Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on narsistilla ja kusipäällä?

Vierailija
11.05.2020 |

En tiedä. Kertokaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-pää on kehityskelpoisempi.

Vierailija
2/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei myönnä mitään. Sairas kohtelu on toistuvaa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki narsistit ovat kusípäítä, kaikki kusípäät eivät ole narsisteja.

Vierailija
4/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi.

Vierailija
5/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on päässä kusta, toisella ei ole mitään, korkeintaan ulostetta

Vierailija
6/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinuppi voi olla noin muutoin rehellinen ja tunnollinenkin ihminen.

Narsisti taas ei.

Vierailija
7/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... kuspää tietää olevansa kuspää ja käyttäytyvänsä kuspäisesti, mutta narsisti pitää itseään muita parempana ja käytöstään oikeutettuna...?

Vierailija
8/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen kusípään ja narsistin kusípäisyys poikkeaa toisistaan aika paljon. Narsistin tekemiset ja sanomiset ei oikein ole etukäteen ennustettavissa, ainoa asia joka on varmaa, että lähes joka näkemällä on jotakin koiruutta tulossa.

Tavallinen kusípää pysyy enemmänkin omassa kaavassaan.

Vierailija
9/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei ymmärrä olevan kuspää, koska hänen mielestään kaikki on kuspäitä paitsi hän itse.

Vierailija
10/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti uhkaa sun terveyttä ja henkeä...siis uhkailee!!!!

Vierailija
11/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ymmärrä olevan kuspää, koska hänen mielestään kaikki on kuspäitä paitsi hän itse.

Ei, vaan narsisti ei yksinkertaisesti _välitä_. Vaikka toinen kuolisi, on mielessä vain minäminäminä ja mun. Tunne-elämä on totaalisen vajaa, se ei pysty asettumaan kenenkään muun asemaan.

Vierailija
12/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspää on juntti joka ei pärjää elämässä. Narsisti on fiksu ja menestyy elämässä.

Vierailija
13/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä. Deal with it.

Vierailija
14/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan narsisti ei yksinkertaisesti _välitä_. Vaikka toinen kuolisi, on mielessä vain minäminäminä ja mun. Tunne-elämä on totaalisen vajaa, se ei pysty asettumaan kenenkään muun asemaan.

Jaa no mun entinen kumppani ei ainakaan tajunnut olevansa kuspää. Muissa oli vika ei hänessä. Senpä takia hän oikeutti pahat tekonsa.

Vierailija
15/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä. Deal with it.

Niin, onko sillä uhrin kannalta merkitystä? Jos toisen murskaa, niin ihan sama kuka murskaa.

Vierailija
16/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan paljonkaan.

Vierailija
17/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuspää on juntti joka ei pärjää elämässä. Narsisti on fiksu ja menestyy elämässä.

Monet ksipäät pärjäävät hyvin elämässä, on valtaa, varakkuutta ja naisia. Yritys- ym. johtajat ovat usein ksipäitä.

Vierailija
18/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti uhkaa sun terveyttä ja henkeä...siis uhkailee!!!!

Tuollaiset pitäisi vaan tappaa pois.

Vierailija
19/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs eroa on sitten ADHD:llä ja muuten vain ylivilkkaalla ja lyhytjänniteisellä ihmisellä? Narsistikin taitaa olla nykyisin vain suosittu hakkumanimi ilman sen kummempaa perustetta.

Vierailija
20/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on satavarmasti narsisti, vaikka virallista diagnoosia ei ole. En saa sitä menemään lääkäriin vaikka olen yrittänyt ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti. Ikää hänellä 45v ja on johtajana suuressa firmassa. 20 vuotta yhteistä elämää takana ja ongelmat alkoivat ensimmäisen lapsen synnyttyä - miehen mukaan ongelma olen minä koska huomioin lasta enemmän kuin häntä.

Eilisen päivän saldoa mieheltä minulle:

- hän ei kuulemma jaksa minua, koska minä saan hänet raivoihin ihan kaikesta

- hän turhautuu minusta, koska en hoida arjen asioita suorite perusteella (esim. lapsen läksy on suorite joka hoidettava armeijakurilla, aikaa 10 minuuttia ja jos ei ole valmista niin huuto seuraa mieheltä)

- hän saa kuulemma huutaa naama punaisena 2 cm päässä kasvoistani minulle, koska hän menettää hermonsa minuun sen vuoksi että ärsytän häntä

- huutaminen minulle on kuulemma oikeutettua korotetulla äänellä koska ärsytän häntä ja hän ei välitä minusta

- hän ei välitä minusta enää, ei kuulemma kiinnosta

- ei onnitellut eilen äitienpäivänä minua vaikka olen useamman lapsen synnyttänyt hänelle, teki sen tahallaan koska tietää että äitienpäivä on minulle tärkeä kakkuineen ja kahveineen

- uhkaili taas erolla, koska ei kuulemma jaksa elämää minun kanssa. On tosin uhkaillut erolla jo 10 vuotta että hidas on prosessi hänen puoleltaan.

Ja mä olen aivan hiljaa koko ajan, puhun rauhallisella äänellä enkä lähde riitoihin mukaan. Mies riitelee siis yksin ja toistaa ääneen "kun meillä on tämä kriisi". Vastaan hänelle rauhassa, että "sinulla" on kriisi, muu perhe elää rauhassa, koita sinäkin. Huoh. Muutaman vuoden jos vielä jaksaisin niin saan kuopuksen maailmalle.

Suuirn kysymys minulta: miksi mies ei hae eroa jos olen niiiiiiin kamala? Onko jollain kokemusta narsusta, kumpi haki eroa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan