"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Ei miehet ole teille mitään parisuhdetta velkaa kuten ette tekään ole kellekään velkaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taas todistaa sen miten yksinkertaisia ja tyhmiä miehet ovat. Nainen on Tinderissä tai Nettideiteillä ja etsii elämänkumppania niin mies luulee saavansa pllua kun laittaa naiselle viestiä, mutta sanoo että en ole mitään vakavaa seuraa hakemassa!? Haloo. Sanokaa se suoraan siinä ilmoituksessa, niin voimme skipata teidät pois välittömästi. Naisilla on niin paljon tarjokkaita Tinderissä, että en halua tuhlata aikaani johonkin Jormasn joka on siellä pllua mankumassa.
Lukeeko omassa biossasi että haet aviomiestä?
Millä perusteella mätsäät miesten kanssa Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Naisen näkökulmasta mies joka haluaa naisesta vain pllua on silloin vain krpä panoa varten. Ja jos miehellä ei muuta ole tarjota kuin perus-jamppa kolme työntöä ja ravistus-seksi* niin miksi ihmeessä naisena haluaisin haaskata aikaani tuollaiseen mieheen. En miksikään. Patterilla toimiva vehje tai omat kädet hoitavat sen homman paremmin ja seuraava mies odottaa jo jonossa -next. Nämä on näitä Tinderin ja netti palstojen miehiä, joilla ei nainen tee mitään. Ja näitä riittää. Vtuttaa vaan että.tuhlaavat meidän naisten aikaa. Nämä turhakkeet voisi vonkua pllua jossain muualla niin voisi nainen käyttää aikansa niihin vähiin hyviin miehiin joita Tinderissä on eikä aika menisi katsoessa näitä turhakkeita pois. Hyvä jos sanoisivat jo infossaan että pllua ovat etsimässä niin voisi swaipata ne samantien pois. En halua tuhlata aikaani paskaan tavataan eli näihin turhakemiehiin
Ne miehet joitka eivät mainitse mitään infossa (ei tekstiä) ovat juuri usein niitä jotka ovat pi##un perässä. Joten swaippaa vaan suoraan vasemmalle. Näin minä teen.
Kokemukseni mukaan se menee niin, että jos mies ihastuu, hän etenee vauhdilla. Muut naiset jäävät. Ei mitään vakavaa -miehet empivät ja vertailevat vaihtoehtoja. Kukaan ei ole kolahtanut kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia (joita on nykyään lisääntyvin määrin) sitten taas haukutaan myös itsekkäiksi tiettyjen miesten taholta kun meidän takia koko Suomi näivettyy!!
Keitä tämä veloja erityisesti haukkuvat miehet oikein on? Luulisi että miehille tämä on stereotypisesti vain positiivinen seikka. Toki kommenttisi jo aikamoinen yleistys myös.
Pyörin muutamassa veloille omistetussa ryhmässä joissa on käynyt ilmi ettei velamiehiä tahdo oikeasti olla olemassakaan. Ne jotka onkin edustaa 1% osuutta. Loput feikkaa päästäkseen suhteeseen naisen kanssa jonka yrittävät lopulta käännyttää perheelliseksi.
Sis, velamiehiä ei ole velanaisille. Velamiehiä kyllä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti lapsettomia naisia (joita on nykyään lisääntyvin määrin) sitten taas haukutaan myös itsekkäiksi tiettyjen miesten taholta kun meidän takia koko Suomi näivettyy!!
Keitä tämä veloja erityisesti haukkuvat miehet oikein on? Luulisi että miehille tämä on stereotypisesti vain positiivinen seikka. Toki kommenttisi jo aikamoinen yleistys myös.
Pyörin muutamassa veloille omistetussa ryhmässä joissa on käynyt ilmi ettei velamiehiä tahdo oikeasti olla olemassakaan. Ne jotka onkin edustaa 1% osuutta. Loput feikkaa päästäkseen suhteeseen naisen kanssa jonka yrittävät lopulta käännyttää perheelliseksi.
Sis, velamiehiä ei ole velanaisille. Velamiehiä kyllä riittää...
Eipä riitä. Puhe oli oikeista velamiehistä ei näistä feikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Rationalisoida”😂
Joo, jatka yrittämistä.
Kerrotko mikä tässä tilanteessa on ongelma?
No kiitos nyt kovasti (ironiaa), että haluat naisen puolesta ”rationalisoida”, selittää ja järkeistää mikä tässä kuviossa naista häiritsee, kun eihän se nainen reppana sitä itse kykene hahmottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet joitka eivät mainitse mitään infossa (ei tekstiä) ovat juuri usein niitä jotka ovat pi##un perässä. Joten swaippaa vaan suoraan vasemmalle. Näin minä teen.
Entä ne lukuisat naiset, joilla ei profiilissa ole mitään? Minkä perässä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
No kiitos nyt kovasti (ironiaa), että haluat naisen puolesta ”rationalisoida”, selittää ja järkeistää mikä tässä kuviossa naista häiritsee, kun eihän se nainen reppana sitä itse kykene hahmottamaan.
Olen eri, mutta kerrotko minulle tyhmälle, että mikä tässä monen sivuvalituksessa on oikeasti ongelma? Jos toinen etukäteen tietää, ettei toinen hae mitään vakavaa, niin eikö tämä ole molemmille hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Kun itse olin Tinderissä niin etsin tavanomaisen näköistä miestä joka kumminkin miellytti silmää tavalla tai toisella (en siis mitään mallipojua). Tykkäyksen saivat mm. nätit simät, kiva hymy tai muuten hyvä kuva (esim kuva harrastuksesta jota myös minä harrastan tai lemmikin kera). Ja kyllä, katsoin ne muutkin kuvat läpi en vaan sitä ensimmäistä.N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kerrotko minulle tyhmälle, että mikä tässä monen sivuvalituksessa on oikeasti ongelma? Jos toinen etukäteen tietää, ettei toinen hae mitään vakavaa, niin eikö tämä ole molemmille hyvä?
Se, että mies ei etsi mitään vakavaa tiettyjen naisten kanssa, mutta sitten haluaa kuitenkin jatkaa sen vakavan etsintää paneskellessaan näitä muita naisia samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies ei etsi mitään vakavaa tiettyjen naisten kanssa, mutta sitten haluaa kuitenkin jatkaa sen vakavan etsintää paneskellessaan näitä muita naisia samaan aikaan.
Jos pelisäännöt on kummallekin selvä, niin missä ongelma? Tapailua, missä toiseen ei sitouduta.
Kuka jaksaisi pelkkää panosuhdetta? Haluan tehdä naisen kanssa muutakin, mutten hae mitään 24/7 suhdetta. Liekö tämä luokiteltavissa "ei mitään vakavaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma? Eikö seksiä haluava nainen nautikaan seksistä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä se ongelma tuossa on, jos mies kertoo tämän avoimesti ja nainen voi itse päättää, haluaako paneskella vai ei? Ketään ei vedätetä, ja jos ei halua paneskella, niin voi kieltäytyä.
Kai ap muutti jo biotekstiinsä sen, ettei halua keskustella "en etsi mitään vakaavaa"-miesten kanssa?
Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mies laittoi eilen viestiä ja vähän avasi tilannettaan. Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa. Selitin, että en itsekään osaa juuri nyt tällä hetkellä sanoa, mitä haluan ja se on minulle okei juuri nyt. Tähän mies vastasi: "Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa. Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Olin siinä jo vihreän puolella hetken verran, ja ajattelin, että no tämähän voisi olla ihan kiva kesäjuttu, mutta ei jummmmlaaaaauuuuta tätä loppukaneettia. Ei tulisi näin naisena mieleenkään sanoa KENELLEKÄÄN, että pidän sua tässä nyt vähän varalla siihen asti, että tulee joku kivempi vastaan. Toiv. ei haittaa. Suoraan jostain ala-asteikäisten leikeistä meno näköjään edelleen näin kolmekymppisenä.
Loppuisi jo korona, niin pääsisi tapaamaan ihmisiä reaalimaailmassa.
Miehenäkin sanoisin että klassikko.
Otetaanpa esimerkiksi tuntemani tyyppi, jota voisi kuvata pelimieheksi.
"Taustalla on rankka ero pitkästä suhteesta ja pieni lapsi, nämä asiat minulla olivat toki jo tiedossa."
Sopii kuvaukseen. Ero oli seurausta siitä kun mies kyllästyi lapsiaikaan ja alkoi pettämään naista parikymppisten Tinder-tytyjen kanssa jo tämän ollessa raskaana. Mies perusteli tämän sillä että tarvitsi rakkautta, ts. kyse oli terveestä itsekkyydestä (tähän palataankin myöhemmin).
"Okei, no hyvä. En vain halua loukata tunteitasi siinä vaiheessa, kun olemme tapailleet kevyesti jo tovin ja minä löydänkin jonkun, jonka kanssa haluankin jotain vakavaa."
Jep, olit riittävän hyvä panoksi mutta et riittävän hyvä suhteeseen. Näin tuntemallani tyypilläkin oli. Oli muutama vakipano, irtopanoja tietty, pari semmoista ehkänaista ja yksi joka kiinnosti mahdollisesti tosissaankin.
"Ajattelen liikaa muiden ihmisten tunteita, kun pitäisi vain ajatella omiani."
Ja tässä palataan siihen terveeseen itsekkyyteen. Tämäkin heppu oli mielestään liian epäitsekäs ja tämä oli syynä eroon (ja siihen pettämiseen). Olisi pitänyt olla tervettä itsekkyyttä enemmän.
ps. näiden pelimiesten ajattelutavassa on jotain naismaista. Jotenkin kaikki on monimutkaista ja suhteellista, tunteet ratkaisevat, ei ole selkeästi oikeaa ja väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Kun itse olin Tinderissä niin etsin tavanomaisen näköistä miestä joka kumminkin miellytti silmää tavalla tai toisella (en siis mitään mallipojua). Tykkäyksen saivat mm. nätit simät, kiva hymy tai muuten hyvä kuva (esim kuva harrastuksesta jota myös minä harrastan tai lemmikin kera). Ja kyllä, katsoin ne muutkin kuvat läpi en vaan sitä ensimmäistä.N37
Mutta kun se jako menee näin:
Mallipojut, top 0,1-1%
Tavalliset mutta kiinnostavan oloiset miehet, top 20%
Ei-kiinnostavat, loput 80%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä se ongelma tuossa on, jos mies kertoo tämän avoimesti ja nainen voi itse päättää, haluaako paneskella vai ei? Ketään ei vedätetä, ja jos ei halua paneskella, niin voi kieltäytyä.
Mies taisi kertoa tuon vasta kun seksiä oli jo harrastettu. Tiesi että muuten ei seksiä tule. Tämä itseäni ainakin noissa miehissä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelisäännöt on kummallekin selvä, niin missä ongelma? Tapailua, missä toiseen ei sitouduta.
Kuka jaksaisi pelkkää panosuhdetta? Haluan tehdä naisen kanssa muutakin, mutten hae mitään 24/7 suhdetta. Liekö tämä luokiteltavissa "ei mitään vakavaa"?
Jos sanot naiselle ettet halua 24/7 suhdetta, niin sitten ongelmaa ei ole. Jos et sano, sitten on.
Panosovelluksessa etsitään panoja.
Tämä on sinulle yllätys? Ja panosovelluksessa naiset ihan itse valitsevat kenen kanssa matchaavat.
Ketjun naisista puoletkaan ei ole edes Tinderissä, mutta räksytystä riittää.
Ja aloittajakin voi lopettaa panosovelluksen koska tahansa ja siirtyä pokaamaan miehiä ihan oikeassa elämässä. Tämä ei tietenkään sovi, koska Tinder on naisten karkkikauppa. Kotisohvalle pitää aviomies saada