"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies ei etsi mitään vakavaa tiettyjen naisten kanssa, mutta sitten haluaa kuitenkin jatkaa sen vakavan etsintää paneskellessaan näitä muita naisia samaan aikaan.
Jos pelisäännöt on kummallekin selvä, niin missä ongelma? Tapailua, missä toiseen ei sitouduta.
Kuka jaksaisi pelkkää panosuhdetta? Haluan tehdä naisen kanssa muutakin, mutten hae mitään 24/7 suhdetta. Liekö tämä luokiteltavissa "ei mitään vakavaa"?
Ainakin mun kokemuksen mukaan se on miehillä joko tai tuon kanssa. Joko ollaan liki takertuneena 24/7 ja vahditaan jokaista liikettä tai sitten pelkkää seksiä silloin kun miehelle sattuu sopimaan. Tuollaisesta takertujasta ei meinaa edes päästä eroon ja taas kun tuollaiselle toisenlaiselle tapailumiehelle itse sitten yrittää ehdottaa, että jotain muutakin voisi tehdä eli vaikka leffailtaa/pizzalla käyntiä ym rentoa niin ei millään sovi. Saati jos sitten ehdottaa jotain "vakavampaa" eli yhteistä mökkiviikonloppua tai vaikka reissua Tallinnaan.. Aina sama vastaus eli "katellaan/soitellaan" ja ikinä ei käy, koska kumminkaiman serkun talonrakennus alkoi ihan yllättäen just tänä viikonloppuna.
Miksi ei vaan voi viettää aikaa yhdessä ja tutustua toisiinsa ilman sen suurempia suunnitelmia? Miksi mies kuvittelee omistavansa sut yksien treffien perusteella tai sitten se yhdessä vietetty aika on kuin jokin rangaistus miehelle jota pitää vältellä parhaansa mukaan?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Eli miehen olisi mielestäsi pitänyt valehdella sinulle? Rehelliset ihmiset ovat harvassa. Itse kuulun samaan kastiin kuin tämä mies, en osaa valehdella. Onko se sitten tunneälyä valehdella, että kyllä tästä vielä jotain vakavaa voi kehittyä, kun todellisuus on aivan jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies sitten edes voisi haluta?
Narsistimies ei mitään muuta voikaan.
Sama pätee ns munahaukkoihin.
Kun ei kyetä rehelliseen kohtaamiseen ja jakamiseen, toimen on vain saalis/objekti. Jos nää pyöriskin vaan keskenään..
Mutta usein ne kiksit saadaan just toisen höynäyttämisestä. Paneminen on toisen halventamista. Rakastaahan nämä ei pysty, edes itseään.
Ja näin tätä arvottomuutta uusinnetaan. Jokainen vähänkin tunteva pelastakoon itsensä näiltä.
Jos sanoo, ettei halua mitään vakavaa, niin missä kohtaa se höynäytys on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies sitten edes voisi haluta?
Samaa mitä kaikki ihmiset. Elämänkumppanin, läheisyyttä, turvaa, rakkautta.
...niin naismaisesta ajatusmaailmasta kuin olla ja voi.
Onko käynyt mitenkään mielessä että keskimääräisellä miehellä voi olla ihan muu arvojärjestys?
Joo, on tullut mieleen! Ei mikään ihmekkään että on niin paljon yksinäisiä, itsekkäitä, katkeria ja kaunaisia miehiä. Jos ne arvot laitettaisiin toiseen järjestykseen niin tilanne voisi olla toinen ja ihmiset löytäisivät toisensa.
-eri-
Tuota... Miksi se miehen arvojärjestys on se minkä pitää muuttua? Voisihan se nainenkin miettiä onko vika hänen arvomaailmassaan.
No eipä tämä minua koske. Minulla ja puolisollani ovat juuri nuo läheisyys, turvallisuus, rakkaus ja kumppanuus tärkeimmät huumoria unohtamatta. Ajattelin silti toiseltakin kantilta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet, jotka eivät halua mitään vakavaa haluavat vain seksiä, mahdollisimman monelta. Yleensä heillä onkin monia naisia kierrossa samaan aikaan. Näin se vain menee. Terv Mies
Tai sitten he kuvittelevat niin.
Nää panomiehet tunnetusti keksii puolet. Kyllä suurin osa naisista kiertää ja seksiaddiktit pyörii omilla saiteillaan.
Ihan kaikkea ei kannata uskoa. Vonkaajat ja itsensäkauppaajat tekevät noin, koska muuhun eivät pysty. En tiedä onko se kovin kadehdittavaa, vaikka kateuttahan he haluavat lietsoa. Tyhjää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies ei etsi mitään vakavaa tiettyjen naisten kanssa, mutta sitten haluaa kuitenkin jatkaa sen vakavan etsintää paneskellessaan näitä muita naisia samaan aikaan.
Jos pelisäännöt on kummallekin selvä, niin missä ongelma? Tapailua, missä toiseen ei sitouduta.
Kuka jaksaisi pelkkää panosuhdetta? Haluan tehdä naisen kanssa muutakin, mutten hae mitään 24/7 suhdetta. Liekö tämä luokiteltavissa "ei mitään vakavaa"?
Ainakin mun kokemuksen mukaan se on miehillä joko tai tuon kanssa. Joko ollaan liki takertuneena 24/7 ja vahditaan jokaista liikettä tai sitten pelkkää seksiä silloin kun miehelle sattuu sopimaan. Tuollaisesta takertujasta ei meinaa edes päästä eroon ja taas kun tuollaiselle toisenlaiselle tapailumiehelle itse sitten yrittää ehdottaa, että jotain muutakin voisi tehdä eli vaikka leffailtaa/pizzalla käyntiä ym rentoa niin ei millään sovi. Saati jos sitten ehdottaa jotain "vakavampaa" eli yhteistä mökkiviikonloppua tai vaikka reissua Tallinnaan.. Aina sama vastaus eli "katellaan/soitellaan" ja ikinä ei käy, koska kumminkaiman serkun talonrakennus alkoi ihan yllättäen just tänä viikonloppuna.
Miksi ei vaan voi viettää aikaa yhdessä ja tutustua toisiinsa ilman sen suurempia suunnitelmia? Miksi mies kuvittelee omistavansa sut yksien treffien perusteella tai sitten se yhdessä vietetty aika on kuin jokin rangaistus miehelle jota pitää vältellä parhaansa mukaan?
N43
Siksi koska naiset juoksevat niiden "katsellaan"-miesten Tinder-ringeissä ja naisettomiksi jääneet vakavissaan olevat miehet ovat epätoivoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet joitka eivät mainitse mitään infossa (ei tekstiä) ovat juuri usein niitä jotka ovat pi##un perässä. Joten swaippaa vaan suoraan vasemmalle. Näin minä teen.
Entä ne lukuisat naiset, joilla ei profiilissa ole mitään? Minkä perässä he ovat?
No k*rvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne Tinderiin sitten näin:
- EN HAE 24/7 SUHDETTA, MUTTA HALUAN TEHDÄ NAISEN KANSSA MUUTAKIN KUIN PANNA. SAATAN SAMAAN AIKAAN TAPAILLA MYÖS MUITA.
Noin. Selvät pelisäännöt.
9 sivua nyt jankattu, miten ikävää oli kun mies kertoi oman kantansa jutun luonteeseen. Ongelma taisi olla, kun nainen halusi jotain muuta kuin mitä kuuli miehen haluavan.
Luuletko että treffeille edes pääsee vakavampaa haluavan naisen kanssa, jos selvästi kertoo oman linjansa? Ei pääse. Treffeille pääsee naisen kanssa, joka haluaa tuota vastaavaa. Mutta sellaistahan mies ei halua? Mies haluaa olla ainoa pukki kaalimaalla.
Noilla miehillä on isoja ongelmia, kun eteen ei ota ilman tuota kusetus-vedätys-esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet, jotka eivät halua mitään vakavaa haluavat vain seksiä, mahdollisimman monelta. Yleensä heillä onkin monia naisia kierrossa samaan aikaan. Näin se vain menee. Terv Mies
Nää panomiehet tunnetusti keksii puolet. Kyllä suurin osa naisista kiertää ja seksiaddiktit pyörii omilla saiteillaan.Ihan kaikkea ei kannata uskoa. Vonkaajat ja itsensäkauppaajat tekevät noin, koska muuhun eivät pysty. En tiedä onko se kovin kadehdittavaa, vaikka kateuttahan he haluavat lietsoa. Tyhjää elämää.
"Panomiehet" keksivät 99%. Nämä ovat niitä miehiä joita naiset pitävät pelimiehinä, eli miehiä jotka eivät oikeasti saa naista kuin maksamalla kaksi kertaa vuodessa.
Todellinen panomies ei koskaan kehuskele kaatojen määrällä siten että yksikään nainen voisi edes vahingossa kuulla. Miespuolisille kavereille voidaan kyllä kehuskella, yksityiskohtien ja salaa otettujen kuvien kera.
Päin vastoin panomies, joka on yleensä narsisti, pitää yllä tarkkaan harkittua julkisuuskuvaa ja uskoo itsekin olevansa kunnollinen mies jolla nyt vain sattuu olemaan terveet halut.
Nämä miehet ovat naisten silmissä tavallisia mutta jotenkin kiinnostavia miehiä joiden kanssa nyt vain tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Mulla on juuri päinvastainen kokemus. Kaikki on halunneet muutakin kuin seksiä, vaikkei vakavaa etsikään. Aina on vietetty aikaa kuin tyttö-ja poikaystävä, treffailtu, pantu ja puhuttu syvällisiä, vaikka onkin ollut tieto, ettemme loppuelämää yhdessä vietäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Siksi koska naiset juoksevat niiden "katsellaan"-miesten Tinder-ringeissä ja naisettomiksi jääneet vakavissaan olevat miehet ovat epätoivoisia.
Eli normaalia yksiavioista ja sitoutumishaluista miestä ei enää ole olemassakaan? Joko pitää huolia supermustasukkainen ja omistuksenhaluinen vässykkä tai sitten tyytyä munansa perässä juoksevaan wannabe-hidalgoon?
Jatkan siis sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää panomiehet tunnetusti keksii puolet. Kyllä suurin osa naisista kiertää ja seksiaddiktit pyörii omilla saiteillaan.Ihan kaikkea ei kannata uskoa. Vonkaajat ja itsensäkauppaajat tekevät noin, koska muuhun eivät pysty. En tiedä onko se kovin kadehdittavaa, vaikka kateuttahan he haluavat lietsoa. Tyhjää elämää.
Ja mitä sitten?
Ihan oikeasti?
Jos joku haluaa paneskella, niin mitä sitten.
Sinun tapasi elää on vain yksi monien joukossa. Naurettavaa jeesustelua ja hurskastelua
Rivien välistä kirjoitti:
Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.
Itseasiassa se on melko suora ilmaus siitä, ettei tämä mies kelpaa mihinkään.
Sulla taitaa olla joko lukemisessa tai ymmärtämisessä jotain häikkää. Vai etkö tiedä, mikä on Tinder?
Sekin on aika surkuhupaisaa, että miehet mainostavat elävänsä "kylmässä liitossa".
Jokainen nainen tietää, että silloin mies on surkea niin kumppanina kuin rakastajanakin, jos seksi ei rouvalle kelpaa.
Mikään ei vie naisen haluja tehokkaammin kuin itsekäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, kuka edes haluaa jonkin panosuhteen, jossa ei tarvitse olla toiselle edes kohtelias näköjään.
Tämä. En käsitä mitä ihmeellistä irtonumeroissa on, kun kaikki halveksivat lopulta toisiaan. Tähän nämä. sex date appit on meidät vieneet. Täydelliseen arvostus- ja luottamuspulaan.
Minulle vakava suhde on ihan vaan toista arvostava, pidempikestoinen ihmissuhde, jossa kumpikin on aidosti oma itsensä. Mutta kuka nykyään sellaiseen kykenee? Jokainen tinderistä seuraa etsivä on jotenkin kujalla tai rikki. Toiset eivät pyrikään muuhun kuin irtoseksiin. Miksei sitten etsitä vaan ihan rehellisesti sitä panoseuraa hauskanpitoon? Nää kiertoilmaukset mädättää tätä hommaa entisestään.
Oudointa tosiaan on, että nämä "vain seksiä"-tyypit ei kelpuuta vastaavaa ihmistä itselleen vaan pitävät itse näitä "vain seksiä"-vastinkappaleitaan jotenkin huonoina/epäilyttävinä. Tämä pätee etenkin miehiin. Miksi pelkän irtoseksin perässä oleva mies ei kelpuuta siihen irtoseksiin sitä pelkkää irtoseksiä hakevaa naista vaan haussa onkin mieluummin nainen joka nimenomaa ei halua eikä hae pelkkää irtoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä kirjoitti:
Se on kiertoilmaus, että nainen kelpaa seksiin, muttei seurusteluun.
Itseasiassa se on melko suora ilmaus siitä, ettei tämä mies kelpaa mihinkään.
Sulla taitaa olla joko lukemisessa tai ymmärtämisessä jotain häikkää. Vai etkö tiedä, mikä on Tinder?
Miehet etsii Tinderistä ensisijaisesti panoja.
Sinä kuvittelet sen olevan aviomieskatalogi? Niinkö? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Eli normaalia yksiavioista ja sitoutumishaluista miestä ei enää ole olemassakaan? Joko pitää huolia supermustasukkainen ja omistuksenhaluinen vässykkä tai sitten tyytyä munansa perässä juoksevaan wannabe-hidalgoon?
Jatkan siis sinkkuna.
Jatka ihmeessä sinkkuna, jos näet miehet vain ääripäinä. Tinder on panosovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Tuo on eri asia. "Ei mitään vakavaa" on minusta ehdoton kielto, että ei koskaan sinun kanssasi.
En usko, että kovin moni nainenkaan on heti naimisiin menossa. AP:kin haluaa harkita ensin, haluaako edes seksiä.
Ja mikä tässä on teille naisille se ongelma?
Se että se ensin itse kuolaamanna tinder-match ei olekaan se unelmienne prinssi?
Siis en oikeasti ymmärrä mikä tässä teitä riepoo. Jotkut hakee seksiä, mitä sitten?
Mä en ehtinyt sanoa omaa mielipidettäni, kun mies oli päättänyt jo, että etsin jotain vakavaa ja täten emme voi jatkaa. Sitten kun sanoin ja mies siihen vastasi jotain lässynläätä, minua ei enää kiinnostanut. Jos oltaisiin päästy sänkyyn asti ja todettu, että tämähän on ihan kivaa, muttei tästä mitään kummempaa tule, niin tämä selvä. Mutta sinnepä ei ehditty.
AP
Eli miehen olisi kannattanut vain pitää suunsa kiinni. Olisi saanut pillua, eikä mitään ongemaa olisi syntynyt. Eiköhän tässä tullut todistettua monen kirjoittajan pointti.
Ilmeisesti vain rehellisyys voi loukata suomalaista naista. Turha sitten valittaa, jos antaa kohdella miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Pyörin muutamassa veloille omistetussa ryhmässä joissa on käynyt ilmi ettei velamiehiä tahdo oikeasti olla olemassakaan. Ne jotka onkin edustaa 1% osuutta. Loput feikkaa päästäkseen suhteeseen naisen kanssa jonka yrittävät lopulta käännyttää perheelliseksi.
Tarkoitatko facen/tms. ryhmiä? Itse olen 110% velamies ja olisi hienoa tutustua edes jossakin kaltaisiinsa naisiin. Deittisovelluksissa olen törmännyt jopa 45-vuotiaaseen naiseen, joka vielä haaveili perheestä.
Perheellisillä on perheellisten kiireet, eikä mielestäni mitään pysyvää suhdetta voi rakentua, jos kuukaudessa on mahdollista tavata vain 1-3 päivänä korkeintaan. Tätäkin on kokeiltu. Jos lapset aikuisia, niin sitten tietenkin eri juttu.
M42
On edelleen ihmisiä, jotka eivät näe ihmissuhteita markkinoina. Niitä on enemmän kuin ehkä av:lla uskoisi.
Jos näet itsesi ja muut tavaroina tai hyödykkeinä, älä hämmästy jos jäät yksin. Hyvin moni haluaa edelleen olla ihminen.
Samoin ihmiset eivät ole näppärästi joko laaduttomia tai laadukkaita vaan aika usein siltä väliltä. Sitä kutsutaan keskeneräisyydelsi ja epätäydellisyydeksi.
Kaikki ns tolkut ihmiset etsivät hyvää tyyppiä. Ei ihmeellistä. Ei koriste-esinettä tai pokaalia. Riittävän kiinnostavaa ihmistä, ja se itsetuntemus yleensä näkyy ihmistä myönteisesti.
Ihan itse saa päättää miten hullussa maailmassa haluaa elää. Samanmielisiä taatusti löytyy.