Avioero 26-vuotiaana..
Onko muita samassa veneessä olevia?
Avioero tuli saatuani miehen kiinni salasuhteesta työkaveriinsa jokin aika sitten. Mies itkee perään, minulla uusi asunto jo mutta elämä tuntuu kovin tyhjältä ja olo katkeralta. Olen lapseton ja vauvakuume oli aikamoinen vielä jokin aika sitten, nyt yhtäkkiä ei olekaan enää mitään mistä innostua tai haaveilla.. olen 26v lapseton sinkku joka jäi elämässä nyt tyhjänpäälle. Mietteitä, kannustuksia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä jäin samassa iässä vieläpä nelivuotiaan yksinhuoltajaksi. Kolmekymppisenä avioiduin nykyisen puolisoni kanssa, se nelivuotias on jo nuori aikuinen.
Minusta tuo on parempi tilanne erota.. On lapsi kuitenkin eikä tarvitse pelätä veikö väärän miehen valitseminen mahdollisuudet siihenkin.
Ap:lle: aikaa on, vielä ehdit.
Ehkä ei olis kannattanut mennä noin nuorena naimisiin tuollaisen miehen kanssa.
Olet tosiaan edelleen nuori, joten ei kannata masentua, ehdit vielä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan asiat korjattiin,
EI heitetty pois.
Pettämisestä voi myös selvitä..Niimpä tietysti. Vaikka mies pisti piuhat poikki salaa jotta saa kuksia vuositolkulla työkaveriaan ja esittää minulle iltaisin että ”hitsi kun ei ole vieläkään tärpännyt!” Ei selviä, ei :-D
ApMinkä ikäinen mies?
37v Ap
Ja oli vissiin lapsia ennestaan?
Lapsettomia molemmat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap enää ikinä sinkku, olet eronnut.
Kuka muka nykypäivänä määrittelee itsensä entisen parisuhteen kautta? Sinkku mikä sinkku.
Ja tunnen nuorempiakin avioliitosta eronneita. Kyllä siitä selviää.
Elämä jatkuu . Erosin 28-vuotiaana samasta syystä kuin sinäkin . Olimme toistemme ensimmäiset ja mies selitti halunneensa kokea muutakin. Lapsia ei ollut.
Kaksi vuotta eron jälkeen avioiduin uudelleen. Saimme kolme lasta. Kuusitoista vuotta on jo tämä liitto kestänyt ja kyllä tämä on se elämäni merkityksellisin suhde, jonka luotan myös jatkuvan.
Ehdit vielä kokea rakkauden ja saada lapsia.