Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on noin 55-60-vuotias poikaystävänne?

Vierailija
12.05.2020 |

Kertokaapa kuuttakymppiä lähestyvistä poikaystävistänne (t.s. miesystävistänne) seurustelukumppaneina. Ovatko jo ihan väsähtäneitä? Mitä heiltä voi odottaa ja mitä ei? Ovatko ehdottomasti parempia vai huonompia kuin nuoremmat miehet?

Ei mielellään mitään makuuhuonepuolen juttuja vaan ennemminkin muuhun kommunikaatioon ja toimintaan liittyviä kokemuksianne. Ehkä voitte kertoa myös oman ikänne. Huom. En ole toimittaja enkä kerää aineistoa mihinkään, vaan kiinnostaa ihan henkilökohtaisista syistä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertakaikkiaan pystyisi koskemaan vartaloon, jossa pyöreä pallomaha pullistuu heti sieltä miestissien alta. Todennäköisesti vielä kaljuuntuva pää ja kuunaama. 😖 Voi hirvitys.

Olen itse aina ollut hoikka, kolme lastakin saanut 6-kmppinen.

Vierailija
62/62 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on pitkähkö, jykevä ja isokätinen. ;) Luonnonkiharat ihanat hiukset, turkoosinsiniset silmät. Hellä, huomioonottava, kohtelias. Laittaa mielellään ruokaa ja leipookin joskus. Meillä on hyvin samanlaisia tapoja (oli jo ennen tapaamistamme siis) ja pidämme samoista asioista. Hän on liikunnallisempi kuin minä, varsinkin joukkuelajit ovat mieleen. Arvomaailmamme on suht samanlainen. Emme ole koskaan riidelleet tyhjänpäiväisistä asioista, politiikasta ehkä joskus.... :) Oikein mukava mies. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla