Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on noin 55-60-vuotias poikaystävänne?

Vierailija
12.05.2020 |

Kertokaapa kuuttakymppiä lähestyvistä poikaystävistänne (t.s. miesystävistänne) seurustelukumppaneina. Ovatko jo ihan väsähtäneitä? Mitä heiltä voi odottaa ja mitä ei? Ovatko ehdottomasti parempia vai huonompia kuin nuoremmat miehet?

Ei mielellään mitään makuuhuonepuolen juttuja vaan ennemminkin muuhun kommunikaatioon ja toimintaan liittyviä kokemuksianne. Ehkä voitte kertoa myös oman ikänne. Huom. En ole toimittaja enkä kerää aineistoa mihinkään, vaan kiinnostaa ihan henkilökohtaisista syistä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies juo viikonloppuisin ja polttaa. eikä huolehdi kunnostaan. Polvi ja selkäkipuja. Laiska. Syö liikaa, 40 liikakiloja. Jättikokoinen maha. Seisokki ongelmaa. Mies väsynyt työpäivän jälkeen. Diabetes lääkitys ja verenpaine lääkitys.

Eniten surettaa olematon seksielämä.

N45 ja M57

Alkoiko juominen ja polttaminen vasta myöhemmällä iällä? Vai ajattelitko, että mies muuttaa tapojaan?

Vierailija
42/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKAystäväksi voidaan sanoa parikymppistä. Kyllä 55-60 -vuotias on miesystävä, ellei sitten jo paappaystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se vanhoillisuus on käytännössä?

Konservatiivisia mielipiteitä mm. sukupuolen moninaisuuteen liittyen. Haluttomuus ottaa uusia sovelluksia käyttöön.

Heikentävätkö tällaiset jotenkin parisuhteen laatua?

Mielekkäiden keskustelujen määrää sekä arki- ja työelämän sujumista haittaa.

Minkä sovelluksen käyttämättömyys on haitannut parisuhdetta arjessa?

Esim. näin korona-aikana ei suostu hsl:n korttia lataamaan kiskalla tartuntavaaran vuoksi, muttei suostu myöskään lataamaan sovellusta puhelimeensa. Nyt sitten liikkuu vain sinne asti, minne jalat kantaa eli 3 km:n säteellä kodista.

Vierailija
44/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

POIKAystäväksi voidaan sanoa parikymppistä. Kyllä 55-60 -vuotias on miesystävä, ellei sitten jo paappaystävä.

Kiitos luvastasi.

Vierailija
45/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivisia mielipiteitä mm. sukupuolen moninaisuuteen liittyen. Haluttomuus ottaa uusia sovelluksia käyttöön.

Esim. näin korona-aikana ei suostu hsl:n korttia lataamaan kiskalla tartuntavaaran vuoksi, muttei suostu myöskään lataamaan sovellusta puhelimeensa. Nyt sitten liikkuu vain sinne asti, minne jalat kantaa eli 3 km:n säteellä kodista.

Joku toinen olisi onnellinen, jos mies käyttäisi joukkoliikennettä tai kävelisi tuollaisia matkoja.

Vierailija
46/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nuorekas, osaa tanssia, komea, hauska, antelias (liikaakin, kun en halua tavaroita), ei polta, tykkää tehdä asioita minun kanssa. On 55 v ja minä 60, melkein en perässä pysy, mut ihana on!

Oih, mistä noita saa? Oletteko olleet pitkään yhdessä?

Vierailija
47/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nuorekas, osaa tanssia, komea, hauska, antelias (liikaakin, kun en halua tavaroita), ei polta, tykkää tehdä asioita minun kanssa. On 55 v ja minä 60, melkein en perässä pysy, mut ihana on!

Roger that! Miesystäväni on maskuliinisen komea, leveäharteinen, kuitenkin empaattinen ja herkkä. Puhuu, pussaa, halailee. Monialainen ikiliikkuja, saanut minutkin ylös sohvalta. Hoitaa kaikki tekniset hommat, lisäksi laittaa erittäin hyvää ruokaa (ja siivoaa myös jälkensä).  Olen myös löytänyt aarteen!

Vierailija
48/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen olisi onnellinen, jos mies käyttäisi joukkoliikennettä tai kävelisi tuollaisia matkoja.

No, itse harrastan maratoneja, joten 3 km:n säteellä kodista liikkuminen ei hirveästi hurraahuutoja minussa herätä liikunnallisuusmielessä.

Vierailija
49/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja hyväntuulinen, hyväntahtoinen ja kiltti. Pitää lähellä, seksiä on joka päivä. Ihana <3

Vierailija
50/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse harrastan maratoneja, joten 3 km:n säteellä kodista liikkuminen ei hirveästi hurraahuutoja minussa herätä liikunnallisuusmielessä.

Tuliko tämä piirre esiin vasta äskettäin? Miksi et hankkinut miestä esim. maratoonaripiireistä alun alkaenkin?

Vierailija
51/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maratonin voi juosta jopa parvekkeella...

Vierailija
52/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juo viikonloppuisin ja polttaa. eikä huolehdi kunnostaan. Polvi ja selkäkipuja. Laiska. Syö liikaa, 40 liikakiloja. Jättikokoinen maha. Seisokki ongelmaa. Mies väsynyt työpäivän jälkeen. Diabetes lääkitys ja verenpaine lääkitys.

Eniten surettaa olematon seksielämä.

N45 ja M57

Alkoiko juominen ja polttaminen vasta myöhemmällä iällä? Vai ajattelitko, että mies muuttaa tapojaan?

No mies on aina ottanut viikonloppuisin ja polttanut. Nyt vain ne epäterveet elämäntavat on realisoituneet, eli huono kunto, särkyjä, fysiikka pettää, väsymystä, impotentius. :( itse urheilen 5 krt viikossa, hoikka (ei liikakiloja, en juo, enkä polta, terveelliset elämäntavat. Olen yrittänyt saada miestä esim kävelylenkille, mutta ei halua koska selkää alkaa särkeä jos liikkuu. Seksittömyys syö minua sisältä. Eroa harkitsen päivittäin.

Vierailija
53/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mahdollinen, ollaan siis noin samanikäisiä. On kiva olla yhdessä, reissata normaalitilanteessa, tykätään syödä ja juoda hyvin ja esim. lenkkeillä koiran kanssa. Ei ole väsähtänyt tai rupsahtanut sen enempää kuin muutkaan ikäisensä, on huumorintajuinen ja selkeesti tuttaviensa keskuudessa pidetty kaveri. Jääkiekko jäi olkapään hajottua, harrastaa lenkkeilyä ja fillarointia nyt.

Vierailija
54/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään poikaystävä vaan ihan puoliso täyttää kohta 55v.

Samanlainen velikulta kuin viimeiset 24v. Innostuva, aikaansaava, arvostava. Seksiä on harvemmin kuin toivoisin mutta sentään sitä on, laadusta ei voi valittaa:)

Aina valmis unelmoimaan ja toteuttamaan mun haaveita. Paras ystävä ja kumppani, ei aiota vanheta vielä vähään aikaan. Haaveillaan reppuelämästä maailmalla ainakin vuoden verran kunhan kuopus lähtee kotoa.

Juttua riittää, hiljaista hetkeä ei juurikaan ole.

Ikå on vain numero. Juuri tänään juteltiin miten hänen vanhempansa olivat meidän iässä jo luovuttaneet kaikesta. Itselle ei tulisi mieleenkään!

n60v

Vierailija
55/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Oli sen ikäinen miesystävä.

Pallomaha, huono kunto, poltti, paljastui työssäkäyväksi alkoholistiksi, sairaalloisen pihi, halu & kyky kärsineet, ongelmia O:ssa, ei osannut myöskään minulle sitä antaa. Uskoi, että kuumat 35-vuotiaat naiset halusivat häntä. Jaksoi väittää, etten minä tule koskaan muita saamaan. HA HA HA!  Kai se oli olevinaan joku pelimiestekniikka, että itsetuntoni olisi huono enkä katselisi muita. Terveiset vain sinne päin, tapaan nuorta miesystävääni tänäänkin.

Olisihan siinä voinut pari vuotta vielä mennä, ennen kuin hän kuolisi tai saisi pahan kohtauksen. En olisi oletettavasti joutunut hoitamaan, koska emme olleet naimisissa.

Kai hänessä jotain hyviä puoliakin tarvitsi olla. Nyt juuri ei ikävä kyllä tule mieleen.

Vierailija
56/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat. Lisäksi rumat pallit roikkuu nilkoissa. 60 vuotta rypistynyt esinahka bakteerinen haiseva likapesä.

Toista se on leikatuilla. Niiden naisilla on tutkitusti vähemmän kohdunkaulansyöpiä ym.

Jos haluat taudit- ime vanhaa leikkaamatonta bakteeriperkelettä.

Vierailija
57/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua teidän juttuja! 😂

Vierailija
58/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediatietojen mukaan iskevät selvästi itseään nuorempia naisia

Vierailija
59/62 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä piirre esiin vasta äskettäin? Miksi et hankkinut miestä esim. maratoonaripiireistä alun alkaenkin?

Missä väitin, että haluan rinnalleni toisen maratoonarin? Silti naurattaa, kun max. 6 kilometrin kävelyn tai joukkoliikenteen käytön tulisi olla onnellisuuden aiheita kumppanille. Mun mielestä ne on normaalielämää.

Vierailija
60/62 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä väitin, että haluan rinnalleni toisen maratoonarin? Silti naurattaa, kun max. 6 kilometrin kävelyn tai joukkoliikenteen käytön tulisi olla onnellisuuden aiheita kumppanille. Mun mielestä ne on normaalielämää.

Joku voisi ärsyyntyä maratonien juoksemisesta. Eikö voisi vähemmälläkin juoksemisella pysyä kunnossa?