toisen vuoksi ja se tuntuu tosi pahalta. Toisaalta se on siinä mielessä helpompaa ettei jää pitämään turhaa toivoa yhteenpaluusta kuin silloin jos jätetään ilman että on uutta kuvioissa. Puolustuksekseni voin kertoa että mies olisi jättänyt hänet ilman minuakin, mutta päätös nopeutui. 

Kuvottava ajatusmalli kakkoselta. Sinun jos kenen pitäisi tietää kuinka paljon jättäminen toisen takia koskee, etkä siis ottanut opiksesi siitä, vaan päätin oman pahan olosi kostaa eteenpäin ? Ja tuo lause mies olisi jättänyt ilman minuakin, sitähän sinä et todellakaan voi tietää. Olen kyllä huomannut, että varsinkin nämä varattuihin sekaantujan uskovat löyhäpäisesti ihan kaiken, mitä se varattu selittää.

Minulla on niin paljon parempi itsetuntemus ja itsetunto kuin sinulla että kestän sen, että en ole se oikea jollekin. Typerä ajatus että olisin kostanut, olet lapsellinen. Sinä siis jäisit roikkumaan  velvollisuudesta suhteeseen vaikka tapaisit elämäsi rakkauden? Säälittävää. Ei minulle selitetty mitään, tunsin henkilön entuudestaan erittäin hyvin ja tiesin mikä tilanne on. Mammeliparat pelkäätte niin paljon jättämistä että naulaatte joka ikisen joka jättää henkilön joka ei ole edes se oikea. Siinähän pelkäätte ja roikutte.