Mitä lihava voi pukea kesällä
Olen 21v tyttö ja painan 95 kiloa ja haluun näyttää hyvältä kesällä.. Mitä voin pukea?
Kommentit (87)
Ihan sama oletko lihava vai laiha - jos Suomen kesä noudattelee tämän päivän säätä, tarvitset lämpimän toppatakin, pitkät housut, kaulahuivin ja käsineet.
t. Rannikolla +3 astetta
Sopivia vaatteita, ei liian pieniä! Mun lemppari pitkähihainen kukkamekko joka polvimittainen. Tokmannilta löytää myös hyviä vaatteita. :) t. n28v 121kg
Sopivan mallinen mekko, esim. polvipituinen kietaisumalli sopii lähes kaikille ruhoille. Tai jos reidet hinkkaa mekon kanssa niin shortsit/caprit ja joku kiva (halutessasi perseen peittävä) paita.
Itse suosin ihan toppeja tai t-paitoja ja caprihousuja. Inhoan esitellä käsivarsiani, joten monesti topin päällä on myös löysähkö trikootakki tms.
Mä tykkään käyttää caprien kanssa polven yläpuolelle yltäviä mekkoja, tunikoita tms.
Itse tilasin juuri a-linjaisia tunikoita (eri pituisilla hihoilla) ja niitä sitten caprien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski nainen ulkona on oksettava näky kesällä.
Entä läski mies joka liikkuu ilman paitaa?
Seksikäs uros. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän osoittaa dominanssinsa itsevarmalla kehonsa esiin tuomisella. Sillä niitä naaraita saa.
Älä kuuntele läski-vihaisten puheita. Ei ole painostasi kiinni, mitä voit pukea päällesi, pukeudu sellaisiin asuihin jotka sinun mielestäsi näyttävät hyvältä ja joissa tunnet olosi mukavaksi. Kaikilla on vaatteiden suhteen eri mieltymykset etkä koskaan voi miellyttää siis kaikkia, joten tärkeintä on löytää se oma tyyli. Jos haluat olla pienissä bikineissä, niin ole. Jos taas peittävässä jakkupuvussa, niin ole. Elämä on liian lyhyt oman tyylin rajoittamiseen. Et nyt kerro tuossa pituuttasi, joten en tiedä minkä kokoinen varsinaisesti olet, mutta jos kaipaat vinkkejä miten ylipainoinen voi kauniisti pukeutua vaatteeseen kuin vaatteeseen, niin googleta esim. Ashley Graham.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama oletko lihava vai laiha - jos Suomen kesä noudattelee tämän päivän säätä, tarvitset lämpimän toppatakin, pitkät housut, kaulahuivin ja käsineet.
t. Rannikolla +3 astetta
Rannikolla reipas merituuli pitää mielenkin virkeänä! Täällä lähin meri olisi Ladogan meri tuolla itärajan takana, jonka veli venäläinen ryöväsi meiltä viime sodassa.
Ihan tavallisesti . Farkkushortsit on hyvät ja hihaton toppi ym.. itsevarmuutta vaan se tärkeintä kauneus lähtee sisältäpäin.
Prismasta löytyy edullisia ja kivoja, myös isokokoisia vaatteita.
Painoin itse vielä joulukuussa hetken tuon 95 kiloa, joten tiedän missä sitä ylimääräistä on. Kerymät lähinnä reisissä ja vähän vatsan kohdalla. Tuolla painollahan ei vielä näytä ulospäin kauhean lihavalta, ellei ole kovin lyhyt ihminen. Pikemminkin niin että sitä ylimääräistä on vähän siellä täällä.
Aika pitkälle voi pukeutua samanlaisiin vaatteisiin kuin laihemmatkin. Tietysti sellaiset vaatteet jotka eivät kiristä, mutta ei liian telttamaisiakaan. Oikea vaatekoko näyttää varmasti kivalta ylläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä läski nainen joka liikkuu ilman paitaa?
Ihan semmoisia vaatteita mistä tykkää. Korostaa niitä hyviä puolia kropassa ni siinä ei kilot haittaa.
Minä tykkään välillä käyttää avokaulaista paitaa joka sopivasta mahaa peittää niin ei kukaan niitä kiloja katsele.
Toki voi pukea mitä ikinä itse haluaa, eri asia on se mikä olisi pukevinta juuri omalle vartalolle. Jos olet omppuvartaloinen joilla on yleensä hyvät sääret, voi hyvin pitää shortseja,capreja tai lyhyitä hameita. Minä olen hyvin paksujalkainen tiimalasi ja haluan peittää pohkeet ja käsivarret. Rakastan maximekkoja joissa on pitkät tai 3/4 hihat ja tiukka yläosa. Kietaisumalli yläosissa sopii tiimalasille hyvin.
Shortsit, hame, mekko, housut. Ihan samaa kuin hoikatkin.