Naapurissa vanhemmat osti tyttärelleen bmw x3
Saanut juuri ajokortin. Ei kuitenkaan uusi auto Että sellaista. Itse ajan 30v vanhalla autolla.
Täytyy vain ihmetellä mitä 18v tyttö tekee tuollaisella autolla.
Kommentit (27)
Luultavasti hän ajaa sillä autolla. Ihmiset tekevöt omia valintojaan ja harvemmin muiden valinnat vaikuttavat elämäämme aidosti, joten miksi välittää muiden valinnoista?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyky-teinit pitäneet olla ympäristötietoisia? Tai eikö teot ja puheet kohtaa?
Eli yleistät kaikkien teinien olevan ympäristötietoisia? Hyvin sä vedät, pidä toi.
Ne piirtää kell on liituu.
Ime siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä ole luuseri. Menisit oikeisiin töihin niin sulla olis varaa uuteen bmw x6 eikä tarvitsisi ajaa romukasalla
Mistä se olettamus tulee että kaikki haluavat ostaa BMW X6:sen? Mulla olisi varaa mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Ajan 10 000 vuodessa niin ihan perus autolla ajelen. Hyvin pysyn bemareiden ym. mukana. Harva bemarikuskikaan ajaa motarillakaan 200km'h. Siihen nopeuteen asti pysyn mukana ja mulle ainoat asiat autossa mitä tarvin on ilmastointi. Kaikki avustimet ym. lisävarusteet mulle turhia mutta ne ostaa keille ei ole turhia. Ei mua kiinnosta millä autolla kukin ajelee eikä se jos mua ajatellaam auton perusteella köyhäksi. Muiden ajatuksilla ei ole merkitystä. Autot mua ei juurikaan kiinnosta sen kummemmin vaikka mies olenkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä juuri kortin saanu tarvitse kallista autoa.
”Tarvitse” ja tarvitse, jos on rahaa ostaa parempi turvallinen auto lapselleen niin miksei ostaisi?
Eikö nyky-teinit pitäneet olla ympäristötietoisia? Tai eikö teot ja puheet kohtaa?