Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttää siltä, että naisten halu saada lapsi yksin on kasvava trendi.

Vierailija
12.05.2020 |

Johtuuko tämä siitä, että naiset ovat pettyneitä miehiin jotka eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita jälkikasvustaan. Naiset ehkä ajattelee, että parempi tehdä lapsi yksin kuin huonon miehen kanssa joka ei ole läsnä. Paljonhan on nykyään yh- äitejä jotka joutuvat ottamaan yksin vastuun lapsista ja joutuvat selittelemään miksi isi ei taaskaan tullut vaikka lupasi.

Kommentit (370)

Vierailija
221/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on oikeus äitiin ja isään. Ällöttäviä naisia olette.

Eihän kuulemma Suomi kanttura kelpaa. Sanohan noille miten aikovat ratkaista dilemman. Nimittäin tuonnit kysyy tuojalta tuloja

Vierailija
222/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on opettanut että lapset ainakin äidin kannattaa pitää omissa nimissään. Mies ei silloin mssään tapuksessa pääse uhkailemaan lasten viemisellä pois jonnekin. En kyllä nyt tarkoita kantis-suomimiestä.  Ulkomaalaiseen jos rakastuu, ei suomi-naisen kannata mennä naimisiin ikinä. Ne osaavat teeskenellä kivaa vaikka  3 vuotta, sitten yhtäkkiä huomaat tilit tyhjennetyksi ja miehellä uusi heili, joka muuttaa teille. Mies haluaakin nuoremman vaimon heittää sinut ulos. Eikä halunnut avioehtoja. Minulla o n kyllä aivan ihana suomi-mies aviopuolisona. Siitä kiitän ihan Luojaani, on se niin erikoinen onni ollut.  Katson olevani ihan erikoisonnellinen. Meillä 2 aikuista lasta  ja ihanat miniät ja lastenlapset. Ymmärrän kyllä ettei naisilla ole uskallusta äidiksi. Jotain turvaa jatkoon pitäisi järjestää heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei niitä isiä sitten kiinnosta vaikka niitä koittaa roikottaa mukana ja maanitella. Niin mikä oikeus isään ja äitiin kun lopputulos on kuitenkin sama.

Vastasin aloittajalle enkä sinulle, kuka ikinä oletkaan.

Vierailija
224/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut itsekin harkita. Ikää on jo sen verran, tausta rikkinäisessä perheessä ja elämä niin vakiintunut että en tiedä olisiko realistisesti ottaen samaan aikaan resursseja sekä lapsen että miehen tarpeille. Lapsen kriittisin kasvuaika kiintymyssuhteineen yms ajoittuu myös siihen ikään milloin niitä suhteita setvitään, riidellään ja erotaan koska sun tarpeet ja mun tarpeet, se stressi ei voi olla vaikuttamatta lapseen. En haluaisi tätä omalle lapselle. Plus jos ei ole aikaa tutustua mieheen viittä vuotta tai ei ole ennestään tuttu niin ei voi todellisuudessa tietää kehen sitoutuu koko loppu elämäksi lapsen kautta jolloin on riski että on narsisti tms ja käyttää lasta kiusaamisen välineenä tms. Eri asia jos tasapainoisia ja sosiaalisesti taitavia sekä kumppaniksi että isäksi sopivia miehiä jotka minua arvostaisivat olisi vapaana niin että sieltä vaan valitsisi mutta siltä ei nyt näytä.

Sinä ja suurin osa tämän ketjun naisista tuntuu olevan teitä isäongelmaisia ja äitinne hakkaamia lapsia.

Miksi kostatte tämän mahdolllisille lapsillenne, ja synnytätte väenväkisin lisää ongelmalapsia yhteiskunnan hoidettaviksi? 

Vierailija
225/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kuulemma Suomi kanttura kelpaa. Sanohan noille miten aikovat ratkaista dilemman. Nimittäin tuonnit kysyy tuojalta tuloja

Mistä ihmeestä sinä puhut?

Vierailija
226/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enemmänhän miehet ovat läsnä lapsiensa kanssa, kuin koskaan aikaisemmin.

Juu, ennen jako oli: mies tuo rahat talouteen ja nainen hoitaa kodin ja lapset. Nykyään jako on: nainen ja mies tuovat puoliksi rahat, nainen hoitaa silti pääasiassa lapset ja kodin. Ei houkuttele.

Millä kriteereillä olet miehesi aikanaan valinnut, jos sinulla kerran asiat on noin?

Vai taasko paskayleistät? 

Ihan jokaikisessä tutkimuksessa todetaan sama asia: naiset yhä vieläkin tekevät enemmän kotitöitä ja pitävät leijonanosan vanhempainvapaista.

Molemmat täysin omia valintoja.

Lisäksi itse ilmoitetut tuntimäärät kotitöistä eivät ole mitään faktaa, päinvastoin. 

Monenko sinun lapsesi kohdalla mies jäi kotiin kun sinä elätit perheenne? 

Niin, onhan se toisaalta oma valinta tehdä ruokaa joka päivä lapsille jos mies ei sitä suostu tekemään. Voisihan ne lapset pitää nälässäkin? Tuo vanhempainvapaa taas.. ottaako joku taho 3kk vanhan hoitoon, jos mies ei vaan suostu jäämään kotiin?

Miksi et vastaa kysymykseeni?

Kerro toki miksi valitsit miehen joka ei laita ruokaa tai tee kotitöitä? 

Vai taasko paskayleistät sylki roiskuen? 

Etkö osaa keskustella asioista yleisellä tasolla? MINÄ en liity tähän mitenkään, mistä edes päättelit että olen nainen tai minulla on lapsia.

Kyllä tuo sinun rääkymisesi on ihan naisen näppäimistöltä. 

Eli nytkö sanot, että sinulla ei edes ole kokemusta perhe-elämästä tai miehistä ylipäätään?

Kerro miksi raivoat ja lietsot miesvihaa, jos koko aihe ei edes sinua koske? 

Voi että kun sinua nyt alkoi ihan suututtaa :( edelleen: ennen mies hoiti kokonaisuudessaan rahan tuomisen talouteen, nykyään nainen voi hoitaa senkin yksin. Jos haluaa lapsen, siihen yksinkertaisesti ei tarvitse enää miestä. Minä keskustelen yleisellä tasolla.

Eli paskayleistät ihan oman mielesi mukaan. Tämä selvä.

Toki maailmassa ei ole ensimmäistäkään miestä joka tekisi ruokaa, hoitaisi lapsia tai tekisi kotitöitä.

Tämä on nyt universaali totuus, koska puhutaan yleisellä tasolla.

Kerro vielä mistä miesvihasi kumpuaa? 

Tutkimukset tutkimukset.. googlaa googlaa :)

Millä hakusanoilla löydän tutkimuksen miesvihasi kumpuamisen syille?

Se on miesvihaa jos ymmärrän miksi joku nainen haluaa tehdä lapsen ennemmin yksin, kuin ottaa vain ”jonkun” miehen suhteeseen jotta saa sen lapsen, varsinkin kun ketjun miesten ajatus on että nainen hoitaa lapsen plus imee miehen elintä jottei tämä kärsi puutteessa? :,D

Olet paskayleistänyt miehiä useamman viestin voimin, joten koen että sinulla on suuria kaunoja miehiä kohtaan. Älä siirtele maalitolppia, tai teet itsestäsi totaalisen pellen.

Eli miksi vihaat miehiä? Ihan nyt suora vastaus tähän, kiitos. 

Itse aiheesta et keksi enää mitään sanottavaa? 🤭 sitten kannattaa vaan poistua ketjusta, moikka!

Vierailija
227/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet palstan sairaimpia kilipäitä. Olet jokaisessa mies-ketjussa selittämässä näistä tuontivaimoista ja niiden maksullisuudesta.

Jättikö miehesi suomipaskan  ja otti thaimaalaisen vaimon? 

Vierailija
228/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä puhut?

Mehän ollaan moraalittomia kantturoita. Tämä on käynyt monessa topassa selväksi.

Vierailija
229/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut itsekin harkita. Ikää on jo sen verran, tausta rikkinäisessä perheessä ja elämä niin vakiintunut että en tiedä olisiko realistisesti ottaen samaan aikaan resursseja sekä lapsen että miehen tarpeille. Lapsen kriittisin kasvuaika kiintymyssuhteineen yms ajoittuu myös siihen ikään milloin niitä suhteita setvitään, riidellään ja erotaan koska sun tarpeet ja mun tarpeet, se stressi ei voi olla vaikuttamatta lapseen. En haluaisi tätä omalle lapselle. Plus jos ei ole aikaa tutustua mieheen viittä vuotta tai ei ole ennestään tuttu niin ei voi todellisuudessa tietää kehen sitoutuu koko loppu elämäksi lapsen kautta jolloin on riski että on narsisti tms ja käyttää lasta kiusaamisen välineenä tms. Eri asia jos tasapainoisia ja sosiaalisesti taitavia sekä kumppaniksi että isäksi sopivia miehiä jotka minua arvostaisivat olisi vapaana niin että sieltä vaan valitsisi mutta siltä ei nyt näytä.

Hyvää pohdintaa. Olen myös ajatellut niin, että vaikka se oma lapsi siinä olisikin tehtynä niin se ei sulje myöhemmin parisuhdetta pois. Kiireettä ajan kanssa voisi tutustua rauhassa ja löytää hyvän parisuhteen. Eronkaan sattuessa ei lapsestaan tarvitsi riidellä ja luopua vuoroviikoiksi.

Vierailija
230/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset missään klinikoilla näy. Tinderistä ne etsii sopivan hölmön jota tapaa pari kertaa ja uskottelee että käyttää ehkäsyä.

Tämän jälkeen jos tärppää niin kerrotaan ihme tapahtumasta joka on kuin jumalan lahja ja muistutetaan miestä toimittamaan tuloistaan todistus lastenvalvojalle jotta saadaan elarit hoidettua.

Tähän on todella helppo ratkaisu: kondomi. Kun käytät sellaista, vältyt hyvin suurella todennäköisyydellä elareilta.

Vierailija
231/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet palstan sairaimpia kilipäitä. Olet jokaisessa mies-ketjussa selittämässä näistä tuontivaimoista ja niiden maksullisuudesta.

Jättikö miehesi suomipaskan  ja otti thaimaalaisen vaimon? 

Ei mua ärsyttää suomalaisten miesten vinkuminen naisten laaduttomuudesta. Osaan mäkin pelata tätä peliä

Vierailija
232/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enemmänhän miehet ovat läsnä lapsiensa kanssa, kuin koskaan aikaisemmin.

Juu, ennen jako oli: mies tuo rahat talouteen ja nainen hoitaa kodin ja lapset. Nykyään jako on: nainen ja mies tuovat puoliksi rahat, nainen hoitaa silti pääasiassa lapset ja kodin. Ei houkuttele.

Millä kriteereillä olet miehesi aikanaan valinnut, jos sinulla kerran asiat on noin?

Vai taasko paskayleistät? 

Ihan jokaikisessä tutkimuksessa todetaan sama asia: naiset yhä vieläkin tekevät enemmän kotitöitä ja pitävät leijonanosan vanhempainvapaista.

Molemmat täysin omia valintoja.

Lisäksi itse ilmoitetut tuntimäärät kotitöistä eivät ole mitään faktaa, päinvastoin. 

Monenko sinun lapsesi kohdalla mies jäi kotiin kun sinä elätit perheenne? 

Niin, onhan se toisaalta oma valinta tehdä ruokaa joka päivä lapsille jos mies ei sitä suostu tekemään. Voisihan ne lapset pitää nälässäkin? Tuo vanhempainvapaa taas.. ottaako joku taho 3kk vanhan hoitoon, jos mies ei vaan suostu jäämään kotiin?

Miksi et vastaa kysymykseeni?

Kerro toki miksi valitsit miehen joka ei laita ruokaa tai tee kotitöitä? 

Vai taasko paskayleistät sylki roiskuen? 

Etkö osaa keskustella asioista yleisellä tasolla? MINÄ en liity tähän mitenkään, mistä edes päättelit että olen nainen tai minulla on lapsia.

Kyllä tuo sinun rääkymisesi on ihan naisen näppäimistöltä. 

Eli nytkö sanot, että sinulla ei edes ole kokemusta perhe-elämästä tai miehistä ylipäätään?

Kerro miksi raivoat ja lietsot miesvihaa, jos koko aihe ei edes sinua koske? 

Voi että kun sinua nyt alkoi ihan suututtaa :( edelleen: ennen mies hoiti kokonaisuudessaan rahan tuomisen talouteen, nykyään nainen voi hoitaa senkin yksin. Jos haluaa lapsen, siihen yksinkertaisesti ei tarvitse enää miestä. Minä keskustelen yleisellä tasolla.

Eli paskayleistät ihan oman mielesi mukaan. Tämä selvä.

Toki maailmassa ei ole ensimmäistäkään miestä joka tekisi ruokaa, hoitaisi lapsia tai tekisi kotitöitä.

Tämä on nyt universaali totuus, koska puhutaan yleisellä tasolla.

Kerro vielä mistä miesvihasi kumpuaa? 

Tutkimukset tutkimukset.. googlaa googlaa :)

Millä hakusanoilla löydän tutkimuksen miesvihasi kumpuamisen syille?

Se on miesvihaa jos ymmärrän miksi joku nainen haluaa tehdä lapsen ennemmin yksin, kuin ottaa vain ”jonkun” miehen suhteeseen jotta saa sen lapsen, varsinkin kun ketjun miesten ajatus on että nainen hoitaa lapsen plus imee miehen elintä jottei tämä kärsi puutteessa? :,D

Olet paskayleistänyt miehiä useamman viestin voimin, joten koen että sinulla on suuria kaunoja miehiä kohtaan. Älä siirtele maalitolppia, tai teet itsestäsi totaalisen pellen.

Eli miksi vihaat miehiä? Ihan nyt suora vastaus tähän, kiitos. 

Itse aiheesta et keksi enää mitään sanottavaa? 🤭 sitten kannattaa vaan poistua ketjusta, moikka!

Eli et kykene muuhun kuin räksyttämiseen , miesvihan lietsomiseen ja paskayleistämiseen. 

Ok. Hienoa toimintaa. Tajuatko miten sairas ihminen olet? Ihan tosissani kysyn  

Vierailija
233/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: suomalaiset naiset ovat läskejä rumiluksia, eivät kelpaa parisuhteeseen, perheen perustamisessa ei ole järkeä koska nainen kuitenkin pettää ja jättää

Nainen: ok no hankin lapsen sitten yksin

Mies: MITÄ VI-

😂😂😂😂 just näin!

Vierailija
234/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisvanhaan tällaisille isättömille lapsille oli vähemmän mairitteleva nimikin.

Niinhän se on ollut että patriarkaalisessa yhteiskunnassa yksi tapa alistaa naisia on ollut lapsen halventaminen jos se on saatu miesten vaikutuspiirin ulottumattomissa. On haluttu näyttää ennakoivasti naisille että parempi olla miesten hallittavissa tai muuten lastasi kiusataan.

Vierailija
235/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja suurin osa tämän ketjun naisista tuntuu olevan teitä isäongelmaisia ja äitinne hakkaamia lapsia.

Miksi kostatte tämän mahdolllisille lapsillenne, ja synnytätte väenväkisin lisää ongelmalapsia yhteiskunnan hoidettaviksi? 

Minulla on ollut oikein hyvä lapsuus, mutta jos 36 vuotiaana ei ole tavannut miestä jonka kanssa haluaisi perustaa perheen niin mikä on ehdoituksesi, jos kerran yksin ei lasta saa tehdä?

Vierailija
236/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pohdintaa. Olen myös ajatellut niin, että vaikka se oma lapsi siinä olisikin tehtynä niin se ei sulje myöhemmin parisuhdetta pois. Kiireettä ajan kanssa voisi tutustua rauhassa ja löytää hyvän parisuhteen. Eronkaan sattuessa ei lapsestaan tarvitsi riidellä ja luopua vuoroviikoiksi.

Et saa kunnon miestä elättämään/kasvattamaan toisen miehen siittiöillä hedelmöitettyä lasta. Vain beta vässykkä suostuu tähän.

Vierailija
237/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä miesöyhöttäjä täällä ei tajua, että hänen seitinohut itsetuntonsa näkyy viesteistä läpi ja se vain säälittää meitä lukijoita. Kenenkään, jolla on asiat jotenkin mallillaan ja joka pitää kaikkia ihmisiä ihmisinä, ei tarvitse huutaa vihaansa pitkässä ketjussa. 

Voi sinua. 

Eiköhän tuo ole puhdas trolli. Mutta menee viihteenä.

Vierailija
238/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa kunnon miestä elättämään/kasvattamaan toisen miehen siittiöillä hedelmöitettyä lasta. Vain beta vässykkä suostuu tähän.

Yksi beta vässykkä lähti heti tilaukseen! :) siivooko se myös ja hieroo hartioita?

Vierailija
239/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisvanhaan tällaisille isättömille lapsille oli vähemmän mairitteleva nimikin.

Niinhän se on ollut että patriarkaalisessa yhteiskunnassa yksi tapa alistaa naisia on ollut lapsen halventaminen jos se on saatu miesten vaikutuspiirin ulottumattomissa. On haluttu näyttää ennakoivasti naisille että parempi olla miesten hallittavissa tai muuten lastasi kiusataan.

Huomaatko kuinka patriarkaalisuus näkyy vieläkin? Naisilla ei olisi joidenkin mukaan oikeutta lisääntyä yksinään. Olemme yhä kuin jotain karjaa 🤮

Vierailija
240/370 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut oikein hyvä lapsuus, mutta jos 36 vuotiaana ei ole tavannut miestä jonka kanssa haluaisi perustaa perheen niin mikä on ehdoituksesi, jos kerran yksin ei lasta saa tehdä?

Adoptoi jos on aivan pakko saada?