Haluan juoda välillä jotain muuta kahvia kuin Juhlamokkaa. Ehdottakaa jotain hyvää!
Kommentit (785)
Papu Paahtimon kahvit. Luomua, reilua, tummaa, parasta.
Kokeilkaa Saludoa, sitä siemailen parhaillani loma-aamusta nauttien ja hyvää on!
Jauha itse pavut, tulee paljon parempaa kuin valmiiksijauhetuista.
Kulta Katriina on vähintään yhtä hyvää.
Nordqvistin Reko, papuina ja jauhettuina ennen kahvinkeittoa.
Lehmus Roasteryn kettu-kahvi parasta! 😍
Ostin vaihtelun vuoksi Cafe Parisiennea ja se oli kuin Juhla Mokkaa. Ihan kauheaa. Luulin että se on samaa kuin ennen vaikka paketti on sininen. Katsoin netistä ja siellä on toinen Cafe Parisienne jonka sivut ovat punaiset, se on kai sitä entistä tummaa ja hyvää. Hintakin on eri, 400 g maksaa yli 8€. Tämä sininen puolen kilon paketti menee roskiin. Miksi ihmisiä huijataan. Samaa moskaa kuin Juhla Mokka eri paketissa. Jo on alas menty
Kulta Katriinan "Tummempi tumma" on hyvä kahvi mäntäpannulla tehtynä. Kaikki alle 3 paahtoasteen kahvit ovat kauheita laihoja liemiä. Mieluummin paahtoaste 4.
Onko myynnissä Arvid Nordqvistin kahvia.Minun ehdoton suosikki Zoega.
On helppoa suositella parempaa kahvia kuin Juhla Mokka. Kun välttelet Presidenttiä, maku todennäköisesti paranee, valitset kahvihyllystä mitä tahansa. Ostelen aika huoletta tummahkoja kahveja. Poika toi tummaa ekokahvia, Rekoa. Se oli todella hyvää!
Brazilia kahvi ehdoton ykkönen!
Mikä olis hyvä papu jauhamiseen saadakseen hapotonta makuelämystä? Pehmeä, mutta vahva maku olisi haaveena. Joku joskus suositteli afrikkalaista lajiketta, jota saa vain syksyisin, mutta olen jo unohtanut nimen.
Vierailija kirjoitti:
Arvid Nordquist REKO
Mollbergs blandning ---ihan paras.
Juhlamoska ei sovi muualle kuin työmaakoppiin. Se on yliarvostettu tuote, mutta vahvasti brändätty Suomalaiseen kahvipöytään.
Mä viimeaikoina oon tykästynyt mövenpick kahviin. Lisäksi tykkään Inka nimisen paahtimon tuotteista.
Kultakatariina perinteinen,saludo joskus.Ällöt kahvit taas coctarica.Gevalia,niitä juo pirukaan.Brasil kahvia vielä maistettukaan,paketti avaamati.Töissä join capuccinot päivittäin,en kyl suosittele ellei liiku paljon.Kalorikas..