"Ei mitään vakavaa" -miehet
Olen aivan loputtoman kyllästynyt näihin "ei mitään vakavaa" -miehiin. En minäkään välttämättä mitään vakavaa halua juuri tällä punaisella sekunnilla, mutta en myöskään pysty yhden tapaamisen perusteella tekemään päätöstä, haluanko edes sitä "ei niin vakavaa" jonkun tusinamiehen kanssa. Se oletus, että minä automaattisesti parin viestin vaihdon ja yhden tapaamisen jälkeen haluan jonkun tyypin kanssa jotain vakavaa alkaa ihan toden teolla ärsyttämään! Miksi Tinder on täynnä näitä ääliöitä?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies sitten edes voisi haluta?
Narsistimies ei mitään muuta voikaan.
Sama pätee ns munahaukkoihin.
Kun ei kyetä rehelliseen kohtaamiseen ja jakamiseen, toimen on vain saalis/objekti. Jos nää pyöriskin vaan keskenään..
Mutta usein ne kiksit saadaan just toisen höynäyttämisestä. Paneminen on toisen halventamista. Rakastaahan nämä ei pysty, edes itseään.
Ja näin tätä arvottomuutta uusinnetaan. Jokainen vähänkin tunteva pelastakoon itsensä näiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Tuo on eri asia. "Ei mitään vakavaa" on minusta ehdoton kielto, että ei koskaan sinun kanssasi.
En usko, että kovin moni nainenkaan on heti naimisiin menossa. AP:kin haluaa harkita ensin, haluaako edes seksiä.
Ja mikä tässä on teille naisille se ongelma?
Se että se ensin itse kuolaamanna tinder-match ei olekaan se unelmienne prinssi?
Siis en oikeasti ymmärrä mikä tässä teitä riepoo. Jotkut hakee seksiä, mitä sitten?
Mä en ehtinyt sanoa omaa mielipidettäni, kun mies oli päättänyt jo, että etsin jotain vakavaa ja täten emme voi jatkaa. Sitten kun sanoin ja mies siihen vastasi jotain lässynläätä, minua ei enää kiinnostanut. Jos oltaisiin päästy sänkyyn asti ja todettu, että tämähän on ihan kivaa, muttei tästä mitään kummempaa tule, niin tämä selvä. Mutta sinnepä ei ehditty.
AP
Ja mikä tässä nyt oli se ONGELMA?
Sinä selvästikin jo inhoat miestä, mutta harmittaa kun et päässyt nussimaan? Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on naisille punainen vaate, jos ilmaisee haluavansa ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tuleman pitää. Naimisiinmenohalut pitäisi ilmaista heti siinä profiilissa tai ei tule mitään.
Tuo on eri asia. "Ei mitään vakavaa" on minusta ehdoton kielto, että ei koskaan sinun kanssasi.
En usko, että kovin moni nainenkaan on heti naimisiin menossa. AP:kin haluaa harkita ensin, haluaako edes seksiä.
Se että se ensin itse kuolaamanna tinder-match ei olekaan se unelmienne prinssi?
Siis en oikeasti ymmärrä mikä tässä teitä riepoo. Jotkut hakee seksiä, mitä sitten?
Mä en ehtinyt sanoa omaa mielipidettäni, kun mies oli päättänyt jo, että etsin jotain vakavaa ja täten emme voi jatkaa. Sitten kun sanoin ja mies siihen vastasi jotain lässynläätä, minua ei enää kiinnostanut. Jos oltaisiin päästy sänkyyn asti ja todettu, että tämähän on ihan kivaa, muttei tästä mitään kummempaa tule, niin tämä selvä. Mutta sinnepä ei ehditty.
AP
Eihän mikään estä sinua menemästä nytkään sänkyyn, jos kerran ainoa ongelma tuossa oli se, että mies kertoi aikeistaan liian aikaisin. Minusta on parempi, että mies kertoo ennen sänkypuuhia, että muu ei sitten kiinnosta, ja saatanpa jonkun vakavastiotettavankin tässä löytää. Nimittäin tuotahan monet miehet harrastaa, eivät vain kerro sitä vaan sepittävät kaikkea "olen solmussa tunteideni kanssa, minulla on sitoutumiskammo, hamsterini kaipaa liikaa huomiotani" jne. Tylyltähän se suora puhe kuulostaa mutta parempi se kuin huijaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies sitten edes voisi haluta?
Narsistimies ei mitään muuta voikaan.
Sama pätee ns munahaukkoihin.
Kun ei kyetä rehelliseen kohtaamiseen ja jakamiseen, toimen on vain saalis/objekti. Jos nää pyöriskin vaan keskenään..
Mutta usein ne kiksit saadaan just toisen höynäyttämisestä. Paneminen on toisen halventamista. Rakastaahan nämä ei pysty, edes itseään.
Ja näin tätä arvottomuutta uusinnetaan. Jokainen vähänkin tunteva pelastakoon itsensä näiltä.
Sinä tuskin olet Tinderissä. Ja siitä kamalasta seksistä sinäkin olet alkusi saanut.
En ymmärrä mikä tässä on ongelma tässä pinnallisessa nykymaailmassa.
Ihmiset voisivat suhtautua siihen seksiin vähemmän tiukkapipoisesti.
Ja sitten nämä romantikkohaihattelijat voisivat ilmoittaa sen oman maailmankuvansa kaikille ihan selkeästi jo kättelyssä. Eikä itkeä maailman pahuutta omissa pilvilinnoissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Nykyajan miehistä ei ole tuohon.
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Itse olen kyllä vain mielissäni, jos miehen profiilissa lukee ihan suoraan, mitä on etsimässä. Vaikka se sitten olisikin se itselleni epämieluinen vaihtoehto, voisin vain swaipata hyvillä mielin vasemmalle ja jatkaa kaltaiseni etsintää.
Paremmin minä sen jo heti tuntemattoman ihmisen profiilista luettuani kestän, kuin sitten muutaman kuukauden deittailun jälkeen, kun olen jo mahdollisesti itse ehtinyt ihastua mieheen.
-eri
Ja ap veti herneet kun asia otettiin esiin jo ekoilla treffeillä.
Toisilla, koska olisi päästy panemaan vasta kolmansilla treffeillä. Mutta ne kolmannet treffit sitten merkitsivät, että etsin jotain tosi vakavaa. Mies oletti, se ärsytti. Minusta on kevyenkin tapailun lähtökohtana melko tökeröä viestiä, että sopii jos tapaillaan, kunhan vain tiedät että olet varasijalla sitten ja sehän ei muuksi muutu. Tuntuisikohan tuo miehestäkään kauhean kiihottavalta, jos noin muotoilisin asian?
ap
Olettiko mies mitään vai tiedostiko että jotkut haluavat jo nopeasti vakavaa suhdetta? Koska ei ollut sinusta varma, niin kertoi omasta puolestaan ettei ole itse valmis vakavaan suhteeseen? Mikä siinä oli väärin? Sekö että oli avoin ja antoi sinulle mahdollisuuden päättää haluatko seksiä ilman vakavaa suhdetta vai se, että kehtasi ajatella että olisi edes mahdollisuus siihen että sinä haluaisit hänen kanssaan jotain vakavaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies kysyi ekoilla treffeillä, että vieläkö voisin tulevaisuudessa haluta lapsia (minulla oli kaksi) ja mennä naimisiin :D Oli ilmeisesti alusta saakka sitten vakavalla mielellä liikkeellä. Tästä on aikaa nyt 14 vuotta ja yhdessä siis ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sinä selvästikin jo inhoat miestä, mutta harmittaa kun et päässyt nussimaan? Vai mitä?
Ilmeisesti ap loukkaantui siitä, että mies tiesi niin pian ettei halunnut mitään vakavaa. Ei pitänyt ap:ta vaimomateriaalina tms. Ap olisi kai halunnut paneskella ja olla itse se, joka toteaa ensin, ettei tästä nyt sen enempää tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies enää haluaa nykynaisista(nirppanokista) mitään vakavaa. Pil.lua vaan.
Hienoa huomata, että löysin itselleni harvinaisuuden. Mies teki alusta asti selväksi, että haluaa kanssani loppuelämän suhteen. Ollaan seurustelu nyt toista vuotta ja kaikki hyvät tuntemukset miehestä ovat vahvistuneet todeksi. t. n
Minulla lukee tinderin profiilissakin, että etsin parisuhdetta. Ulkonäkö on se joka ratkaisee kenelle naiset tykkäyksen laittaa on mun kokemus, koska näitä ei mitään vakavaa miehiä kuitenkin naiset tapailee. Itse en ole käynyt vuosiin treffeillä.
M37
Kun itse olin Tinderissä niin etsin tavanomaisen näköistä miestä joka kumminkin miellytti silmää tavalla tai toisella (en siis mitään mallipojua). Tykkäyksen saivat mm. nätit simät, kiva hymy tai muuten hyvä kuva (esim kuva harrastuksesta jota myös minä harrastan tai lemmikin kera). Ja kyllä, katsoin ne muutkin kuvat läpi en vaan sitä ensimmäistä.N37
Mutta kun se jako menee näin:
Mallipojut, top 0,1-1%
Tavalliset mutta kiinnostavan oloiset miehet, top 20%
Ei-kiinnostavat, loput 80%Eikö 80% "ei-kiinnostavat" kategoriaan kuuluvien kannattaisi tehdä sitten jotain että heistä tulisi kiinnostavia!? Esim ottaa se hyvä kuva omasta harrastuksestaan. Kait ny kaikilla on edes jokin harrastus vaikka kesällä ongella käynti?
Löytyy, ei vaikutusta asiaan. Ei vaikka naisilla olisi samoja harrastuksia. Se ulkonäkö on niin keskeinen juttu netissä.
M37
Minkälaisista naisista olisit kiinnostunut? Ikä, ulkonäkö, elämäntilanne suurinpiirtein?
Sellaisista jolla kiinnostaisi yhdessä harrastaa ja keksiä muutakin kivaa tekemistä esim. itse harrastan mm. maastopyöräilyä, moottoripyöräilyä, kalastusta. Koirakin minulla on jonka kanssa liikun. Ei tietenkään tarvitse olla kiinnostunut juuri samoista asioista ja kyllä minutkin saisi mukaan johonkin itselle uuteen juttuun.
Suunnilleen itseni ikäinen, tinderissä taisi olla 30-43v haarukka. Olihan minulla perhehaaveitakin, mutta ne olen jo kuopannut. Ei olisi naisen lapset itselle ongelma.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tinderin, OKCupidin ja muiden deittipalvelujen tilastoista.
Tinderissä n 11,5% miehistä pärjää. Lopuilla on todella hiljaista.
OKCupidissa naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi.
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Voi olla kumpaa tahansa.
Tuosta oli se testi.
Perusnätti nainen sai neutraalilla kasvokuvalla 80% tykkäyksiä, siis 250+/300.
Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja, 60% miehistä swaippasi oikealle.
Jos mies saa tuollaisen määrän tykkäyksiä, ulkonäön pitää olla viittä vaille miesmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ilmeisesti ap loukkaantui siitä, että mies tiesi niin pian ettei halunnut mitään vakavaa. Ei pitänyt ap:ta vaimomateriaalina tms. Ap olisi kai halunnut paneskella ja olla itse se, joka toteaa ensin, ettei tästä nyt sen enempää tulekaan.
Ilmeisestikin näin. Aloittajan maailma romahti, kun ei saanut päsmäröidä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miten tunneälyltään köyhä pitää olla, ettei tajua että tässä tuo kyseinen mies yritti sanoa sinulle = Ei kiitos, en ole kovin kiinnostunut sinusta. Näin miehenä tällaiset jutut ymmärtää heti jos tulee naisen suunnalta. Ei ihme jos on vaikeaa ihmissuhdemarkkinoilla.
Niin, miksi ne miehet valehtelevat?
Minä voin kertoa, ihan miehen näkökulmasta. Mikä tarkoittaa että vastaus ammutaan alas koska se ei ole sitä mitä te haluaisitte kuulla.
Fakta on että miehissä on enemmän sellaisia jotka haluaisivat seksiä ilman syvällisempää tutustumista. Toinen fakta on että jos nainenkin haluaa vain seksiä, ovat vaatimukset mm. ulkonäön suhteen kovemmat kuin parisuhteeseen (ellei nainen ole kärkiluokkaa, jolloin vain komea mies kelpaa joka tapauksessa).
Nyt voit ihan rauhassa aloittaa sen "parisuhteessa vaaditaan enemmän"-jankkauksen. Ulkonäön ja muutaman muun kriteerin suhteen ei vaadita. Semmoinen perusmies joka ei ole erityisen komea, ei supliikki eikä seksuaalisesti itsevarma ja määrätietoinen, voi saada parisuhteen ja yleensä saakin. Mutta pelkkää seksiä ei tipu. Siihen valkataan erilainen uros, etenkin kun on mistä valkata.
Lopputuloshan on se että jos mies joka ei ole luokkaa miesmalli haluaa pelkkää seksiä, on ainoa keino valehteleminen. Kannattaa pitää yllä toivoa parisuhteesta. Ja vaikka mies olisi hyvin komea, valehtelu kannattaa silti koska siten saa laadukkaampia naisia.
Tuolle nyt ei voi mitään. Naiset eivät ala suosimaan seksisuhteisiin oman tasoisiaan kun laatumiehiäkin on tarjolla, eivätkä miehet lakkaa haluamasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tinderin, OKCupidin ja muiden deittipalvelujen tilastoista.
Tinderissä n 11,5% miehistä pärjää. Lopuilla on todella hiljaista.
OKCupidissa naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi.
Yleensä kyseessä ollut arvioita tykkäyksistä, koska mikään palvelu ei taida dataansa jakaa muille. Itse olen Tinderissä saanut 99+ tykkäystä, enkä tosiaan ole komea, menestynyt tai vauras. Kannattaisiko arvioida omaa tekemistä, eikä syytellä oletettuja tilastoja?
Mulla vastaavaa näyttää goldin takana +5. Et ehkä itse tiedä oletko komea, mutta naiset ainakin tietää.
M37[/
Näyttääkö se oikeasti oikeita lukuja? Olin vapun aikaan ehkä yhteensä 15 minuuttia Tinderissä aktiivinen, eli selailin profiileja, ja piilotin oman profiilini kun poistuin sovelluksesta.
Mulla oli yksi kasvokuva eikä yhtään tekstiä, koska halusin vain vilkaista, mikä meininki siellä on. En tykännyt kenestäkään.
Kun sitten menin poistamaan profiilini, koska en halua roikkua siellä kun tiedän ettei ole treffailufiilis, niin mullakin näytti +99.
Ajattelin sen olevan mainoskikka Goldiin, koska en kai voi saada näillä kulmilla (asun maaseudulla) noin paljon tykkäyksiä muutamassa minuutissa!?
N43
Voi olla kumpaa tahansa.
Tuosta oli se testi.
Perusnätti nainen sai neutraalilla kasvokuvalla 80% tykkäyksiä, siis 250+/300.
Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja, 60% miehistä swaippasi oikealle.
Jos mies saa tuollaisen määrän tykkäyksiä, ulkonäön pitää olla viittä vaille miesmalli.
Tätähän on ihan tutkittukin.
Naisten arvioinnin mukaan 80% miehistä on alle keskitason.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa, ihan miehen näkökulmasta. Mikä tarkoittaa että vastaus ammutaan alas koska se ei ole sitä mitä te haluaisitte kuulla.
Fakta on että miehissä on enemmän sellaisia jotka haluaisivat seksiä ilman syvällisempää tutustumista. Toinen fakta on että jos nainenkin haluaa vain seksiä, ovat vaatimukset mm. ulkonäön suhteen kovemmat kuin parisuhteeseen (ellei nainen ole kärkiluokkaa, jolloin vain komea mies kelpaa joka tapauksessa).
Nyt voit ihan rauhassa aloittaa sen "parisuhteessa vaaditaan enemmän"-jankkauksen. Ulkonäön ja muutaman muun kriteerin suhteen ei vaadita. Semmoinen perusmies joka ei ole erityisen komea, ei supliikki eikä seksuaalisesti itsevarma ja määrätietoinen, voi saada parisuhteen ja yleensä saakin. Mutta pelkkää seksiä ei tipu. Siihen valkataan erilainen uros, etenkin kun on mistä valkata.
Lopputuloshan on se että jos mies joka ei ole luokkaa miesmalli haluaa pelkkää seksiä, on ainoa keino valehteleminen. Kannattaa pitää yllä toivoa parisuhteesta. Ja vaikka mies olisi hyvin komea, valehtelu kannattaa silti koska siten saa laadukkaampia naisia.
Tuolle nyt ei voi mitään. Naiset eivät ala suosimaan seksisuhteisiin oman tasoisiaan kun laatumiehiäkin on tarjolla, eivätkä miehet lakkaa haluamasta seksiä.
Tästä syystä en luota mihinkään mitä miehet sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä pönttöön taas. Kannatan sitä että sanotaan suoraan mitä halutaan, ja mitkä fiilikset tapaamiseta jäi. Mun mielestä olisi hyvä jos ihan siellä tinderissä jo ilmoittaa että etsii vain panoseuraa. Sittenpä voi tavata kaltaisiaan, ja viattomat jätetään ulkopuolelle kuviosta. Mikä ongelma? Kun vielä vanhaan hyvään aikaan tuli yöelämässä pyörittyä, niin ei ollut näin vaikeaa löytää p-seuraa. Ihan sai suoraan kysyä että lähdetkö meille, mä voisin pitää sua hyvänä antamalla hyvää seksiä, ja sitten joko mentiin tai ei menty.
Nykyajan miehistä ei ole tuohon.
Johtuu siitä, ettei nykyajan naisista ole kestämään totuutta. Sen huomaa tälläkin palstalla, kuinka tietyt puheenaiheet ovat absoluuttisesti kiellettyjä.
Itse olen kyllä vain mielissäni, jos miehen profiilissa lukee ihan suoraan, mitä on etsimässä. Vaikka se sitten olisikin se itselleni epämieluinen vaihtoehto, voisin vain swaipata hyvillä mielin vasemmalle ja jatkaa kaltaiseni etsintää.
Paremmin minä sen jo heti tuntemattoman ihmisen profiilista luettuani kestän, kuin sitten muutaman kuukauden deittailun jälkeen, kun olen jo mahdollisesti itse ehtinyt ihastua mieheen.
-eri
Ja ap veti herneet kun asia otettiin esiin jo ekoilla treffeillä.
Toisilla, koska olisi päästy panemaan vasta kolmansilla treffeillä. Mutta ne kolmannet treffit sitten merkitsivät, että etsin jotain tosi vakavaa. Mies oletti, se ärsytti. Minusta on kevyenkin tapailun lähtökohtana melko tökeröä viestiä, että sopii jos tapaillaan, kunhan vain tiedät että olet varasijalla sitten ja sehän ei muuksi muutu. Tuntuisikohan tuo miehestäkään kauhean kiihottavalta, jos noin muotoilisin asian?
ap
Eli sinustako olisi parempi olla sanomatta mitään ja antaa toisen mahdollisesti virheellisesti olettaa että tässä ollaan nyt rakentamassa parisuhdetta tosimielessä? Sinä et välttämättä oleta niin, mutta sellaisiakin ihmisiä on.
Vai häiritseekö sinua ylipäätään se, että julkesi haluta seksiä ilman vakavaa suhdetta? Miten sinun mielestä sitten pitäisi tuoda esiin, että hengailu ja seksi kelpaa, mutta ei ole valmis mihinkään vakavaan suhteeseen?
Ennenvanhaan tuota sanottiin ystävyydeksi, nyk halveksittava friendzone.
Kaikkien tavoite pitäisi nähtävästi nykyään olla seksiä tiskiin, muttei mitään ”hengailua” kummempaa.
Enpä ihmettele että jengi voi huonosti. Ainakin ne joilla on jonkinlaista tunne-elämää jäljellä. Nää toiset haluaakin pelkästään panna ja jauhaa yhdentekevää pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiiitos rehellisestä vastauksesta.
Ei huomautettavaa.
N
Kaikki jotka tiedän käyttävän tuota ilmaisua ovat parisuhteessa (avoimessa tai sitten salaa etsimässä peiton heilutusta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies ei etsi mitään vakavaa tiettyjen naisten kanssa, mutta sitten haluaa kuitenkin jatkaa sen vakavan etsintää paneskellessaan näitä muita naisia samaan aikaan.
Jos pelisäännöt on kummallekin selvä, niin missä ongelma? Tapailua, missä toiseen ei sitouduta.
Kuka jaksaisi pelkkää panosuhdetta? Haluan tehdä naisen kanssa muutakin, mutten hae mitään 24/7 suhdetta. Liekö tämä luokiteltavissa "ei mitään vakavaa"?
Jos sanot naiselle ettet halua 24/7 suhdetta, niin sitten ongelmaa ei ole. Jos et sano, sitten on.
Laita sinne Tinderiin sitten näin:
- EN HAE 24/7 SUHDETTA, MUTTA HALUAN TEHDÄ NAISEN KANSSA MUUTAKIN KUIN PANNA. SAATAN SAMAAN AIKAAN TAPAILLA MYÖS MUITA.
Noin. Selvät pelisäännöt.
AP:n logiikalla tuossa olettaisi, että nainen haluaa 24/7 suhdetta ja sehän se vasta törkeää onkin :)
"Joskus vielä haluan elämäni prinsessan, mutta sinä et ole se, mutta olen avoin kaikelle sekä kevyelle että raskaalle mutta juuri nyt ei ole pakko tulla mitään... p.s. olen kulturelli" Olipa selkeä viesti.
Eli sinustako olisi parempi olla sanomatta mitään ja antaa toisen mahdollisesti virheellisesti olettaa että tässä ollaan nyt rakentamassa parisuhdetta tosimielessä? Sinä et välttämättä oleta niin, mutta sellaisiakin ihmisiä on.
Vai häiritseekö sinua ylipäätään se, että julkesi haluta seksiä ilman vakavaa suhdetta? Miten sinun mielestä sitten pitäisi tuoda esiin, että hengailu ja seksi kelpaa, mutta ei ole valmis mihinkään vakavaan suhteeseen?