Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lihava voi pukea kesällä

Vierailija
13.05.2020 |

Olen 21v tyttö ja painan 95 kiloa ja haluun näyttää hyvältä kesällä.. Mitä voin pukea?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat näyttää hyvältä niin laihduta

ei ne vaatteet sun läskeilles mitään taikatemppua nimittäin pysty tekemään

Vierailija
22/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin juuri a-linjaisia tunikoita (eri pituisilla hihoilla) ja niitä sitten caprien kanssa. 

A-linjaset on just parhaita. Mistä niitä saa?

Mä ostin aikoinaan kaupasta a-linjaisen villakangastakin ja se oli niin passeli mun muodoille. Ensin en meinannut edes sovittaa, mutta myyjä piti pintansa. Siitä tuli ihan mun suosikki takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos haluat näyttää hyvältä niin laihduta

ei ne vaatteet sun läskeilles mitään taikatemppua nimittäin pysty tekemään

Mikä kukkakeppi se siellä taas vinkuu?

Vierailija
24/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pue mitään kun on noin vaikeaa, että pitää kysyä mitä saa pukea.

Vierailija
25/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää mitä itse mielit.

Mikäli jollain vaatemerkillä on sinulle käyviä kokoja (tai vaatteiden materiaali on muihinkin mittoihin, kuin mitä koko lapussa lukee joustavaa) on ne tarkoitettuja sinunkin käytettäviksesi. 🙂

Vierailija
26/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,miksei voi laihduttaa? mikä se on tän päivän tekosyy

Vierailija
27/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan peitä upeita rintojasi johonkin kaapuun. rinnoista nainen huomataan silikoni tytöt on kateellisia ja täälläkin aukovat päätään

Vierailija
28/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue päälle mitä vaan haluat ja missä on mukavin olla. Olet ihana.

Vierailija
29/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, makkarankuoren voit pukea. Nykyäänhän sellaista saa synteettisenäkin.

Vierailija
30/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maximekko.

Vierailija
31/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihan mitä mielesi tekee! Itselläni on kyllä sellainen ongelma kesäpukeutumisen kanssa, että tykkään käyttää hameita ja mekkoja, mutta reidet hankaavat yhteen. Paksujen sukkahousujen kanssa se ei haittaa, mutta ohuet sukkahousut eivät yleensä ongelmaan auta, jos kävelen yhtään enempää. Yleensä käytän kesäisin hameen alla pyöräilyshortseja, mutta niiden lahkeet tuppaavat ikävästi rullautumaan. Niinpä hieman paradoksaalisesti olen joutunut kesäisin suosimaan housuja (esim. kevyet pellavahousut), ja muihin aikoihin vuodesta voin vapaasti käyttää mieleisiäni hameita.

Vierailija
32/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa sopivassa koossa. 

No mutta kun silti kaikki näyttää päällä kamalalta :-(

160/85

Vierailija
33/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette haluttavia kirjoitti:

älä ainakaan peitä upeita rintojasi johonkin kaapuun. rinnoista nainen huomataan silikoni tytöt on kateellisia ja täälläkin aukovat päätään[/

Ohiksena, ettei kaikilla lihavilla ole ”upeita” rintoja.

Lihava, lähes rinnaton.

Vierailija
34/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/85

Sitten ne on väärän mallisia. :) Ei hoikillakaan kaikki näytä hyvältä.

Vierailija
35/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä ihan mitä mielesi tekee! Itselläni on kyllä sellainen ongelma kesäpukeutumisen kanssa, että tykkään käyttää hameita ja mekkoja, mutta reidet hankaavat yhteen. Paksujen sukkahousujen kanssa se ei haittaa, mutta ohuet sukkahousut eivät yleensä ongelmaan auta, jos kävelen yhtään enempää. Yleensä käytän kesäisin hameen alla pyöräilyshortseja, mutta niiden lahkeet tuppaavat ikävästi rullautumaan. Niinpä hieman paradoksaalisesti olen joutunut kesäisin suosimaan housuja (esim. kevyet pellavahousut), ja muihin aikoihin vuodesta voin vapaasti käyttää mieleisiäni hameita.

Mulla taas nuo pellavahousut menee jotenkin mykkyrälle nivusissa kun se kangas ei luista ollenkaan ja reidet hinksutaa niin liki toisiaan. Lisäksi kun pellava menee ryppyyn niin se kangas hankautuu tosi nopeasti rikki niistä ryppyjen "taitoksista" eli tulee sellaista jännää pikkureikää ihan riviin. Hankala selittää, mutta tuo harmittaa aivan järjettömästi koska tuollaiset pellavajoggerit ja pellavasortsit olisi ihan lemppari-alaosa kesällä.

Äh, nyt jo vtuttaa että tuo sama ongelma on edessä taas.

Vierailija
36/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/85

Yksi sääntö, älä käytä paitoja/t-paitoja, joissa olkasaumat roikkuu jossain käsivarren puolivälissä. Se tekee kenet tahansa löysän näköiseksi. Kun on hihasaumat siinä, missä olkapäät on oikeasti, niin on paljon ryhdikkäämmän näköinen. 

Vierailija
37/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi pukea mitä ikinä itse haluaa, eri asia on se mikä olisi pukevinta juuri omalle vartalolle. Jos olet omppuvartaloinen joilla on yleensä hyvät sääret, voi hyvin pitää shortseja,capreja tai lyhyitä hameita. Minä olen hyvin paksujalkainen tiimalasi ja haluan peittää pohkeet ja käsivarret. Rakastan maximekkoja joissa on pitkät tai 3/4 hihat ja tiukka yläosa. Kietaisumalli yläosissa sopii tiimalasille hyvin.

Mistä oot löytänyt maximekkoja 3/4-hihoilla? Juuri sellaisen haluaisin kesäksi, mutta en vain ole onnistunut löytämään.

t. toinen paksujalkainen tiimalasi :D

Vierailija
38/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miksi et halua missään nimessä laihduttaa

Vierailija
39/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/85

Sitten ne on väärän mallisia. :) Ei hoikillakaan kaikki näytä hyvältä.

Eli silti pitäisi pukeutua vaatteisiin mikä ei ole yhtään "omanlaisia" ja sellaisia joista tykkää? Esim itse tykkään aika perustyylistä eli farkut ja t-paita, ehkä villatakin kera olisi kiva viileämmän kelin asu mutta ei näytä mun päällä hyvältä. Samoin maksimekot olisi kivoja, mutta näytän ihan järkyttävältä tynnyriltä ja todellistakin paksummalta niissä. En siis kaipaakaan mitään makkarankuorimekkoa vaan sellaista sopivasti oversizea joka on rennon näköinen päällä, laskeutuu kauniisti ja hulmuaa väljänä mutta näytän lähinnä siltä kuin olisin vetänyt päälleni pussilakanan tai jonkun sirkusteltan..

Vierailija
40/87 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue mitä tahansa peittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi