"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Ei kai kukaan itseään kunnioittava yleensäkään lataile jotain kuvapyyhkäisydeittisovellusta ja kuvittele löytävänsä sitä kautta tooooosirakkauden? Get real!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan itseään kunnioittava yleensäkään lataile jotain kuvapyyhkäisydeittisovellusta ja kuvittele löytävänsä sitä kautta tooooosirakkauden? Get real!
Niin tämä. Leikitään puhelimella kuvapeliä ja kuvitellaan että sieltä löytyy juuri se kaikki mahdolliset ja mahdottomat kriteerit täyttävä unelmien prinssi joka ratsastaa haarniskassaan yksisarvisella noutamaan unelmien deiteille ja lopusta tehdään elokuvia , romaaneja ja rakkauslauluja
Miksi naiset eivät lataa kaikkia näitä odotuksiaan siihen omaan esittelytekstiinsä?
Ne kun on järjestään täynnä turhaa tietoa. Jos sitä on ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, kuka edes haluaa jonkin panosuhteen, jossa ei tarvitse olla toiselle edes kohtelias näköjään.
Tämä. En käsitä mitä ihmeellistä irtonumeroissa on, kun kaikki halveksivat lopulta toisiaan. Tähän nämä. sex date appit on meidät vieneet. Täydelliseen arvostus- ja luottamuspulaan.
Minulle vakava suhde on ihan vaan toista arvostava, pidempikestoinen ihmissuhde, jossa kumpikin on aidosti oma itsensä. Mutta kuka nykyään sellaiseen kykenee? Jokainen tinderistä seuraa etsivä on jotenkin kujalla tai rikki. Toiset eivät pyrikään muuhun kuin irtoseksiin. Miksei sitten etsitä vaan ihan rehellisesti sitä panoseuraa hauskanpitoon? Nää kiertoilmaukset mädättää tätä hommaa entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halutaan seksiä ihmisen kanssa, josta ei edes pidä tai joka ei ole omasta mielestä viehättävä?
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.
Siis tarkoittaako "en halua vakavaa" mielestäsi, että "en pidä sinusta etkä ole viehättävä, mutta pannaan silti"?
Monesti se näin näyttää olevan, ainakin tämän palstan, tämän keskustelun ja ikävä kyllä myös omien kokemusten perusteella.
Minkä arvoista on sellainen seksi, jota muistelee vastenmielisyydellä, mutta ”tulipahan pantua”? Jos siis lähtökohtana on se, että onpa tuo kamala luonne ja rumakin vielä, tai lievemmin että, ”ihan ok, mutta ei panoa enempää kiinnosta”. Miksi se seksi on kuitenkin tavoittelemisen arvoista?
Alkuperäinen
Aivan. Tumputtakaa tahoillanne. Täytyykö tässä liittyä johonkin kristittyjen Tinderiin?
Taitaa olla Kotisatama nimeltään.
Veikkaan että sielläkin on omat ongelmansa, mutta mikä estää yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Tuo on eri asia. "Ei mitään vakavaa" on minusta ehdoton kielto, että ei koskaan sinun kanssasi.
En usko, että kovin moni nainenkaan on heti naimisiin menossa. AP:kin haluaa harkita ensin, haluaako edes seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Kun itse olin Tinderissä niin etsin tavanomaisen näköistä miestä joka kumminkin miellytti silmää tavalla tai toisella (en siis mitään mallipojua). Tykkäyksen saivat mm. nätit simät, kiva hymy tai muuten hyvä kuva (esim kuva harrastuksesta jota myös minä harrastan tai lemmikin kera). Ja kyllä, katsoin ne muutkin kuvat läpi en vaan sitä ensimmäistä.N37
Mutta kun se jako menee näin:
Mallipojut, top 0,1-1%
Tavalliset mutta kiinnostavan oloiset miehet, top 20%
Ei-kiinnostavat, loput 80%Eikö 80% "ei-kiinnostavat" kategoriaan kuuluvien kannattaisi tehdä sitten jotain että heistä tulisi kiinnostavia!? Esim ottaa se hyvä kuva omasta harrastuksestaan. Kait ny kaikilla on edes jokin harrastus vaikka kesällä ongella käynti?
Löytyy, ei vaikutusta asiaan. Ei vaikka naisilla olisi samoja harrastuksia. Se ulkonäkö on niin keskeinen juttu netissä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Kun itse olin Tinderissä niin etsin tavanomaisen näköistä miestä joka kumminkin miellytti silmää tavalla tai toisella (en siis mitään mallipojua). Tykkäyksen saivat mm. nätit simät, kiva hymy tai muuten hyvä kuva (esim kuva harrastuksesta jota myös minä harrastan tai lemmikin kera). Ja kyllä, katsoin ne muutkin kuvat läpi en vaan sitä ensimmäistä.N37
Mutta kun se jako menee näin:
Mallipojut, top 0,1-1%
Tavalliset mutta kiinnostavan oloiset miehet, top 20%
Ei-kiinnostavat, loput 80%Eikö 80% "ei-kiinnostavat" kategoriaan kuuluvien kannattaisi tehdä sitten jotain että heistä tulisi kiinnostavia!? Esim ottaa se hyvä kuva omasta harrastuksestaan. Kait ny kaikilla on edes jokin harrastus vaikka kesällä ongella käynti?
Löytyy, ei vaikutusta asiaan. Ei vaikka naisilla olisi samoja harrastuksia. Se ulkonäkö on niin keskeinen juttu netissä.
M37
Minkälaisista naisista olisit kiinnostunut? Ikä, ulkonäkö, elämäntilanne suurinpiirtein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tinderin, OKCupidin ja muiden deittipalvelujen tilastoista.
Tinderissä n 11,5% miehistä pärjää. Lopuilla on todella hiljaista.
OKCupidissa naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi.
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkökulmasta mies joka haluaa naisesta vain pllua on silloin vain krpä panoa varten. Ja jos miehellä ei muuta ole tarjota kuin perus-jamppa kolme työntöä ja ravistus-seksi* niin miksi ihmeessä naisena haluaisin haaskata aikaani tuollaiseen mieheen. En miksikään. Patterilla toimiva vehje tai omat kädet hoitavat sen homman paremmin ja seuraava mies odottaa jo jonossa -next. Nämä on näitä Tinderin ja netti palstojen miehiä, joilla ei nainen tee mitään. Ja näitä riittää. Vtuttaa vaan että.tuhlaavat meidän naisten aikaa. Nämä turhakkeet voisi vonkua pllua jossain muualla niin voisi nainen käyttää aikansa niihin vähiin hyviin miehiin joita Tinderissä on eikä aika menisi katsoessa näitä turhakkeita pois. Hyvä jos sanoisivat jo infossaan että pllua ovat etsimässä niin voisi swaipata ne samantien pois. En halua tuhlata aikaani paskaan tavataan eli näihin turhakemiehiin
Ne miehet joitka eivät mainitse mitään infossa (ei tekstiä) ovat juuri usein niitä jotka ovat pi##un perässä. Joten swaippaa vaan suoraan vasemmalle. Näin minä teen.
On paljon miehiä, joilla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin seksi. Se kroppa rakennetaan ihan seksiä varten, rattopoikatyyliin. Mitään muuta nämä miehet ei naisista halua kuin panna ja päästä eroon. Siihen päälle nyt sitten voi ripotella nonparellia tai olla suorempi, mutta noiden valta on just sitä että naista nöyryytetään hänen tarpeellaan löytää vetovoimainen kumppani.
Ihan vapaasti voi valita, haluaako noiden kanssa piehtaroida ja mitä siitä luulee saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Tuo on eri asia. "Ei mitään vakavaa" on minusta ehdoton kielto, että ei koskaan sinun kanssasi.
En usko, että kovin moni nainenkaan on heti naimisiin menossa. AP:kin haluaa harkita ensin, haluaako edes seksiä.
Ja mikä tässä on teille naisille se ongelma?
Se että se ensin itse kuolaamanna tinder-match ei olekaan se unelmienne prinssi?
Siis en oikeasti ymmärrä mikä tässä teitä riepoo. Jotkut hakee seksiä, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkökulmasta mies joka haluaa naisesta vain pllua on silloin vain krpä panoa varten. Ja jos miehellä ei muuta ole tarjota kuin perus-jamppa kolme työntöä ja ravistus-seksi* niin miksi ihmeessä naisena haluaisin haaskata aikaani tuollaiseen mieheen. En miksikään. Patterilla toimiva vehje tai omat kädet hoitavat sen homman paremmin ja seuraava mies odottaa jo jonossa -next. Nämä on näitä Tinderin ja netti palstojen miehiä, joilla ei nainen tee mitään. Ja näitä riittää. Vtuttaa vaan että.tuhlaavat meidän naisten aikaa. Nämä turhakkeet voisi vonkua pllua jossain muualla niin voisi nainen käyttää aikansa niihin vähiin hyviin miehiin joita Tinderissä on eikä aika menisi katsoessa näitä turhakkeita pois. Hyvä jos sanoisivat jo infossaan että pllua ovat etsimässä niin voisi swaipata ne samantien pois. En halua tuhlata aikaani paskaan tavataan eli näihin turhakemiehiin
Ne miehet joitka eivät mainitse mitään infossa (ei tekstiä) ovat juuri usein niitä jotka ovat pi##un perässä. Joten swaippaa vaan suoraan vasemmalle. Näin minä teen.
On paljon miehiä, joilla ei ole naiselle muuta annettavaa kuin seksi. Se kroppa rakennetaan ihan seksiä varten, rattopoikatyyliin. Mitään muuta nämä miehet ei naisista halua kuin panna ja päästä eroon. Siihen päälle nyt sitten voi ripotella nonparellia tai olla suorempi, mutta noiden valta on just sitä että naista nöyryytetään hänen tarpeellaan löytää vetovoimainen kumppani.
Ihan vapaasti voi valita, haluaako noiden kanssa piehtaroida ja mitä siitä luulee saavansa.
Ja ihan samaa voi sanoa naisista.
En tiedä oliko jo juttua näistä "avoimin mielin" -miehistä :) Niitä riittää kans joka lähtöön.
Toikin tarkoittaa kokemukseni mukaan vain ja ainoastaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan se menee niin, että jos mies ihastuu, hän etenee vauhdilla. Muut naiset jäävät. Ei mitään vakavaa -miehet empivät ja vertailevat vaihtoehtoja. Kukaan ei ole kolahtanut kunnolla.
Tuossa on vaan se ongelma, että vauhtivillet voivat olla myös narsisteja jotka haluavat sitouttaa naisen nopeasti itseensä. Nainen puhutaan pyörryksiin ja ollaan maailman ihaninta. Totuus valkenee arvaamattomasta ja alistavasta luonteesta myöhemmin.
Vanha totuus: netti vetää puoleensa ihmisiä, jotka irl ja ensitapaamisella saattaisi olla helppo spotata. Kun ehtii lirkutella ja nostaa odotuksia (luoda mielikuvia) on helpompi edetä. Nettideittailun vaaroista on paljon kirjoja ja syystä. Mutta jokainen uskoo mihin haluaa.
N49 kirjoitti:
En tiedä oliko jo juttua näistä "avoimin mielin" -miehistä :) Niitä riittää kans joka lähtöön.
Toikin tarkoittaa kokemukseni mukaan vain ja ainoastaan seksiä.
Joo, voisi tehdä oman ketjun näistä kiertoilmauksista.
Soitellaan - en soita koskaan, koska sain jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Näyttää oikein ainakin itsellä. Naisilla ja suosituilla miehillä varmasti tulee nopeasti se 99+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tässä on teille naisille se ongelma?
Se että se ensin itse kuolaamanna tinder-match ei olekaan se unelmienne prinssi?
Siis en oikeasti ymmärrä mikä tässä teitä riepoo. Jotkut hakee seksiä, mitä sitten?
Mä en ehtinyt sanoa omaa mielipidettäni, kun mies oli päättänyt jo, että etsin jotain vakavaa ja täten emme voi jatkaa. Sitten kun sanoin ja mies siihen vastasi jotain lässynläätä, minua ei enää kiinnostanut. Jos oltaisiin päästy sänkyyn asti ja todettu, että tämähän on ihan kivaa, muttei tästä mitään kummempaa tule, niin tämä selvä. Mutta sinnepä ei ehditty.
AP
En ole mies, mutta sanoisin olevani tällainen "ei mitään vakavaa" -nainen. Tämä johtuu vain siitä, etten oikein tiedä mitä haluan. Toki kivan miehen kanssa voi (seksin lisäksi) tehdä kaikkea parisuhteeseen kuuluvaa kuten nukkua lähekkäin, harrastaa yhdessä, tavata toisten ystäviä, kokkailla yhdessä jne, mutta ei näiden asioiden tekeminen vaadi parisuhdetta sen toisen ihmisen kanssa. En siis tiedä haluanko mitään perinteistä parisuhdetta alkuunsakaan ja saatan olla ehkä poly kanssa. Nämä syyt eivät siis liity mitenkään siihen henkilöön, jota "tapailen", vaan ainoastaan vain omaan epävarmuuteeni itsestäni ja haluistani.
Mikä pelimies se on, joka suoraan sanoo, että ei etsi mitään vakavaa?
Todellinen pelimies on sopivan epämääräinen ja antaa vastapuolen ymmärtää olevansa ihaninta ikinä, sitten muutaman seksikerran jälkeen pelimies häivyttäytyy kuvioista.