Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan juoda välillä jotain muuta kahvia kuin Juhlamokkaa. Ehdottakaa jotain hyvää!

Vierailija
12.05.2020 |

Makukuvailu olisi vielä kiva siihen kylkeen

Kommentit (785)

Vierailija
381/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonjuuresta voi ostaa Naisten Pankki kahvia. Fenomaalisen lumoava tumma kahvi. 

Vierailija
382/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon kirjoitti:

Miten näin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassakaan kuin aloittaja?

Ehdottakaa, kun minä haluan ...

Et sitten itse osaa ostaa kaupasta jotain muuta kuin sitä Juhla Mokkaasi. Ei kai kukaan muu sinun makujasi tunne. 

Itse olet oikein tyly ja ilkeä ihminen!

Mielestäni - kuten monen muunkin, kahvikeskustelu on paikallaan. Olemmehan maailman kovimpia kahvinjuojia. Täältä löytyy kyllä uutta kaffetta kaikille.

Kiitos aloittajalle❣️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivettimies kirjoitti:

Kopi Luwak valmistuu, kun sivettikissoihin kuuluva musanki syö kahvinmarjoja. Sivettikissa ei voi sulattaa kovia papuja, vaan ne kulkeutuvat ruuansulatuselimistön läpi sivettikissan ulosteeseen. Sivettikissan ulosteessa pavut näkyvät selvästi, ja ne noukitaan ulosteesta. Poimitut pavut pestään ja myydään eteenpäin. 

Toit esille harvinaisemman ja kalliimman makunautinnon. Mutta oletko Sivettimies itse maistanut kyseistä kahvia? Miten luonnehtisit?

PS. Mukava tietää, että pavut pestään ensin, ettei tule liian tömäkkää tavaraa.

Eläinrääkkäystä sivettikissa-farmit. Ne pitää lopettaa. Ottakaa nyt ihmeesdä ihmiset selvää asioista!

En tiennyt tuota. So sorry.😥

Rakastan eläimiä, enkä siedä niitä rääkättävän vähääkään.

Hyvä kun kerroit.

Vierailija
384/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Mövenpick- tumma paahtoa ? Sitä saa LIDListä ja mun mies, joka ei ollut ikinä juonut kahvia (n. 32 v.kun tapasimme) rupesi täällä Suomessa juomaan kahvia, nyt osaa jo maistaa, ja mielestään on tämä hienoksi jauhettu Mövenpick.

Mulle käy melkein mikä vaan tummapaahtoinen, mutta parhaat olen saanut Hesassa pikkupaahtimoista, kokeilen mielelläni eri kahvilaatuja ja makuja. Jos on tumma paahto ja ’suklainen’ kuvauskirjoituksessa- se on omasta mielestä parhaimman makuista. Normijauhatuksesta lienee sinulla kuitenkin kyse?

Vierailija
385/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi, kun Lidlissä oli 2kpl HIENO MOKKAa 4,- ostin, ja on aivan yhtä hyvää kuin Pauligin Juhla mokka.

Vierailija
386/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma Mocca on hyvä.

Vierailija
387/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on ns. ylellisyystuote, tai ainakin ei välttämätön elintarvike, joten mun mielestä hyvä nyrkkisääntö on ostaa sitten joko luomua tai reilun kaupan kahvia, kun kerran on varaa laittaa rahaa johonkin, joka ei ole välttämätöntä. Itse tykkään eniten erittäin tummasta Arvid Norquistin Amigas-kahvista. Rahat menee kahvia viljeleville naisille, niin kuin pitääkin.

Vierailija
388/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reykjavik kahvii vedän aina ku mä vedän kahvii.

Vierailija
389/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voit investoida vähän enemmän ja haluat laatua, niin X-tra kahvi on todella aromikasta ja maku aivan taivaallinen. Toinen aivan ihana suosikki ja kahviasiantuntijoidenkin ylistämä laatukahvi on Saludo. Eivät ole halpoja, mutta meillä ei enää Juhla-Mokkaan voida koskaan palata kun aistit ovat herkistyneet ja makuhermot saaneet kokea todellisia laatukahveja.

Eivät ole halpoja.. X-tra näyttää maksavan 1,49€

Taitaa olla halvinta ”kahvia”, mitä on kaupassa tarjolla✌️

Vierailija
390/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvid Norqwist se oranssi.

Se on hyvää keskitummaa, samoin

https://www.lofbergs.fi/tuotteet/suodatinkahvi/magnifika/

Tuo Löfbergs Magnifica

Vierailija
391/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen presidentti. Siis se vaalea.

Poliittinen näkemys??? 😆😂

Vierailija
392/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon nykyään niitä Löfbergs kahveja. Huomasin joskus, että paketit ovat n. 4e kaupassa eli samoissa hinnoissa kuin esim. Kulta Katriina ja tykkään kun heillä on eri makuja eri paahtoasteilla. Tykkään varsinkin niistä Magnifika, Kharisma ja Jubileum kahveista. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
393/785 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Presidentti Ruby oli hyvä, mutta muistuttaa ehkä liian paljon juhlamokkaa.

Kharisma on myös hyvä.

Robert´s coffeen kahvit hyviä mutta en juurikaan osta niitä himaan (HINTA) vaan juon kahvilassa, eli siis mukaan. Lidlissä oli joku hyvä Melitta-kahvi ja espresso papuina.

Vierailija
394/785 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppelics tummapaahto on hyvää.

Vierailija
395/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta Juhlamokka menee lahjoituskiertoon, en sitä kotona juo. Viimeaikoina tumman Presidentin vaihdoin Kulta Katriinaan, tummaan. Kaipaisin vieläkin parempaa, nautinnoksi, ei janojuomaksi.

Vierailija
396/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xtra

Jos tykkää sahanpuru-kahvista.

Vierailija
397/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on?JuhlaMokka ei enää ole JuhlaMokkaa.Voisi sanoa että on muuttunut JuhlaMoskaksi.

Vierailija
398/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löfberg Kharisma, jos tummapaahtoisesta tykkää.

Vierailija
399/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vain ostamaan kaupasta eri kahveja ja etsit omat hyvät kahvisi. Mikä toisen mielestä on hyvää ei välttämättä ole sinun mielestä. Tee kahvien maistelusta seikkailu.

Olisikin hyvä että kaupoissa olisi pieniä testipaketteja, niille jotka haluavat ensin maistaa ennen kuin ostavat ison paketin.

Vierailija
400/785 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unison Coffee: tummoo ja löytyy myös vaalleeta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän